tkbass 27.05.2004 10:33:06 | |
---|
Oon tässä vähän ajatellu ostaa jotain pientä vahvistinta josta kuitenkin löytyis säröt yms. perus jutut ei mitään efektejä Mielessä on ollut Behringerin V-Tone GM108 onko kokemusta? Ja jos jollain on jotain hyviä ehdotuksia niin pistäkää tänne! |
Miikathebest 27.05.2004 10:43:52 (muokattu 27.05.2004 10:44:48) | |
---|
Kokeile H&K edition blue ja rolandin cube. Ne oli parhaat mitkä löyty lähikaupasta. |
Mika K 27.05.2004 10:51:04 | |
---|
Älä sekaannu noihin halpis Behringereihin. Tuo edellä mainittu H&K Edition Blue on hyvä vaihtoehto, hyvät soundit ja vielä edullinenkin. |
J_Mikkonen 27.05.2004 11:19:56 | |
---|
|
Quu 27.05.2004 11:28:10 | |
---|
http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 420e/En tingi. |
JartZA 27.05.2004 11:37:34 | |
---|
Mites ois Tech 21 TM10? SG: "nicht only forthe guys that like Angus Young or Pete Townsend." -Thomann |
Billsner 27.05.2004 11:37:34 | |
---|
Oon tässä vähän ajatellu ostaa jotain pientä vahvistinta josta kuitenkin löytyis säröt yms. perus jutut ei mitään efektejä Millaiseen musiikkiin? Itselläni on kotivahvarina Craten GX-15R ja siinä on minun mielestä erittäin hyvä puhdas kanava (sellainen lämmin), mutta säröt eivät ole niin kauhean hyvät. Säröä ei ole tarpeeksi minulle. Ongelma ratkesi kun ostin Mr.Vasaralta Yerasov Grunge säröpedaalin (samalla sain kanavanvaihtopedaalin :) Kyllä tuosta hyvät rokkisäröt saa ilman säröpedaalia ja onhan siinä reverbikin. Hintaa tuolla cratella on 99€ oulun soitin & tarvikkeessa ( http://www.oulunsoitinjatarvike.fi). Cursed Ibanez 7-string of molestation. |
BenGlenton 27.05.2004 12:52:01 | |
---|
Mulla oli tuo Behringer GM108, mutta jouduin myymään akuutin rahanpuutteen takia pois. Se on hintaisekseen lyömätön peli, varsinkin kotona soitteluun. Jokainen joka väittää muuta, ei 99% varmuudella ole kuullut koko vehjettä. Suosittelen silti myös testaamaan Orangen Crush-sarjan pikku vahvistimet. Itse aion ostaa ko. vehkeen kotisoittelua varten heti kun talous antaa myöten. http://www.supremecourtband.fi |
tkbass 16.06.2004 15:43:36 | |
---|
Siis soittelen metallicaa yms. |
Jucciz 16.06.2004 15:45:54 | |
---|
Ehdotetaan taas Laney LC15R:ää. Päätesärönkin saa nippa nappa normaaleilla huoneistovolyymeillä. Erittäin hyväsoundinen vehje ja edullinenkin. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
veltsu 16.06.2004 16:46:07 | |
---|
Oma suositukseni on Voxin Pathfinder 15 ja se vielä R:llä eli reverbillä. Itselläni on 15EXR, jossa celestionin 10" kahdeksaisen sijaan. Tehoja tuosta irtoaa paaaaljon enemmän kuin 15W - Loistava peli, vain liitäntäpuolella heikompaa. Mielestäni myös Behringerin vahvarit ovat hyviä no-metal tarkoitukseen. |
Volle 16.06.2004 18:07:15 | |
---|
Ehdotetaan taas Laney LC15R:ää. Päätesärönkin saa nippa nappa normaaleilla huoneistovolyymeillä. Erittäin hyväsoundinen vehje ja edullinenkin. Aikamoisessa huoneistossa asut näemmä. :) Lisättäköön vielä, ettei se päätesärö välttämättä ole mikään ehdoton tie totuuteen ja loistavaan kitarasaundiin. Nam. |
Aikamoisessa huoneistossa asut näemmä. :) Enpä kummoisessa. Eikä ole tarviskaan: etuasteen gaini vaan jonnekin ykkösen-kakkosen tienoille ja volume puolestaan lähemmäs täpöjä. Pääteputket silloin ulvovat kun kovaa rankaisee. Ei kovin pienessä huoneessa ole kiva tällaisellakaan äänenvoimakkuudella toki soittaa, mutta isohko olohuone kelpaa jo: vahvistin toiseen nurkkaan ja mies toiseen. :) Lisättäköön vielä, ettei se päätesärö välttämättä ole mikään ehdoton tie totuuteen ja loistavaan kitarasaundiin. Ei toki ole. Parempi, että kaikissa putkissa tapahtuu säröytymistä, mutta kieltämättä päätesärössä on jotain maagista ja kiehtovaa. Eikä päätesärö (tai mikään särö) pelasta, jos kitara ja sen mikit ovat surkeasoundiset ja kitaran varressa henkilö, jolle ei niitä soittajan lahjoja ole pahemmin siunaantunut. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
PIM 16.06.2004 21:05:55 | |
---|
Mulla oli tuo Behringer GM108, mutta jouduin myymään akuutin rahanpuutteen takia pois. Se on hintaisekseen lyömätön peli, varsinkin kotona soitteluun. Jokainen joka väittää muuta, ei 99% varmuudella ole kuullut koko vehjettä.
