Aihe: Tokai stratoon sincle-coil sized humbucker
1
Kotikitaristi
19.10.2017 19:14:45
Moro
Laitoin tompalta tilaukseen seymour duncan SJBJ-1B mikin. Miten tuo mahtaa käyttäytyä alkuperäisen volumepotikan kanssa? Kaulaan ja keskelle jää yksikelaiset mikit.
Ja olisikohan tuohon tehtävissä kytkentä niin että tuon humpparin saisi puolitettua? esim vaihtamalla push and pull volumepotikan?
Epävirtuoosi
19.10.2017 20:50:29
Tuo kyseinen mikki on suunniteltu toimimaan suoraan straton 250k potikoiden kanssa, joten ei kun kiinni vaan. Mun mielestä myöskin tossa puolitus on aika turha... Mulla ei ainakaan ollut stocki kaula- ja keskimikin kanssa mitään oleellista volumehyppäystäkään.
Kotikitaristi
20.10.2017 06:25:56
Epävirtuoosi: Tuo kyseinen mikki on suunniteltu toimimaan suoraan straton 250k potikoiden kanssa, joten ei kun kiinni vaan. Mun mielestä myöskin tossa puolitus on aika turha... Mulla ei ainakaan ollut stocki kaula- ja keskimikin kanssa mitään oleellista volumehyppäystäkään.

Okei kiitoksia! Taidanpa sitten laittaa vaan mikinn paikalleen tuon potikan kanssa. Entäs olisiko puolitus mahdollista saada tehtyä tuolla mikkivalitsimella?
Puavali
20.10.2017 10:28:38 (muokattu 20.10.2017 10:34:47)
Kotikitaristi: Okei kiitoksia! Taidanpa sitten laittaa vaan mikinn paikalleen tuon potikan kanssa. Entäs olisiko puolitus mahdollista saada tehtyä tuolla mikkivalitsimella?

Laita sarjaan/rinnankytkentä sen humpparin keloille..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)