Åboensis 20.10.2017 18:23:16 | |
---|
Guitarfreak: Nyt ei kaasuta.. Odottele ihan kaikessa rauhassa hetki. Kyllä se siitä. Kohta kaasuttaa taas ;D. "Get some better tone and youre there - volume you dont need." - Scotty Moore Jeff Beckille |
Guitarfreak 20.10.2017 21:12:58 | |
---|
Åboensis: Odottele ihan kaikessa rauhassa hetki. Kyllä se siitä. Kohta kaasuttaa taas ;D. Jouluna kaasuttaa kinkun jälkeen ;) Lelut kallistuu - äijät rapistuu |
Antroid 25.10.2017 22:30:05 | |
---|
Torilla Diezel Herbert kaasuttelee. Jos olisi rahua, niin ostaisin VH4:n ilkeäksi velipuoleksi. Patriarkaatti on taas mollaamassa uniikkia lumihuitaletta. |
Antti1 25.10.2017 22:39:49 | |
---|
Antroid: Torilla Diezel Herbert kaasuttelee. Jos olisi rahua, niin ostaisin VH4:n ilkeäksi velipuoleksi. Siinä on sellainen jännä, vähän pörisevämpi/löysempi, mutta silti jotenkin turboahdetumpi särösoundi. Omaan makuun se VH4:n 3. kanava on kyl the shit noista, mutta molemmille on paikkansa. Varsinkin leadeihin Herbert on mukavan soljuva ja cleanit on vähän pehmeämmät. Osta vaan, osta osta! ;) |
Snapo 26.10.2017 07:55:09 | |
---|
hollow body jazzimpi keppi joka pärjää myös särömaailmassa. Holdsworth-sigu vois toimia tähän oireeseen. Onneks vaihdoin taas kielet niin vähän gas helpotti, nyt on taas mukavaa. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
Shredator 26.10.2017 21:38:20 | |
---|
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
tu_1922 20.11.2017 02:05:40 | |
---|
Essi kuume yltyy ja sopiva kohde veronpalautuksille on löytynyt. Ehdin jo aloittaa litanian kirjoittamisen pikaviestillä, mutta huomasinkin että yhteydenotot vain maililla tai puhelimella. Tuo pieni viivästys sai jarrut päälle ja nyt yritän vakuuttaa itselleni, että ilmankin pärjää. Enkä ehtis sillä kuitenkaan soittamaan, tää on järjetöntä. Soundi lähtee pedaaleista. |
Bald Anus 28.11.2017 18:48:24 | |
---|
Blade RH4 Misty Violet kaasuttaa ikävästi juuri sillä kynnyksellä, kun olen aikeissa laittaa toista (tai kolmatta omistamaani) Custom Shop Stratoa. Ominaisuudet ja ulkomuoto säväyttävät. Millbrook myy noita edullisempia Blade-malleja, pitäisi käydä siellä tyyppailemassa. Ja jos miellyttää, voisin ihan kokeilumielessä laittaa Bladelle viestiä, että onko mitään mahdollisuuksia johonkin endorsementtiin. Täällä on joitain vuosia sitten keskusteltu Blade-kitaroista, mutta onko tämän päivän palstalaisilla kokemuspohjaa tai fiiliksiä? http://www.bladeguitars.com/guitars/classic-series/rh-4/sääh |
paskiaispaska 29.11.2017 19:08:44 | |
---|
Bald Anus: Blade RH4 Misty Violet kaasuttaa ikävästi juuri sillä kynnyksellä, kun olen aikeissa laittaa toista (tai kolmatta omistamaani) Custom Shop Stratoa. Ominaisuudet ja ulkomuoto säväyttävät. Millbrook myy noita edullisempia Blade-malleja, pitäisi käydä siellä tyyppailemassa. Ja jos miellyttää, voisin ihan kokeilumielessä laittaa Bladelle viestiä, että onko mitään mahdollisuuksia johonkin endorsementtiin. Täällä on joitain vuosia sitten keskusteltu Blade-kitaroista, mutta onko tämän päivän palstalaisilla kokemuspohjaa tai fiiliksiä? http://www.bladeguitars.com/guitars/classic-series/rh-4/ Mulla on juurikin tuo rh4 classic misty violet värityksellä. Tervetuloa kokeilemaan jos röykässä päin liikuskelet. Onhan se mahdottoman monipuolinen keppi ja nätti ku mikä. |
Bald Anus 01.12.2017 03:03:32 (muokattu 01.12.2017 03:05:48) | |
---|
paskiaispaska: Mulla on juurikin tuo rh4 classic misty violet värityksellä. Tervetuloa kokeilemaan jos röykässä päin liikuskelet. Onhan se mahdottoman monipuolinen keppi ja nätti ku mikä. Oi, mahtavaa, kiitos tarjouksesta, pannaan korvan taa! Kaulaprofiili noissa on ilmeisesti C, mutta löytyykö paksuutta? Onko sulla kuvia? E: Eihän tuo röykkä ole edes kaukana, voisin joskus jopa tulla kokeilemaan ja vastineeksi raahata omia kamoja ihmeteltäväksi! sääh |
paskiaispaska 01.12.2017 07:04:35 | |
---|
Bald Anus: Oi, mahtavaa, kiitos tarjouksesta, pannaan korvan taa! Kaulaprofiili noissa on ilmeisesti C, mutta löytyykö paksuutta? Onko sulla kuvia? E: Eihän tuo röykkä ole edes kaukana, voisin joskus jopa tulla kokeilemaan ja vastineeksi raahata omia kamoja ihmeteltäväksi! Ei mulla itellä kuvia siitä ole. http://www.guitarworx.fi/uncategorized/distinguished-swiss-army-knife/ Tossa juttua ja kuva mun kitarasta ku käytin sitä huollossa. Näyttää tosin kuvassa mustalta, mutta sitä se ei ole. Aika haastava kuvattava ilman salamaa tuo väritys. |
hallu 05.12.2017 18:10:12 | |
---|
Johan tätä kaasuvapaata aikaa kuluikin. Nyt olen onnistunut lietsomaan itselleni mesa mark III kuumeen. Sen verran vakavia oireita että pistin yhden vahvarin myyntiin että saapi käteistä josko jossakin vaiheessa osuisi sopiva markki kohdalle. Elämä on reiässä rattoisaa...... |
Urban Baboon 05.12.2017 21:12:11 | |
---|
hallu: Johan tätä kaasuvapaata aikaa kuluikin. Nyt olen onnistunut lietsomaan itselleni mesa mark III kuumeen. Sen verran vakavia oireita että pistin yhden vahvarin myyntiin että saapi käteistä josko jossakin vaiheessa osuisi sopiva markki kohdalle. Mua on kans jonkun aikaa kiinnostaneet nämä Mesa Boogien Markit. Sullahan on nelonen? Mitä kolmosessa on sellaista, mihin nelonen ei pysty? Ihan uteliaisuuttani kysyn. En ole itse testannut kumpaakaan. |
Laulava Kylätohtori 05.12.2017 22:17:14 | |
---|
Urban Baboon: Mua on kans jonkun aikaa kiinnostaneet nämä Mesa Boogien Markit. Sullahan on nelonen? Mitä kolmosessa on sellaista, mihin nelonen ei pysty? Ihan uteliaisuuttani kysyn. En ole itse testannut kumpaakaan. Muistelisin, että Hallu on himoinnut Mark nelosta, muttei omista sellaista vielä. Saatan muistaa väärinkin. Mutta olisi tosiaan kiinnostava kuulla, miksi kolmonen? More is less. |
hallu 05.12.2017 22:30:32 | |
---|
