![]() 16.06.2004 19:43:34 | |
---|---|
Sitä mun tässä pitikin jossain välissä kysyä, moneenko 400-500 euron kasisatasnuppiin Chemo on saanu tingattua alennukset jonka lisäks vielä täyden putkirempan. Uskallan väittää, että ei yhteenkään. Uskallan myös väittää, että kukaan tällä keskustelufoorumilla ei ole saanu myyjää taipuun tommoseen diiliin, joten ei voida sanoo, että KUULUU saada putkiremontti alennuksien lisäks. Chemo tuskin on itekkään sen siunatumpi tommosella kyvyllä kun kukaan muukaan. Mutta eihän Chemo edes ole sanonut noin. Tää rupee jo menemään hiukan yli. | |
![]() 16.06.2004 19:48:15 (muokattu 16.06.2004 20:05:38) | |
Mutta eihän Chemo edes ole sanonut noin. Tää rupee jo menemään hiukan yli. Chemo sano sulle, että kannattaa kysellä putkien kunnosta, ja jos myyjällä ei ole tietoo, niin KUULUU saada putkiremontti (tai putkiremontin hinta) alennusten lisäks. Jos jotain KUULUU muka saada, niin luulis, että suomesta löytyy vähintäänkin muutama esimerkkitapaus jossa on saatu putkiremontti ton hintaselle pelille kaupan päälle alennusten lisäks. Vaan tuskinpa löytyy. Mutta mene vaan kauppaan noilla ohjeilla. Jos sä näät siellä 450 euron kasisatasen niin rupee ihmeessä nillittään myyjälle, että sun kuuluu tehä mulle putkiremontti alennusten lisäks. Mulla on sellanen kutina, että diiliä ei synny. Sä voit mennä toiseen kauppaan ja tehdä siellä saman jutun. Onnea etsinnöille. | |
![]() 16.06.2004 19:50:08 | |
Chemo sano sulle, että kannattaa kysellä putkien kunnosta, ja jos myyjällä ei ole tietoo, niin KUULUU saada putkiremontti (tai putkiremontin hinta) alennusten lisäks. Jos jotain KUULUU muka saada, niin luulis, että suomesta löytyy vähintäänkin muutama esimerkkitapaus jossa on saatu putkiremontti ton hintaselle pelille kaupan päälle alennusten isäks. Vaan tuskinpa löytyy. Paskat sano. Tottakai pitääkin kysellä putkien kunnosta, ja jos on putket ihan loppu niin hyvällä säkällä voi tingata sen verran alennusta. Iso G, anna jo olla. | |
![]() 16.06.2004 19:51:26 | |
Kaveri osti JCM800 stackin kahteen tonniin. Siis mummoja(5v sitten, ajat on kyllä muuttunu, mutta silti). Osti joltain ei niin hereillä olevalta. Niitä löytyy keltasesta pörssistä ja palstalta. Melkeen kaikki on pyllystä? | |
![]() 16.06.2004 19:52:26 | |
Kaveri osti JCM800 stackin kahteen tonniin. Siis mummoja(5v sitten, ajat on kyllä muuttunu, mutta silti). Osti joltain ei niin hereillä olevalta. Niitä löytyy keltasesta pörssistä ja palstalta. No jukra olisi tuollainen aika namu diili. Pidän koko ajan silmiä auki ja selailen toria :) | |
![]() 16.06.2004 19:52:30 | |
Paskat sano. No pitääkö mun lainata se sulle oikeen tähän? Tässä tulee: ja jos myyjällä ei ole tarkkaa tietoa asiasta, hinnasta pitää saada pois sen rempan verran muiden alennusten lisäksi. | |
![]() 16.06.2004 19:54:40 (muokattu 16.06.2004 19:55:03) | |
No pitääkö mun lainata se sulle oikeen tähän? Tässä tulee: Anteeksi vaan mutta kyllä munkin logiikalla tuo noin pelaa. Jos nyt leikitään, että kasisatasen hinta olisi 700 euroa ja putket aivan finaalissa. Ok, hyvin siitä saisi sen satasen pois putkiremonttia varten, ja vielä kun vähän vittuilisi ja tinkisi niin varmasti saisi sen siihen 500-550 euroon. | |
![]() 16.06.2004 19:57:51 (muokattu 16.06.2004 20:31:52) | |
