Aihe: Niittikorut
1 2 3
severia
27.05.2004 21:41:52
itse pidin ennen aika paljonkin niittivöitä ja koruja mut se muovisuus rupes vituttamaan. nyt löytyy panosvyö ja metalli seoksesta tehty rottakoru
Herra Karhu
28.05.2004 09:23:30
Pelottavaa porukkaa.
unorthodoxxx
28.05.2004 18:51:34
Pyramidiniitit on musta aika turhia, ne ei enää merkitse mitään, niistä on tullut standardeja. Itselläni on kuitenkin 3 ranneketta ja yksi vyö.

Vyö on kartioniiteillä varustettu 3-rivinen.
Rannekkeita on:
2-rivinen pyramidiniiteillä (en käytä, se oli mun ensimmäinen)
3-rivinen kartioniiteillä
3-rivinen rottaniiteillä
JuniperThree
30.05.2004 12:24:58
Pari kartioniittivyötä, yks kartioniittiranneke ja toinenkin ranneke, jossa sellasia pitkulaisia metallilaattoja. Se on hieno...
akame
30.05.2004 17:27:43
mullon kaks käsirannekketta ja yks kaula.
muuten ne on kartio niittejä mut toisessa käsijutskasssa pyramidi. rotat on parhaita.
Tänään harjaan hampaani.
martsa-
08.06.2004 19:29:41
On aika vittumaista, että pyramidi-niittivöitä myydän nykyään jo h&m:ssä... Itelläni vyö ja pari ranneketta...
Via
09.06.2004 23:14:33
Mulla on pyramidiniittivöitä pari, yksi kolmirivinen ja yksi yksirivinen. Ja yksi vaaleanpunainen/tummanpinkki leopardikuvioinen vyö, missä on kartioniittejä ^^ taisi olla kolmirivinen...Ja poikaystävän kaksirivistä kartioniittivyötä lainailen joskus myös, on niin hoikka poika se, että sopii vyö mullekin :) Jotain reikäniittivöitä on myös (vai lasketaanko niitä niittivöihin) ainakin sellainen hieno kirkkaanpunainen. Rannekkeita on kaksirivinen rottaniittiranneke ja siltä samaiselta poikaystävältä löytyy sellainen nätti yksirivinen kartioniittiranneke, mitä ajattelin kanssa lainailla joskus :) Kaulapantaa ei ole vielä, hankinnassa on kyllä :) rotta- tai kartioniittejä sellaiseen :)
"Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill)
Tangled**
11.06.2004 12:30:25
Niittivyö ja ranneke on.

Niitit on kivoja, jos niitä on sillain rajoitetusti.
Matka on päämäärää tärkeämpi.
Tigerr
16.06.2004 15:48:12
Onhan ne ihan hienoja sellasilla joille ne sopii. Itsellä vaan 5 sellasta niittihenkistä korvakorupiikkiä toisessa korvassa.
Fourteen bucks today and I get a new life tomorrow - a new product rejects unhappy moments and sorrow
Kapina
17.06.2004 17:32:36
pyramidiniiteistä en ole muuten koskaan pitäny. ne on vähän niinku laimennettuja versioita niiteistä, niinku "tälläsiä voi kunnon kansalaisetkin pitää"...

Niin se muuten taitaa nykysellään vähän olla...
Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan!
Il Brutto
18.06.2004 16:32:41

Juu. Tuommonen pyramiitivyö on. Ja ranneke myöskin pyramiitistä. Sitten on farmariliivissä pyramiidiä ja tähteä. Nahkatakissa muutama rotta.
Dead bodies everywhere/ Piles of blood and entrails and hair/ I'm bleeding from the inside from the Armageddon outside -Armstrong/Frederiksen IHKK #2
ava
08.07.2004 22:55:31
Onhan ne niittijutut kivoja. Mulla on yks tollanen rottaniittikaulapanta (jota en ole kyllä juurikaan koskaan käyttänyt), pari ranneketta, toinen joku itsetehty kartioniittihökötys ja toisessa rannekkeessa on pyramidiniittejä. Ja sitten löytyy yks kaksrivinen pyramidiniittivyö.
Dunga
09.07.2004 07:59:31
Mulle tarttui mukaan tuosta yksi kartioniittiranneke.
Ota kiri, ota kiri, loppukiri, harakiri kiri kiri kiri kiri... IMIK #4 [Kyllä lähtee]
routa
09.07.2004 20:46:19
miulla on neljärivinen rotta-vyö
Feretrum - riimut "Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minusta harva asia on niin kuin kitarasoolo"
Sir Härö
14.07.2004 00:40:21
Ite omistan vaan kartioniittivyön. (Vähänkö oon ylpee)
Oottako, niittivyön käyttäjät, huomannu et ku soittaa kitaraa ja on niitti vyö, ni paitaan tulee reikiä, siihen kohtaan missä skepa ja vyö on hankaukses?

Ja välillä paita (musta) muuttuu kyseisestä kohdasta kiiltäväks.

Jos muut ei oo huomannu, niin tällä tapauksella taitaa olla yhteyksiä henkimaailmaan... tai ufoihin:P
Paskooko karhu metsään?
Da Make
14.07.2004 01:18:49
Ite omistan vaan kartioniittivyön. (Vähänkö oon ylpee)
Oottako, niittivyön käyttäjät, huomannu et ku soittaa kitaraa ja on niitti vyö, ni paitaan tulee reikiä, siihen kohtaan missä skepa ja vyö on hankaukses?

Oletteko niittivyönkäyttäjät huomanneet, että jos lyö pöydällä pystyssä seisvaa naulaa kämmenellä, niin se lävistää kätesi.

Niittivyötä en voi käyttää, koska kaikilla on sellaiset ja kitarat naarmuuntuvat takapuolelta.
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä! EI OSTETA EQ PEDAALIA! ÄLÄ TARJOA!
Rattata
14.07.2004 08:08:35
Yksi pyramidiniittivyö löytyy. Kahdella rivillä kiitos.
"Take seven aspirins and call me in the morning"
L.C.F
16.07.2004 16:07:50

Oon huomannu, ja oon reittäny sillee jo pari hyvää paitaa prkl...
snää
LassiÖ
17.07.2004 20:49:32
niittikorut on persiistä
"voihan putkivermeet olla jossain asioissa parempia, mutta haloo, se on 1950-luvun juttu" -walrus85
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)