Aihe: Pelaaminen - Tietokone/konsoli/mobiili
1 2 3 4 547 48 49 50 51236 237 238 239 240
Secreterial
07.10.2017 09:02:30
Uusin FIFA pelailussa ja hyvältähän tämä vaikuttaa. Viikko tosin meni julkaisusta, ennen kuin tämän sai toimimaan. Välissä piti poistaa asennus kokonaan ja ladata uudestaan se 35 gigan tiedosto (kahdesti), välillä piti poistaa Origin kokonaan...sitten piti odottaa vuorokausi, koska Origin lukitsi pelin, koska tulkitsi, että oli useammalta koneelta yritetty. Sen vuorokauden lukituksen jälkeen sitten peli toimi, mutta kaatuili koko ajan. Vaatii 8gigaa keskuspuistia ja se tässä oli, mutta sopivasti sattui tarjouksessa olemaan 4 gigan lisäpalikka, niin ostin sen ja ajattelin, että nyt toimii varmasti. No ei, sama jatkui. Foorumeilla oli onneksi vinkkiä; piti puuttaa asennus ensin toiselle kielelle ja sen jälkeen takaisin englantiin...Nyt toimii...
"I never bluff" - Cordell Walker
aivokuolio
07.10.2017 10:30:17
Secreterial: Uusin FIFA pelailussa ja hyvältähän tämä vaikuttaa. Viikko tosin meni julkaisusta, ennen kuin tämän sai toimimaan. Välissä piti poistaa asennus kokonaan ja ladata uudestaan se 35 gigan tiedosto (kahdesti), välillä piti poistaa Origin kokonaan...sitten piti odottaa vuorokausi, koska Origin lukitsi pelin, koska tulkitsi, että oli useammalta koneelta yritetty. Sen vuorokauden lukituksen jälkeen sitten peli toimi, mutta kaatuili koko ajan. Vaatii 8gigaa keskuspuistia ja se tässä oli, mutta sopivasti sattui tarjouksessa olemaan 4 gigan lisäpalikka, niin ostin sen ja ajattelin, että nyt toimii varmasti. No ei, sama jatkui. Foorumeilla oli onneksi vinkkiä; piti puuttaa asennus ensin toiselle kielelle ja sen jälkeen takaisin englantiin...Nyt toimii...

Tämän takia meikä on konsolimiehiä :D
Quru
07.10.2017 15:26:26
Tämän takia meikä ei osta EA:n pelejä.
"Hyvä." -Parasite
Ed_Guy
09.10.2017 10:09:28
Mietin tuossa läppärin ostoa mutta menee liian kalliiksi jos haluaa että sillä vois pelata jotain uudempaa peliä. Asentelin sitten vanhalle läppärille diablo kakkosen. Tarkoitus vetää paladinilla hellille asti. Harmi perhe rajoittaa pelaamista.
Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler.
Decadetroll
09.10.2017 10:28:11
Ed_Guy: Mietin tuossa läppärin ostoa mutta menee liian kalliiksi jos haluaa että sillä vois pelata jotain uudempaa peliä. Asentelin sitten vanhalle läppärille diablo kakkosen. Tarkoitus vetää paladinilla hellille asti. Harmi perhe rajoittaa pelaamista.

Perhe hankeen ja diablo tulille... Eikös se ole se perisuomalainen tarina?
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
Ed_Guy
09.10.2017 11:19:24
Decadetroll: Perhe hankeen ja diablo tulille... Eikös se ole se perisuomalainen tarina?

Diablo auki ja vaimoa turpaan.

Zeal paladinia aloin rakentelee. Skilssit tiedän suurinpiirtein miten laittaa mutta tavaroista ei ole mitään hajua. Onneksi sitä nyt ei vielä tarvitse murehtia.
Welho-77
11.10.2017 12:47:20
Itse pelaan myös wiitä ja mulla on siihen guitar hero. Löyty sitten Nirvana-version ohjain: https://i.ebayimg.com/images/g/-YIAAOSwXXxZT4S-/s-l300.jpg
Long live the King of Mercy
tomaattiorava
11.10.2017 15:47:34
Shadow of War jokseenkin odotuksessa, tänään näemmä ulkona.
Toivottavasti se nemesis ei oo liian monimutkaiseksi mennyt lukuisine uudistuksineen.
Ed_Guy
24.10.2017 13:51:42
Jonkun yksinpelin tarviis ps4:lle.. menin slimin tilaamaan. Witcher 3 ei niin paljon uponnut et sitä haluaisin. Ehdotuksia? Soulsit ja bornet ei kans jotenkin nyt napostele. Kysyn tälläkin puolella että onko wildlands ostamisen arvoinen?
tomaattiorava
24.10.2017 13:53:44
Ed_Guy: Jonkun yksinpelin tarviis ps4:lle.. menin slimin tilaamaan. Witcher 3 ei niin paljon uponnut et sitä haluaisin. Ehdotuksia? Soulsit ja bornet ei kans jotenkin nyt napostele. Kysyn tälläkin puolella että onko wildlands ostamisen arvoinen?