Urban Baboon: Mua on kans jonkun aikaa kiinnostaneet nämä Mesa Boogien Markit. Sullahan on nelonen? Mitä kolmosessa on sellaista, mihin nelonen ei pysty? Ihan uteliaisuuttani kysyn. En ole itse testannut kumpaakaan. No ei varsinaisesti mitään. Oikeastaan kaikki markit ovat aika toistensa kaltaisia ja suurimmat erot tulevat käytettävyydessä elikkäs kanavien määrässä. Olen ymmärtänyt, että markIIC+ eteenpäin mark III red-, blue- ja greensrtipe ovat jokseenkin samanlaisia (soundeissa ehkä vähän erilaisia viilailuja sen Leadkanavan suhteen, jota noissa markeissa yleensä himoitaan). Greenstripe oli viimeinen kolmonen ennen nelosen julkaisua ja siinä on samaa kuin nelkussa (nelkkujahan tuli vain kaksi A versio vuoteen 94 saakka ja loppuajan B versio). MarkIII on periaatteessa yksikanavainen vahvistin jossa on kolme moodia, vaikka mesa lanseerasikin varsinaiset "moodit" vasta paljon myöhemmin. Tarvitsen kaksi vahvistinta koska pidän toista treenikämpillä ja toista himassa. Tuo markIV asuu kotosalla ja haluaisin reenikselle myös markin ja tuo mark III kiehtoo siksi, että siinä on vähemmän nappuloita ja siinä on enemmän sitä vanhanajan butiikkihenkeä kuin uusissa mesoissa. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin markIII on viimeinen markki jota tehtiin aidosti käsityönä ja esim. mark IV on jo tehdastuotantoa. Olen miettinyt myös vaihtoehtona toista mark IV:ta vaikkapa sitä B versiot, mutta tykkään tämän A version kesymmästä kakkoskanavasta. Mark V:kin väikkynyt mielessä, mutta se on jo vähän turhankin monipuolinen (liikaa kaikkea) makuuni. Mun tarpeisiin välttäisi hyvin yksikanavainen johon laittaisi -15db:n padin efektilenkkiin. No en minä varsinaisesti tiedä. Tykkään markin soundeista ja mulle kelpaisi mikä tahansa niistä toiseksi vahvariksi. Tuo kolmonen vaan nyt alkoi kiehtoa myös siksi, että niitä on ollut viimeaikoina aika maltillisella hinnalla tarjolla. Elämä on reiässä rattoisaa...... |
Kunnallisjäte 05.12.2017 23:23:29 | |
---|
"When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor |
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
steelduck 11.12.2017 15:02:42 | |
---|
Shredator: Friedmanilta BE-50. Viimeinkin järkevän näköinen Friedman-styrkkari. Hinta on kyllä aivan kammottava...noin niinkun modatusta JCM800:sta :D https://www.thomann.de/fi/friedman_be_50_deluxe.htm Joo, noita tuli katsottua vuosi sitten, mutta sitten totesin että Bluetonelta huomattavasti edullisemmin sai FriedEye:n jossa oli vielä täysin erillinen Clean kanava missä pääteputketkin vaihtuu kanavaa vaihtaessa. Loppu tulos oli siis nuppi, missä oli "BE100" crunch kanava EL34:lla ja JTM45 kanava KT66:lla. Nyt vähän kaasuttaa kolmikanavainen jossa olisi nuo samat ja vielä Fender Twin/Deluxe Clean. |
hallu 11.12.2017 17:48:43 | |
---|
Voi perkele, nyt siellä torilla olisi mark III kombo tosi siistin näköinen rapialla kaheksalasaalla :-( ja mulla ei ole rahaa :-( . Saiskohan ton ibanezin kitaran myytyä..... ei raatsisi, mutta kun niin polttelee tuo vahvari. Elämä on reiässä rattoisaa...... |
Guitarfreak 12.12.2017 15:27:36 | |
---|
hallu: Voi perkele, nyt siellä torilla olisi mark III kombo tosi siistin näköinen rapialla kaheksalasaalla :-( ja mulla ei ole rahaa :-( . Saiskohan ton ibanezin kitaran myytyä..... ei raatsisi, mutta kun niin polttelee tuo vahvari. Lakki kouraan ja VISA laulamaan ;) Lelut kallistuu - äijät rapistuu |