nikka75 26.10.2017 11:59:34 | |
---|
Moro, Nyt tarvitsen apua mikserin valinnassa. Hakusessa on noin 1300 € keikka digimikseri, ei räkkimallia muutamille eri kokoonpanoille. Jonkin verrana asia tutkinut mutta.. minulla on vaihtoehtona QSC Touchmix 16 tai Behringer X32 Producer jonka hinnat jostain syystä halpenee koko ajan. Mitä näistä mieltä? |
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja |
oksatboys 26.10.2017 18:21:23 (muokattu 26.10.2017 18:24:03) | |
---|
X32. Ihan vaan siks et se on paljon yleisempi (vuokraus, lainaus jne tilanteet), miksaa ja äänittää oikee mukavasti ja siihen saa lavarasiaa jne roipetta kylkeeen jos tarttee. Kiva oli vetää vaiks tuli ekan kerran perehdyttyä vasta tsekissä. Emmä tosta QSCstä siis tiedä mitään mut behkusta on tulossa kovaa vauhtia ihan standardikamaa peruspöytänä jolla homma hoituu ja jolla "kaikki" osaa vetää tarvittaessa. Tai näin olen antanut itseni ymmärtää. |
-Q- 27.10.2017 14:47:02 | |
---|
Mitös ne vaatimukset laitteelle on, miksi just nuo? Mä en kyllä näe näitä kahta tuotetta oikein toistensa vaihtoehtoina. Toinen on mahdollisimman pieneksi ängetty ja pelkällä kännykän ruudun kokoisella käyttöliittymällä toteutettu roudauksen riemuvoitto, toinen räkkikokoinen ja fyysisillä kontrolleilla varustettu työkalu jota voi laajentaa stageboksilla tai monitorimiksereillä. Jos tavoite on mahdollisimman kompakti ja pädihommina tehtävä miksaus niin sitten QSC:llä lienee paikkansa. Mutta siinä tapauksessa ei kait tuo nimenomainen B-tuote ole optimi ollenkaan. |
musamies 30.10.2017 23:18:26 | |
---|
nikka75: Moro, Jonkin verrana asia tutkinut mutta.. minulla on vaihtoehtona QSC Touchmix 16 tai Behringer X32 Producer jonka hinnat jostain syystä halpenee koko ajan. Mitä näistä mieltä? Omalla kohdalla tuli QSC siksi koska sain sen ostettua käytettynä ja ostin sen enemmän henkilökohtaiseen käyttöön pienikokoiseksi välineeksi kuin erilaisten bändien miksailuun. Näkisin, että siitä on myös etua jos porukka osaa hyvin käyttää tänä päivänä tuota mainitsemaasi Behringeriä ja jos se on todettu toimivaksi. |