Tämä mies puhuu täyttä asiaa. Parasta makuuhuoneeseen... ja näillä hinnoilla niitä vois ostaa oman olkkariin ja vaikka keittiöönkin. Myyvään: Kirsikanpunainen Fenix strato, pari naarmua takana muuten kuin uusi, hp. 270e, StudioProjects B1 isokalvoinen konkkamikki, hp 100e
Ostetaan: edullinen konkkamikkipari |
Volle 16.06.2004 21:20:50 | |
---|
Enpä kummoisessa. Eikä ole tarviskaan: etuasteen gaini vaan jonnekin ykkösen-kakkosen tienoille ja volume puolestaan lähemmäs täpöjä. Pääteputket silloin ulvovat kun kovaa rankaisee. Noinhan se toimii. Pitää runtata kovaa. Tatsia muuttamalla saa puhdasta halutessaan. "Vaikea" soittaa, jos ei ole tottunut. Itsekin olin alkuun hieman kiusaantunut, kun mainostettu "putkikone täpöillä" ei kuulostanutkaan niin hyvältä. Päätesärösoittajan naapurissa on syytä olla kitaramusiikin ystäviä tai muuten pitkäpinnaisia ihmisiä. 15 w on aika paljon täysillä. :) Nam. |
goose 16.06.2004 22:05:57 | |
---|
Jeh. Meidänkin naapurit jo tietävät että Vox on tullut taloon =). Päätesäröä en toki ole kokeillut, mutta jo pelkän väkisinroudaamisen aiheuttama kolina rappukäytävässä kertoo kaiken. Nykyisin olen päättänyt jättää komeronkokoisen combon suosiolla treenikämpälle. Threadin aloittajalle suosittelen Kustomin Tube 12:sta kotisoittoon. Laatu on vaihtelevaa, mutta testaamalla se hyvä yksilö löytyy. |
booster 17.06.2004 08:30:50 | |
---|
Tämä mies puhuu täyttä asiaa. Parasta makuuhuoneeseen... ja näillä hinnoilla niitä vois ostaa oman olkkariin ja vaikka keittiöönkin. Siis onko tuo oikeasti hyvä? Meinasin pudota penkiltä kun katsoin T-kaupan hintaa. :) 2+2=5, for extremely large values of 2 |
Mika K 17.06.2004 09:16:27 | |
---|
Siis onko tuo oikeasti hyvä? Meinasin pudota penkiltä kun katsoin T-kaupan hintaa. :) Herää kysymys onko Behringerin kannattavaa valmistaa koko vahvistinta, kun niitä myydään suurinpiirtein taskurahalla. |
Jabe 17.06.2004 09:31:12 | |
---|
Mites ois Tech 21 TM10? Mun mielestä se on erinomainen peli kotisoitteluun pienillä volyymeilla. |
Explorer 17.06.2004 12:58:24 | |
---|
Mites ois Tech 21 TM10? Mun mielestä se on erinomainen peli kotisoitteluun pienillä volyymeilla. Samaa mieltä. Eikä Trademarkin kanssa tarvitse lainkaan mitään lisäsäristimiä, ellei nyt halua jotain tubescreamerin tyylistä lisämaustetta. Vahvistimesta itsestään kun lähtee koko lailla autenttista soundia. Biotech is godzilla. |