Jos nyt leikitään, että kasisatasen hinta olisi 700 euroa ja putket aivan finaalissa. Jos sun budjetti on 1000 euroo, ja sä haluat siihen parin kolmen sadan kaapin mukaan ja muutaman pedaalin, niin ei ole jumalauta kovin vaikee päätellä, että sä et ole ostamassa mitään 700 euron nuppia. Mä olenkin tässä sanonu, että automaatisesti oletin budjetin ollessa toi, että sä olet ostamassa 400-500 euron peliä. LISÄYS: Muista, että käyetystä ei yleensä saa niitä alennuksia, mitä sä saat uudesta laitteesta. Joten 700 euron nupin hinnan tiputtaminen sun budjettiin saattaa olla älytöntä. | |
![]() 16.06.2004 19:58:47 | |
Jos sun budjetti on 1000 euroo, ja sä haluat siihen parin kolmen sadan kaapin mukaan ja muutaman pedaalin, niin ei ole jumalauta kovin vaikee päätellä, että sä et ole ostamassa mitään 700 euron nuppia. Mä olenkin tässä sanonu, että automaatisesti oletin budjetin ollessa toi, että sä olet ostamassa 400-500 euron peliä. Hyvin voin olla ostamassa 700 euron nuppia jos saan hyvin alennusta ja / tai putkirempan. | |
![]() 16.06.2004 19:58:56 | |
Riita poikki ja ulos juoksemaan! Melkeen kaikki on pyllystä? | |
![]() 16.06.2004 19:59:37 | |
Riita poikki ja ulos juoksemaan! Kyllä. | |
![]() 16.06.2004 20:11:10 (muokattu 17.06.2004 06:44:34) | |
Ok, hyvin siitä saisi sen satasen pois putkiremonttia varten, ja vielä kun vähän vittuilisi ja tinkisi niin varmasti saisi sen siihen 500-550 euroon. Annan sen neuvon, että siitä isin selän takaa vittuilemalla myyjälle sä et hintaa saa tiputettua ollenkaan. Myyjä ei pelkää sun isiä. Ja ei tosiaankaan kannata pettyä, jos käytetystä ei saa niin paljoo hinnasta pois, kun olet märissä unissas kuvitellu. Mutta joo, ei mulla ole mitään tarvetta tästä tapella. Ja muista se, että jos sä haluat 700 euron nupin viiteen sataan, se tarkottaa jotain ~25% (en jaksa laskee) alennuksia. Ja JOS sä teet niinkun sä aluks sanoit, että sä teetät siinä kaupassa sen remontin, niin sillon sä maksat siitä nupista sinne kauppaan sen 700 euroo vaikka myyjä laittaiskin uudet putket sulle siihen, nyt jää kaappi ostamatta. Jos sä tinkaat ylihintasesta vehkeestä putkien hinnan pois + alennukst ja saat kotiin vahvistimen viidellä sadalla, niin sulla on ne kuluneet putket siinä ja budjetti ylittyy jos sä teetät putkiremontin siihen. Ja eikö se ole sama, tinkaatko sä 700 nupin viiteen sataan jollon sulla jää taskuun putkirahat, vai ostatko sä suoraan 450 euron nupin missä on vähän huonot putket. Aina kun se hinta on se muutama satanen niin siihen ei oikeen uusia putkia saa. Niistä joutuu vähän maksaan. | |
![]() 16.06.2004 20:16:40 | |
Annan sen neuvon, että siitä isin selän takaa vittuilemalla myyjälle sä et hintaa saa tiputettua ollenkaan. Myyjä ei pelkää sun isiä. Ja ei tosiaankaan kannata pettyä, jos käytetystä ei saa niin paljoo hinnasta pois, kun olet märissä unissas kuvitellu. Oletko varma ettei pelkää? :D Mutta joo, ei mulla ole mitään tarvetta tästä tapella. No vittu joo siltä ei näytä! Ja muista se, että jos sä haluat 700 euron nupin viiteen sataan, se tarkottaa jotain ~25% (en jaksa laskee) alennuksia. Niin varmaankin tarkoittaa. Toi oli vain esimerkki. | |
![]() 16.06.2004 20:48:43 (muokattu 16.06.2004 20:48:58) | |
No jukra olisi tuollainen aika namu diili. Pidän koko ajan silmiä auki ja selailen toria :) Kyllä noitakin on, mutta tosi harvoin. Mä olen ehkä kymmenen vuoden sisään nähny kaks ton hintasta kasisatas stäkkiä keltasessa pörssissä. Ainahan ne on tietenkin heti menny. Kerran oli 1000 markalla Gibsonin Flying V, missä oli kaulassa halkeema. Heti oli menny. | |
![]() 16.06.2004 20:49:35 | |
Kyllä noitakin on, mutta tosi harvoin. Mä olen ehkä kymmenen vuoden sisään nähny kaks ton hintasta kasisatas stäkkiä keltasessa pörssissä. Ainahan ne on tietenkin heti menny. Kerran oli 1000 markalla Gibsonin Flying V, missä oli kaulassa halkeema. Heti oli menny. Pakko pitää silmällä. Harvoinhan nuita varmasti tulee. | |
