Puolikas sinistä      Kädet koskettimeen mä saan liikkumaan päivän unet ja kohtaan yön   se yö ontuu vaaroihin oon vain puolikas sinistä hukkaan rivistä sanoja sä kaipaat lämpöä   mut mä oon jo jäässä mun sormet vain liikkuu mä seuraan vaistoa sä tuntematonta tähteä pimeä tulee ikkunaan sun täytyy lähteä    vihjaan sulle, tee säkin niin valan varmuutta, päätöksiin jossa kohtaa värit ja hiljaisuus   vihjaan sulle, tee säkin niin ota vastaan värit ja hiljaisuus   mut sä oot yön valkoinen lilja tiellä hiljaa kulkija mä Canopus muinainen satama, kultainen maa ulkona jo sataa valkeaa ja sun täytyy lähteä mun sormet vain liikkuu koskettimiin   tähtiin jossa kohtaa värit ja hiljaisuus   se yö ontuu vaaroihin oon vain puolikas sinistä hukkaan rivistä nuotteja sä kaipaat lämpöä   mut mä oon jo jäässä mun sormet vain liikkuu mä seuraan vaistoa   vihjaan sulle, tee säkin niin valan varmuutta, päätöksiin jossa kohtaa värit ja hiljaisuus   mut sä oot yön valkoinen lilja tiellä hiljaa kulkija mä Canopus muinainen satama, kultainen maa ulkona jo sataa valkeaa ja sun täytyy lähteä mun sormet vain liikkuu koskettimiin       merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut.   -MR-  |