Ze Kink 16.06.2004 13:09:40 | |
---|
Ostin Levytukusta tuollaset kromatut, taisi olla jotain 8€. Hyvin pelittää. "Ehkä se tajuaa että sä vaan... No, olit vaan vähän lammas :P"- Ystäväni Aino |
Henko 16.06.2004 13:24:35 | |
---|
Katsokaa omakuvaani ja kertokaa, pidänkö kitaraa korkealla vai matalalla, kun en oikein tiedä. Eihän sillä oikeesti oo mitään väliä. Mulla se hihnan pituus vaan tulee vähän tarkoituksen ja asenteen mukaan. Kun en lavalla mitään vaikeita juttuja soita, ni periaatteessa kitara voisi roikkua niin alhaalla ettei tarvi hihnaa ollenkaan. Mutta liian alhaallakin se näyttää typerältä. Ja alhaalta on vaikea soittaa, mutta siihenkin tottuu. Tuleehan sitä tosin välillä omissa oloissa soiteltua ns. hankalampia juttuja istualtaan, ja silloin melkeen ihmettelee että mites nää tuntuu näin vaivattomilta :) Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
Juzzu 16.06.2004 13:35:15 (muokattu 16.06.2004 13:36:47) | |
---|
Katsokaa omakuvaani ja kertokaa, pidänkö kitaraa korkealla vai matalalla, kun en oikein tiedä. Näyttää oikein hyvältä. LP:n kanssa voi kyllä käyttää pidempää hihnaa, kun taittuu se kaula kuitenkin vähän yläviistoon. Tosin eipä mulla ole kovin paljon pidempi hihna muissakaan. Vaan eipä ole edes kovin alhaalla mikään. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Angus 16.06.2004 13:53:21 (muokattu 16.06.2004 13:53:38) | |
---|
Katsokaa omakuvaani ja kertokaa, pidänkö kitaraa korkealla vai matalalla, kun en oikein tiedä. Eiköhän tuo hyvällä korkeudella ole. Itse ainakin pidän myös suunnilleen tuolla korkeudella.Tietenkin ihan henkilökohtainen juttu, että millä korkeudella kitaraa pitää, mutta liian alhaalla pitäminen näyttää kyllä erittäin rumalta. Let there be rock! |
Kassu 16.06.2004 14:52:08 | |
---|
En tiiä, mutta jokainen tähän asti näkemäni kitarahihna on ollut sen mittainen, että siitä on löytynyt aivan passeli säätö pituutensa puolesta. Minusta liian matalalla oleva kitara on yksinkertaisesti todella vaikea soittaa. Tai sitten mun kädet on jotenkin poikkeuksellisen lyhyet. Eri juttu kai jos vaan komppaa vitossointuja. :) Katsokaa omakuvaani ja kertokaa, pidänkö kitaraa korkealla vai matalalla, kun en oikein tiedä. No esimerkiksi mulla on Ibanezin hihna, ja se on niin lyhyt että mä en voisi edes pitää kitaraani kovin alhaalla. Mä siis pidän pikkaisen alempana ku sä. |
Kattokaa mun omakuvaa. Jatkoin aikoinani tuota hihnaa ite ja nyt se on niin lyhyellä kun sen saa :) Joskus kun opettelin alhaalta soittamaan ni mulla olikin toi kitara vielä alempana, ja sit ku tuli jotain keikkaa ni nostin sen tohon. Vähän sama ku jotku penkkipunnertajat sanoo että ne reenaa aina kapeemmalla otteella ku kisoissa, että kisoissa sit lähtee paremmin. Heh :) Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |