Mare552 16.10.2017 09:13:43 | |
---|
Ai tähänks riville? |
superfly 16.10.2017 09:36:14 | |
---|
Tilaat ensin ja kysyt vasta sitten onko hyvä :) No joo, ihan perusjees tuo on ekaksi soittimeksi. Killing internet dragons is serious business! |
basisti1971 16.10.2017 09:41:57 | |
---|
Moi. Tiedä sitten miten laatu on vuosikymmenen takaisesta muuttunut, tai missä nykyiset yksilöt tehdään, mutta mun ~10 vuotta vanha Indonesian sunbursti on ainakin hinta/laatu suhteeltaan täysin lyömätön. Soittokuntoonkin tuli ääripienellä säädöllä, toisin kuin Fenkut yleensä. Tällä hetkellä on tosin ollut jo tovin pitkäaikaislainassa kaverin studiolla, joten tietoa ei ole miten näin vanhemmiten pitää vireensä, mutta on tiemmä satunnaisesti päätynyt tallenteillekin asti. Kultakorvalle saattaa orkkismikkien twangi kuulostaa epäkelvolle, mutta mulle menee kyllä täydestä kuin väärä raha. Basisti kun olen, ei keikalla ole tullut testattua kierto-/häiriöherkkyyttä, mutta tokkopa juurikaan poikkeaa muista vastaavista. Basismista ja jonkinasteisesta pulttikaulavastaisuudesta johtuen en pysty myöskään vertailemaan kaulaprofiileja samalla tarkkuudella kuin Fenderuskovainen, mutta mun käteen tuntui varsin mukavalta. T:Samuli |
Mare552 16.10.2017 11:32:45 | |
---|
superfly: Tilaat ensin ja kysyt vasta sitten onko hyvä :) No joo, ihan perusjees tuo on ekaksi soittimeksi. No niin menin tilaamaan kun uskon ettei ihan huono ole, kummitytöllä on samanlainen, halusin vaan lisää mielipiteitä. No kyllähän noita kitaroita on vuosien saatossa kertynyt, mm. Mexicon Strato, sekä pari muuta sähkäriä ja neljä akustista kitaraa ja akustinen sekä sähköbasso. Ai tähänks riville? |
Bluesmies 16.10.2017 11:35:25 | |
---|
Tuossa on erinomainen hinta-laatu-suhde. Hyvä ostos! |
superfly 16.10.2017 11:36:56 | |
---|
Olikos vielä niin että runkokaan ei ihan vaneria ollut näissä? Killing internet dragons is serious business! |
superfly: Olikos vielä niin että runkokaan ei ihan vaneria ollut näissä? Halvimmassa Bulletissakaan ei ole vanerirunkoa enää. Mitä nyt nopsasti Squierin sivuja selasin, niin koko mallistossa ei ole yhtään vanerirunkoista sähkökitaraa tai -bassoa. JuSu "I have more faith in my plumber than I do in the eternal being. Plumbers do a good job. They keep the shit flowing."
-Charles Bukowski |
superfly 16.10.2017 11:48:25 | |
---|
JuSu: Halvimmassa Bulletissakaan ei ole vanerirunkoa enää. Mitä nyt nopsasti Squierin sivuja selasin, niin koko mallistossa ei ole yhtään vanerirunkoista sähkökitaraa tai -bassoa. JuSu Olihan siellä T-kaupan sivuillakin toki joo että leppää ovat. Melkein huvittaisi tuommoinen tilata uteliaisuuttaan kun vanhasta elinluovuttajatelestä saisi Teslan mikit ja melko hyvän hardwaren muutenkin. Killing internet dragons is serious business! |
Kefiiri 16.10.2017 13:43:43 (muokattu 16.10.2017 13:45:38) | |
---|
Kaula noissa on hieman luirun oloinen, tosin on voinut sen jälkeen muuttuakin kun joskus musakaupassa testasin. Ihan näppärä värkki muuten. Ei ollut mitään masentavan paksua lakkaustakaan, kuten joissain arvokkaammissa skujuissa on. En ole musiikin asiantuntija. |
Barska 16.10.2017 14:21:51 (muokattu 16.10.2017 14:27:10) | |
---|
Haa! Ostin tuollaisen joku vuosi sitten, kun tarvi muka yhteen juttuun äänittää teleä! Olikin oikein mainio hintaisekseen ja ainakin tossa mun yksilössä jopa mikit on ok. Kokeilin joskus vanhaa duncania kaulassa ja ero ei ollut niin suuri kuin odotin, joten duncan palasi Schecteriin joka oli kokeilun aikana telakalla tallamodauksen takia. Kaikki jotka tota on kokeillut on ihmetelleet miten toimiva peli tollanen on. Ja edelleen, hintaisekseen. Yhteen aikaan toi oli mun olkkari kitarana (ei itketä jos koirat/kissa/lapset/vaimo tai jokin muu hurrikaani tuhoaa) ja sillä tuli soiteltua paljonkin. Missähän toi mun oma on muuten? Pitää kaivella se autotallista esiin, kun en ainakaan vuoteen ole soittanut sillä. Tai tekis mieli tilata tollanen vihreä, ku mun oma musta ja tylsä. Halvalla väriä kitara-elämään :) Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen: On, hinta/laatu-suhde on enemmän kuin kohdillaan. Jopa hinta/hupi-suhdekin on lähes lyömätön. :D EDIT: Kefiiri, mulla ainakin on sellanen modernihko-c, eli ei ihan luiru, mut ei mikään halkokaan. Tosin mun oma ostettu jo 2012 vai 2013? Onko noissa sit kaulat nykyään ohuempia? All I wanna do is drink as much as I can. That's why I'm a member of a Heavy Metal band. |
Kefiiri 16.10.2017 14:33:09 | |
---|
Barska: Kefiiri, mulla ainakin on sellanen modernihko-c, eli ei ihan luiru, mut ei mikään halkokaan. Tosin mun oma ostettu jo 2012 vai 2013? Onko noissa sit kaulat nykyään ohuempia? Just semmoinen se varmaan olikin, ei mitenkään olematon. En ole musiikin asiantuntija. |
tuskiz 16.10.2017 15:05:19 | |
---|
Skujut on kaikki nykyjään täyttä puuta, mutta Bulletit ohuemmilla rungoilla, ainakin Stratot. Ylläolevan kirjoituksen sisällöstä vastuu on aina lukijalla. |
Tappajabanaani 16.10.2017 16:10:25 | |
---|
En tiedä, miten nykyään, mutta ainakin ennen Affinity-sarjalaiset ovat olleet normaalia ohuemmalla rungolla. Satula on myös kapeampi. |
Kefiiri 16.10.2017 16:35:42 | |
---|
Tappajabanaani: En tiedä, miten nykyään, mutta ainakin ennen Affinity-sarjalaiset ovat olleet normaalia ohuemmalla rungolla. Satula on myös kapeampi. Näin lienee edelleen. Eihän se satula montaa milliä Fenderiä kapeampi ole, mutta kun tietää, niin sen on huomaavinaan. En ole musiikin asiantuntija. |