Aihe: Superbändi Velvet Revolver tulee Suomeen
1 2 3 4 5 6 7 8
HaloOfFlies
16.06.2004 12:46:40

Amerikkalaisyhtye Velvet Revolver tulee konsertoimaan Helsingin Kulttuuritalolle elokuun 10. päivä.

Agressiivista rockia soittavassa Velvet Revolverissa on jäseniä kahdesta merkittävästä yhtyeestä, Guns N Rosesista ja Stone Temple Pilotsista. Kitaristi Slash, basiti Duff McKagan ja rumpali Matt Sorum ovat entisiä Gunnareiden jäseniä. Solisti Scott Weiland on puolestaan Stone Temple Pilotsista. Velvet Revolverin viides pelimanni on Wasted Youthista tuttu kitaristi David Kushner.

Yhtye julkaisi kesäkuun alussa esikoisalbuminsa Contraband. Ensimmäinen singlelohkaisu on Slither. Kalifornialaisyhtye kiertää levyn tiimoilta Yhdysvaltoja heinäkuun loppuun asti ennen kuin aloittaa Euroopan kiertueensa elokuussa.

Konsertti avaa Club Kultsa –sarjan. Ikärajallisissa klubi-illoissa musiikki alkaa soimaan Kulttuuritalolla hieman totuttua myöhemmin. Anniskelu toimii koko illan itse konserttisalissa ja permannolla on seisomapaikat. Seuraavien klubi-iltojen ohjelmasta tiedotetaan niiden varmistuttua.

Pilettien ennakkomyynti alkaa tiistaina 22.6. klo 9 Lippupalvelussa.

Lähde: Mesta.net
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
Angus
16.06.2004 12:51:51

Juuri luin ton jutun. Alun innostumisen jälkeen tajusin, että perhana tuossahan on ikäraja? Voi helvetin helvetti jos näin on, tulevat vielä juuri sopivasti kuukausi ennen syntymäpäivääni että vituttaa vielä enemmän :/
Let there be rock!
PekkaRii
16.06.2004 12:58:28
Jepa. Tuonne siis käy matka.

Mikä ihmeen club homma? Kalja tarjoilu salissa.....hmm...enpä ole ihan varma tuosta....noh, miksi ei.....
"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991
Bonham
16.06.2004 14:00:53
Tämä on aika hauska termi tämä "superbändi"...

Onko bändi oitis superia, jos siinä on kuuluisia ukkoja?

Vai pitäisikö tuo asema hankkia ihan käytännössä hyvillä levyillä ja keikoilla?

Mulle asema tulee tekojen, ei historian kautta...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
madu
16.06.2004 14:17:34
Jep, pakko päästä.
Angus
16.06.2004 14:22:35

Ahdistaa. Erittäin paljon.

Slashin olen aina livenä halunnut nähdä, vaikken Velvet Revolverista bändinä niinkään pidä. Tietenkin uskomattoman hyvällä tuurillani juuri tämän keikan pitää olla ensimmäinen joku ihme clubi - mikä onkaan jossa on anniskelua ja tietenkin ikäraja. Ja tämä kaikki pitää tietenkin tapahtua vielä kuukausi ennen 18-vuotis syntymäpäiviäni. Loistavaa. Tekisi mieli ottaa samantien lopputili ja lähteä kotiin nukkumaan :)
Let there be rock!
HaloOfFlies
16.06.2004 14:22:55

Luulenpa että tässä, kuten myös Audioslaven yhteydessä, termi "superbändi" tarkoittaa juuri tuota, että sen jäsenet ovat jo entuudestaan tunnettuja.
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
MrQ
16.06.2004 17:04:16

No tavallaan vähän vaikee erottaa niitä toisistaan...

Historiaahan ne teotkin ovat.
Bonham
16.06.2004 17:10:05
No tavallaan vähän vaikee erottaa niitä toisistaan...

Historiaahan ne teotkin ovat.

Juu, huomasin saman kuin luin tekstini... mutta idea siis, että pelkät menneisyyden mahtiteot ei välttämättä riitä... vertaa; Matti Nykänen...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
MrQ
16.06.2004 17:24:06
Juu, huomasin saman kuin luin tekstini... mutta idea siis, että pelkät menneisyyden mahtiteot ei välttämättä riitä... vertaa; Matti Nykänen...

No en kyl ehkä vertais Revolveria masaan. :-)
Peoplez
16.06.2004 18:57:24
Nyt pitää kyllä kiitää Jumalaa vaikka olisi kuinka ateisti :)
Olin nimittäin juuri tänään varaamassa luottokortilla lippuja VR:N Tukholman keikalle. Liput olivat juuri tänään tulleet myyntiin mutta ajattelin silti odottaa muutaman päivän että pyytäisikö sitä jotain kavereita messiin. Nyt ei tarvitsekaan lähteä Tukholmaan! Ou jeah.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
bubu
16.06.2004 19:03:04
Niinpä niin... Ja armeija kutsuu 12.7.. Saiskohan HL:ää ton vuoksi? Tai ehkä ne käyttää sittenkin mieluummin vaikka omien keikkojen hoitamiseen....
If I promise to love you, will you say goodbye?
NORTON
16.06.2004 20:13:49

Jeps. Samoilla linjoilla ollaan. GnR:ää olisi joskus voinut sanoa superbändiksi. STP:tä ei todellakaan jo ihan tunnettavuuden vuoksi. Superbändi on sellainen että sen tietää niin lapset kuin vanhemmatkin.

Epäilen suuresti että Velvet Revolverin rahkeet eivät tule koskaan riittämään superbändiyteen asti, se on liian tavanomainen joukkio joka soittaa melko perus settiä.
Anteeksi!
mrk
16.06.2004 21:41:49
Supergroup nimellä tarkoitetaan nimenomaan näitä bändejä joiden jäsenet ovat aiemmin tuttuja muista bändeistä... nuo kaikkien tuntemat bändit ovat sitten megabändejä.
C.F.D.T
16.06.2004 21:58:30
Niinpä niin... Ja armeija kutsuu 12.7.. Saiskohan HL:ää ton vuoksi? Tai ehkä ne käyttää sittenkin mieluummin vaikka omien keikkojen hoitamiseen....

sama ongelma.. mutta joutuu varmaa toistamiseen kävellä himaan sieltä, jos alkaa näyttää siltä, että jää hyviä keikkoja alle..
vitun army eikö sitä vois jo hoitaa kirjekurssina, kun ei ne frenditkään siellä mitään kuulemma tee..
"You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One
andaij
16.06.2004 22:29:16
kyllä harmittaa oikein tosissaan jos tuonne on ikäraja, kun se täysi-ikäisyys koittaa omalle kohdalle vain viisi päivää keikan jälkeen.
Angus
16.06.2004 22:53:21

kyllä harmittaa oikein tosissaan jos tuonne on ikäraja, kun se täysi-ikäisyys koittaa omalle kohdalle vain viisi päivää keikan jälkeen.

Tuo on kyllä vielä vittumaisempi juttu, itsellä täysi-ikäisyys koittaa kuukautta myöhemmin ja kyllä pistää vituttamaan.
Let there be rock!
rockpock
17.06.2004 02:24:40 (muokattu 17.06.2004 08:50:36)
bump
rockpock
17.06.2004 02:27:51
Tuo on kyllä vielä vittumaisempi juttu, itsellä täysi-ikäisyys koittaa kuukautta myöhemmin ja kyllä pistää vituttamaan.

mä olin 17v gu "tiny music..." tuli....hehe!!!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)