Last of Us, Doom, Batman Arkham Knight, Fallout 4...
Ed_Guy
24.10.2017 13:56:56
tomaattiorava: Last of Us, Doom, Batman Arkham Knight, Fallout 4...

Last of us pelattu fo4 pelattu doom ja batman on vähän ei minulle. Mietin jo tosissani skyrimiä mutta ku puuceella tuli pelattua sitä tarpeeksi.
Milkop
24.10.2017 16:18:52

Ed_Guy: Kysyn tälläkin puolella että onko wildlands ostamisen arvoinen?

Minä ainakin tykkään vaikka vähemmistössä taidankin olla. Ajoneuvojen ohjaus on aivan hirveää ainakin PC:llä ja maailma on vähän tarpeettomankin suuri, mutta ammuskelu on toteutettu hyvin ja grafiikka sekä tunnelma ovat kohdillaan. Jos sopiva tarjous löytyy niin kannattaa ostaa.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Ed_Guy
27.10.2017 07:56:12 (muokattu 27.10.2017 07:58:05)
Milkop: Minä ainakin tykkään vaikka vähemmistössä taidankin olla. Ajoneuvojen ohjaus on aivan hirveää ainakin PC:llä ja maailma on vähän tarpeettomankin suuri, mutta ammuskelu on toteutettu hyvin ja grafiikka sekä tunnelma ovat kohdillaan. Jos sopiva tarjous löytyy niin kannattaa ostaa.

Tekemistä tässä vissiin riittää? Etsin just ehkä avoimeen maailmaan sijoittuvaa peliä jonka parissa yövuoroviikkojen rytminkääntö onnistuu helposti. Joten joku 7 tunnissa läpi peli ei nyt tule kysymykseen :D

Ja tiedän olen outo mutta en pitänyt Witcher 3 kovin paljoa.
Jormaz
27.10.2017 09:40:29
Ed_Guy: Tekemistä tässä vissiin riittää? Etsin just ehkä avoimeen maailmaan sijoittuvaa peliä jonka parissa yövuoroviikkojen rytminkääntö onnistuu helposti. Joten joku 7 tunnissa läpi peli ei nyt tule kysymykseen :D

Ja tiedän olen outo mutta en pitänyt Witcher 3 kovin paljoa.

PlayerUnknown's Battlegrounds tulee joskus lähitulevaisuudessa konsoleillekin. Pääsee kirkuvien saksalaisten THL-poikien kanssa pelaamaan.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
öl m
27.10.2017 10:23:49
Ed_Guy: Voiko pleikalla pelata edes netissä ilman plus jäsenyyttä? Sitä nimittäin en ajatellut hankkia.

PS4 tarvii jäsenyyden onlinea varten, PS3 ei. Käsittääkseni nykytilanne on moinen.
"Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen."
Ed_Guy
27.10.2017 11:07:58
öl m: PS4 tarvii jäsenyyden onlinea varten, PS3 ei. Käsittääkseni nykytilanne on moinen.

Juu sitten pitäydyn yksinpeleissä :) mites toi dragons dogma? Onko kukaan pelannut? Kannattaako harkita?
Milkop
27.10.2017 11:29:53

Ed_Guy: Tekemistä tässä vissiin riittää?

Joku 50 tuntia takana ja olen ehkä puolivälissä juonitehtäviä, joten joo, tekemistä riittää :)
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
tomaattiorava
31.10.2017 12:16:43
Uunituore Last of Us II traikku

https://www.youtube.com/watch?v=UzdNECcio54

Vitun ässää!
aivokuolio
31.10.2017 12:22:11
Ed_Guy: Voiko pleikalla pelata edes netissä ilman plus jäsenyyttä? Sitä nimittäin en ajatellut hankkia.

Joo mutta sillä saa PS Storesta joka kk ilmaispelejä, esim. tässä kuussa Metal Gear V jossa kyllä riittää yksinpelaajalle tekemistä.

Uncharted 4 loppusuoralla itselläni nyt, vaikka aiemmat osat ovat olleet mulle sellaista "meh, ihan jees"-osastoa niin tämä on kyllä täyttä tykitystä. Mieletöntä seikkailuntunne ja heittämällä parhaan näköinen peli mitä oon ikinä pelannut. Mahtavaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)