Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Firewire to Thunderbolt?
1
meriluoto
29.12.2017 01:48:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve,
Mieli tekisi taas pitkästä aikaa alkaa "nauhoittelemaan" ja rauta on hakusessa. Koneena toimii Macbook Air jossa Thunderbolt portti. Kysymys kuuluukin että toimiiko tuollainen semihyvä Digidesign 003 firewiremuljutin Logig X:n kaverina jos välissä on firewire/thuderbolt-muunnin? Arvostaisin kokemusperäistä informaatiota.
 
-T-R-Ö-F-Ö-
Jucciz
29.12.2017 02:28:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sen verran voin kertoa, että oman koneeni Thunderbolt-lähdössä on Firewire 800 -väyläinen RME:n laite ja se ainakin toimii hienosti adapterin avulla.
hallu
29.12.2017 16:37:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla toimii hyvin Focusrite Saffire pro 24 ff/tb muuntimen kautta Logic X:le. Mulla on semmoinen käsitys että mikä vain f laite johon löytyy sopivat ajurit toimii täydellisesti tb:n kautta sen muuntimen avulla, mutta en ole varmaa muuta kuin oman laitteeni osalta.
 
Elämä on reiässä rattoisaa......
anapena
30.12.2017 00:09:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan uusimmalla käyttiksellä en välttämättä lähtisi liikkeelle.
 
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit.
Mikael
30.12.2017 13:54:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kandee myös tsekkaa 003:sen ajurit vs. sun käyttis. Digidesign/Avid ei historiassa oo ollut parhaimmillaan tuen kanssa sen jälkeen kun raudan valmistus on lopetettu.
Itse suosisin ennemmin jonkun muun valmistajan rautaa.
 
Fuzz is Clean! https://soundcloud.com/skipzoneband
meriluoto
30.12.2017 23:23:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikael: Kandee myös tsekkaa 003:sen ajurit vs. sun käyttis. Digidesign/Avid ei historiassa oo ollut parhaimmillaan tuen kanssa sen jälkeen kun raudan valmistus on lopetettu.
Itse suosisin ennemmin jonkun muun valmistajan rautaa.

 
Joo. Rautaa en ole vielä hommannu. Sama ajuriasia tuli aikanaan eteen kun M-Audio siirtyi Avidin alle. En saanu enää usb mobile pre:lle ajureita uudelle käyttikselle. Täytyy hieman miettiä tuota rauta-asiaa mutta tärkeämpi tieto oli että homma toimii. Kiitos.
 
-T-R-Ö-F-Ö-
Jucciz
02.01.2018 01:18:51 (muokattu 02.01.2018 01:19:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Mulla toimii hyvin Focusrite Saffire pro 24 ff/tb muuntimen kautta Logic X:le.
 
Niin siis tämä toki myös, aivan päivittäisessä käytössä. ff = firefire? ;)
hallu
02.01.2018 14:42:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Niin siis tämä toki myös, aivan päivittäisessä käytössä. ff = firefire? ;)
 
Joo tarkoitin juurikin firewireä, vaikka lyhensin aika tökerösti väärin :-) kiitoksia tarkennuksesta.
 
Elämä on reiässä rattoisaa......
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «