Niilo88 25.12.2017 21:05:57 | |
---|
Moi Oon meinannu hommata kotiin (kerrostaloon) sähkörummut ja mietin että hommaisin alesiksen forse kitin thomanilta, ni saako siihen liitettyä tuplabasarin helposti vaiko pitääkö heti alkaa tilailee lisäosia? |
Niilo88: Moi Oon meinannu hommata kotiin (kerrostaloon) sähkörummut ja mietin että hommaisin alesiksen forse kitin thomanilta, ni saako siihen liitettyä tuplabasarin helposti vaiko pitääkö heti alkaa tilailee lisäosia? Joo, siis yksinkertaisimmillaan vaihdat vaan sen pedaalin tuplapedaaliksi. Toisaalta thomannin arvosteluissa joku sanoi että: "Alesiksella ongelmia basson kanssa tässä mallissa. Jättää todella pahasti iskut väliin. Ei voi ajatellakkaan tuplapedaalin kanssa soittamista." Kannattaa myös katsella täältä muuskoiden.netin torilta ja tori.fi:stä käytettyjä settejä, saat varmasti samalla rahalla laadukkaampaa tavaraa. |
xerxes 27.12.2017 10:39:34 | |
---|
Setä Googlen osoittamissa jutuissa kerrotaan, että mitään tukutukua ei tuolla padilla pysty soittaan. Mutta bassarisoundinhan voi laittaa vaikka siihen haikkapedaalin polkasuun tai vaikka mihin tahansa muuhun padiin. Ja onhan siinä kaks padiliitäntää, joten niihinkin saa lisäbassarin. Vaikka niissä lukee tom tai crash. Mulla on rolandin kd-7, jonka läpi voi tuoda toisen padin. Semmoisen saa aika edullisesti. Uutena 122 saksasta(plus toimitus) ja käytettyjä saa alle satasen. Relax. Prediction is very difficult, especially about the future. |
Tom Miking 27.12.2017 11:13:41 | |
---|
xerxes: Setä Googlen osoittamissa jutuissa kerrotaan, että mitään tukutukua ei tuolla padilla pysty soittaan. Mutta bassarisoundinhan voi laittaa vaikka siihen haikkapedaalin polkasuun tai vaikka mihin tahansa muuhun padiin. Ja onhan siinä kaks padiliitäntää, joten niihinkin saa lisäbassarin. Vaikka niissä lukee tom tai crash. Mulla on rolandin kd-7, jonka läpi voi tuoda toisen padin. Semmoisen saa aika edullisesti. Uutena 122 saksasta(plus toimitus) ja käytettyjä saa alle satasen. ... jos laittaa sen toisen padin+pedaalin niin sen voi myös laittaa haaroitusjohdolla siihen basarin inputtiin. |