![]() 16.06.2004 20:53:00 | |
Putkista tietenkin näkee, onko ne ihan loppu kun naputtelee niitä. Mä ostin ite 1800 markalla muutama vuos sitten kasisatasen nupin, ja kyllä niitä on siihen hintaan saanu kun ettii. Putket kesti pitkään vaikka niistä sanottiin, että ei ole mitään tietoo kunnosta. | |
![]() 16.06.2004 21:05:30 | |
Putkista tietenkin näkee, onko ne ihan loppu kun naputtelee niitä. Mä ostin ite 1800 markalla muutama vuos sitten kasisatasen nupin, ja kyllä niitä on siihen hintaan saanu kun ettii. Putket kesti pitkään vaikka niistä sanottiin, että ei ole mitään tietoo kunnosta. No mä vien sen vasta sitten putkiremonttiin kun tuntuu että simahtaa. Eihän sitä tiedä vaikka olisikin vielä käyttökelpoiset putket. | |
![]() 16.06.2004 23:35:56 (muokattu 16.06.2004 23:36:28) | |
Chemo ei halua ettiä hyvää diiliä Ole hyvä äläkä enää koskaan esitä tuollaisia perusteettomia väitteitä minusta. Tästä väitteestäsi voin vain sanoa, että olet väärässä: mä todellakin tutkin ja kyselen ympäriinsä mitä kaikkea on tarjolla ja mihin hintaan. Voi pojat, että oletkin väärässä. Modet? Mä olen tuolla aikaisemmin kaivanut netistä kahden tunnetun liikkeen tarjonnan noista Marsun nupeista. Hintatasoero siihen, mitä täällä esitetään kohtuullisena, on huomattava. Tottakai voi aina olla ostamatta ja jäädä odottamaan sitä unelmadiiliä, mutta noissa liikkeissä kuitenkin kauppaa käydään. Mun mielestäni toi kuitenkin puhuu aika selvää kieltä siitä mitä on ostotilanteessa syytä tehdä - ja about minkä verran. Pidetään sitten kuitenkin mielessä, että nämä ovat aina case by case. Toki saa etsiä lisää käytettyjen hintoja vertailtaviksi. Koska mäkin olen siinä uskossa, että JCM800 voisi olla Axemanille sopiva peli, voi tuossa tulla suoraa apua hänellekin, jos jotain valmiiksi edullista löytyy. Toihan on ihan mahdollista. Ramalamadingdong. | |
![]() 16.06.2004 23:57:49 | |
Ole hyvä äläkä enää koskaan esitä tuollaisia perusteettomia väitteitä minusta. Tästä väitteestäsi voin vain sanoa, että olet väärässä: mä todellakin tutkin ja kyselen ympäriinsä mitä kaikkea on tarjolla ja mihin hintaan. Voi pojat, että oletkin väärässä. Modet? Mä olen tuolla aikaisemmin kaivanut netistä kahden tunnetun liikkeen tarjonnan noista Marsun nupeista. Hintatasoero siihen, mitä täällä esitetään kohtuullisena, on huomattava. Tottakai voi aina olla ostamatta ja jäädä odottamaan sitä unelmadiiliä, mutta noissa liikkeissä kuitenkin kauppaa käydään. Mun mielestäni toi kuitenkin puhuu aika selvää kieltä siitä mitä on ostotilanteessa syytä tehdä - ja about minkä verran. Pidetään sitten kuitenkin mielessä, että nämä ovat aina case by case. Toki saa etsiä lisää käytettyjen hintoja vertailtaviksi. Koska mäkin olen siinä uskossa, että JCM800 voisi olla Axemanille sopiva peli, voi tuossa tulla suoraa apua hänellekin, jos jotain valmiiksi edullista löytyy. Toihan on ihan mahdollista. Meni toi Gypsyn juttu kyllä ihan yli. JCM800 olisi helmi ja varmasti mulle paras mahdollinen. | |
![]() 17.06.2004 01:07:51 | |
niin no. kasisatanen 700€:lla, zoomin 505 II 40:llä ja kaappina voi käyttää jonku kombon kajarii.. Hyvin pysytään budjetissa! :D Tai sitten ostat jonkun ison valvestaten... :S "Blinding signs flap,
Flicker, flicker, flicker blam. Pow, pow.
Stairway scare Dan dare who's there?"
Pink Floyd: Astronomy Domine | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)