Hargon 20.11.2017 09:28:59 (muokattu 20.11.2017 09:33:22) | |
---|
Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia. |
carnation 20.11.2017 09:45:03 | |
---|
Olen joutunut tekemään surutyötä. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Vaihtovirta 20.11.2017 09:56:15 | |
---|
Jenkeissä rikosnimikkeetkin ovat suurempia. Tarvi ees tappaa ketään kun saa jo sarjamurhaajan tittelin. No levätköön hän tai jotain. |
tuomittu 20.11.2017 13:57:16 | |
---|
hieno mies tuli puun takaa rip in piece |
Vessajono 20.11.2017 14:22:50 | |
---|
Vaihtovirta: Jenkeissä rikosnimikkeetkin ovat suurempia. Tarvi ees tappaa ketään kun saa jo sarjamurhaajan tittelin. Täähän se ois. Mä oon aina pitänyt Mansonia ihan ylimääräisenä jätkänä, kyllä nyt jumalauta sarjamurhaajan pitää sarjamurhata. "Ohan se nyt helvetin paljon järkevämpää treenata balalaikkaa ku suunnitella jotain saatanan vetypommia." Nobelanereita juotu vuonna 2017: 420 |
Milkop 20.11.2017 14:23:03 | |
---|
Eipä jää ikävä. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Lautuma 20.11.2017 15:01:34 (muokattu 20.11.2017 15:01:52) | |
---|
Muistan kun olin ekaa kertaa Jenkeissä vuonna -98. Istuin juomassa alkalikahvia pienessä nykiläisessä kahvilassa. Ohi suhasi kiireisiä ihmisiä, sellaisia joita Danny näki Kuusamosta käsin. Siihen viereen tuli hengittämään joku ukko. Kun katsoin mieheen, seisoi siinä hieman räjähtäneen näköinen resupekka. "Who are you?" kysyin, johon katujenmies vastasi: "Mä olen Tommi Mäkinen." I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here. |
Funkånaut 20.11.2017 15:20:04 | |
---|
Turhan kaupallista. Se tyttö oli vain väärässä siinä että marie curie ei ole schubertia suurempi luova kyky vaan päinvastoin. - megatherium |
Techno-Allah 20.11.2017 15:26:16 | |
---|
"... Congratulations. You have just discovered the secret message. Please send your answer to Old Pink, care of the Funny Farm..." - Pink Floyd |
JC 20.11.2017 19:06:13 | |
---|
|
blackmore81 20.11.2017 19:47:14 | |
---|
Nyt ei voi oikein keveitä multiakaan toivotella, eikä todeta, että liian aikaisin lähti. Kyllähän tämä oli odotettavissa, mitä nuita viimeisiä uutisia terveydentilasta julki tuotiin jokunen aika sitten. Aika heikolla hapella tais olla jo herra Manson silloin. What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about |
Saunatakki 20.11.2017 19:53:08 | |
---|
Lautuma: Muistan kun olin ekaa kertaa Jenkeissä vuonna -98. Istuin juomassa alkalikahvia pienessä nykiläisessä kahvilassa. Ohi suhasi kiireisiä ihmisiä, sellaisia joita Danny näki Kuusamosta käsin. Siihen viereen tuli hengittämään joku ukko. Kun katsoin mieheen, seisoi siinä hieman räjähtäneen näköinen resupekka. "Who are you?" kysyin, johon katujenmies vastasi: "Mä olen Tommi Mäkinen." Hyvä ettei Matti Nussi. Se olisi ollut jo liian ilmeistä. "Lapsikin näkee, että tämä on malliesimerkki postmodernista primitivismistä." |
tomaattiorava 20.11.2017 23:22:07 | |
---|
Ketä nyt tämmösen kaverin lähtö kiinnostaa, ihan turha spede. |
carnation 21.11.2017 08:04:57 | |
---|
tomaattiorava: Ketä nyt tämmösen kaverin lähtö kiinnostaa, ihan turha spede. Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä. Menepä sanomaan sama Malcolm Youngin ketjuun, katsotaan miten käy? "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Jeszse 21.11.2017 09:05:02 | |
---|
En tiennytkään mansonin olleen muusikko. Oisko linkkejä tuotantoon, voi olla sakeaa kamaa. Musiikin hyvyys ei ole makuasia. -Jucciz, ammattimuusikko |
Burn 21.11.2017 09:41:21 | |
---|
Lähinnä vituttaa se, että miehelle on vuosien saatossa ruvettu antamaan enemmän krediittiä, mitä todellisuudessa ansaitsee. Vähän sama kun Sami Hedbergiä ollaan yhtäkkiä alettu kutsumaan näyttelijäksi. Manson oli loppuviimeksi vain keskinkertainen muusikko joka haali nuoria kasaan billum toivossa. Paperilla ei siis kauheasti poikkea m.netin normikäyttäjästä. varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset. |
Hargon 21.11.2017 10:52:24 | |
---|
Jeszse: En tiennytkään mansonin olleen muusikko. Oisko linkkejä tuotantoon, voi olla sakeaa kamaa. Heti ekassa viestissä: https://www.youtube.com/watch?v=-qMFBqCeAc8 Guns N' Roses coveroi biisin piiloraitana The Spagetti Incidentillä. Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia. |
Jeszse 21.11.2017 11:04:49 | |
---|
Musiikin hyvyys ei ole makuasia. -Jucciz, ammattimuusikko |
60-luvun tuotanto oli parasta, tuskin sen jälkeen enää tulikaan biisejä, ku äijä vankilassa vietti loppuelämän. Muutamia hyviä akustisia ralleja. Yläkerran orkesteri sai arvoisensa pelimannin. |
PVC 21.11.2017 18:03:46 | |
---|
Maailma on paha. Sharon Tate oli nätti. Kaikki joutuvat hautaan. Mansonin homma tapahtui kauan sitten jossain, elikkä mitä on aika, mitä tarkoittaa tapahtua ja mitä tarkoittaa paikka jossa jotain tapahtuu. |