trapdoorinthesun 13.02.2004 21:36:44 | |
---|
Onko kenelläkään kokemusta robert keeleyn modaamista pedaaleista?? Pistin tänä päivänä tilaukseen Bossin DS-1 Ultra Modin. Kaikkien lukemieni arvosteluiden perusteella keeleyn modaamant pedaalit ovat saaneet enemmän kehuja kuin alkuperäiset aparaatit. Jos jollakulla on henkilökohtaista kokemusta keeleyn pedaaleista niin laittakaa Hintaa lelulle tulee kiitettävästi tullin kanssa.. mutta aika on otollinen, dollarin hinnan ollessa maissa. sivuilta löytyy yksityiskohtaiset tiedot pedaaleista yms. http://www.robertkeeley.com"Free your mind and your ass will follow !"- George Clinton |
skebajaba 13.02.2004 21:56:55 | |
---|
oho, näyttää aika kiintosilta, kerrohan heti mimmonen oli kun saat, noitahan on hommaillut aika nimekkäät kaverit..esim steve vai greg allman yms..=) -My Ass, your face, what's the difference??!!- hieno lause paidasta. |
Captain Farrell 13.02.2004 22:01:54 | |
---|
Mulla ei ole varsinaisesti kokemusta noista Keeleyn modeista, mutta omistan Keeley Compressorin. Pahuksen hyvä kompura. Ja syytä tietysti ollakin, sillä puntaa sai latoa pöytään ihan kiitettävän määrän, kun tuon purkin Enklannista hommasin. Mistä itse tilasit? Suoraan Keeleyltä Ameriikasta vai jälleenmyyjältä Englannista? |
trapdoorinthesun 13.02.2004 22:13:23 | |
---|
tilasin suoraan amerikan mantereelta.. voi olla että ois ollu kannattavampaa tilata englannista, sillon ei olis tarvinnu maksaa tulleja. Paljonkohan ne verottaa tullissa?? Juu ilmottelen millainen tuo pedaali on heti kun se on saapunut ja ollut muutaman päivän testis. Voi toisin olla että tilauksen odottelussa menee kuukauden päivät. "Free your mind and your ass will follow !"- George Clinton |
Dr. Muff 13.02.2004 22:26:01 | |
---|
Paljonkohan ne verottaa tullissa?? tulli 3,5% alvi 22%. Ja alvia maksetaan myös tullista, which is nice. Eli näillä kursseilla maksat euroissa suurinpiirtein sen dollarihinnan. =) ihq "How 'bout no sex-we'll just be friends" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians |
pajatsopajatso 24.05.2004 17:17:28 | |
---|
Mulla ei ole varsinaisesti kokemusta noista Keeleyn modeista, mutta omistan Keeley Compressorin. Pahuksen hyvä kompura. Ja syytä tietysti ollakin, sillä puntaa sai latoa pöytään ihan kiitettävän määrän, kun tuon purkin Enklannista hommasin. Pakko mainita että itse olen muuttamassa kyseistä pedaalia rahaksi. Eli jos kiinnostaa niin Torille ---> :) |
askomiko 24.05.2004 17:21:02 (muokattu 24.05.2004 17:24:02) | |
---|
Tuo ameriikasta tilaaminen olisi muuten niin jee, mutta pirun tulli ja ALV.. Luottokorttiakaan ei ole, eikäe tule, mikä haittaa vielä enemmän. |
goose 24.05.2004 18:38:04 | |
---|
tilasin suoraan amerikan mantereelta.. voi olla että ois ollu kannattavampaa tilata englannista, sillon ei olis tarvinnu maksaa tulleja. Paljonkohan ne verottaa tullissa?? Juu ilmottelen millainen tuo pedaali on heti kun se on saapunut ja ollut muutaman päivän testis. Voi toisin olla että tilauksen odottelussa menee kuukauden päivät. M.netin Lauri M on käyny läpi juuri ton saman prosessin puolisen vuotta sitten. Kävi kuulemma aika kalliiks. Juuri tullin takia plus että ne pyys kuulemma lähettämään vielä lisää rahaa jossain vaiheessa. En tiedä tarkkaan miten tämä projekti meni, mutta kysele vaikka herralta suoraan. Mut ei siinä mitään. Hyvä pedaali toi on. Ultrasiistiä musavermettä myytävänä!!! kts. Tori-ilmoitukseni |
|