Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Äänittäminen Zoom H4n:llä mixeristä
1
labrador
17.11.2017 21:29:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Zoom H4n tallennin jolla olen äänittänyt tekemääni musiikkia mikin kautta.
Nyt haluaisin oppia äänittämään Zoomilla uutta Yamaha MG 10 XU -mixeriäni hyödyntäen.
Löytyisikö tällaista tumpeloa ymmärtävää neuvojaa?
 
Henri Henri Olavi
17.11.2017 21:41:44 (muokattu 17.11.2017 21:41:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

labrador: Mulla on Zoom H4n tallennin jolla olen äänittänyt tekemääni musiikkia mikin kautta.
Nyt haluaisin oppia äänittämään Zoomilla uutta Yamaha MG 10 XU -mixeriäni hyödyntäen.
Löytyisikö tällaista tumpeloa ymmärtävää neuvojaa?

 
Miten haluat äänittää? Mitä sulla menee siihen mikseriin? Sä voit ottaa siitä mikseristä ulos stereon ja kytkeä sen Zoomin input 1&2:een. Esim.
 
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
labrador
17.11.2017 22:41:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henri Henri Olavi: Miten haluat äänittää? Mitä sulla menee siihen mikseriin? Sä voit ottaa siitä mikseristä ulos stereon ja kytkeä sen Zoomin input 1&2:een. Esim.
 
Mikseriin menee kiippari ja laulu. Otanko signaalin siis Zoomin inputeista mikserin inputtiin?
 
Henri Henri Olavi
17.11.2017 23:33:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

labrador: Mikseriin menee kiippari ja laulu. Otanko signaalin siis Zoomin inputeista mikserin inputtiin?
 
Tee mikserissä niille hyvä balanssi ja mahdolliset equtukset ja aja mikserin Main Outista Zoomin 1 & 2 inputteihin.
 
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «