Aihe: MTD Kingston K5R?
1
Quizz Kid
16.06.2004 12:22:28

Hei,

oisko kenelläkään käyttäjäkokemusta MTD:n 5-kiel. Kingstonista? Ovat käsittääksein aika kehuttuja soittimia, mutta miten monipuolisia soundiltaan? Eli millaista tavaraa noista saa ulos? Ja toimiiko H-kieli oikeasti, onko tasapainossa soundillisesti jne. muiden kielien kanssa?

Itsellä ei ole mitään käsitystä, kun en ole kokeillut (vielä).

Kiitän vastauksista (joita tulee tietysti miljoona)!
Keny
16.06.2004 14:10:02
sen vähän mitä oon testaillu, niin h-kieli on kyllä todella hyvä. varmasti hintaluokassaan asiallinen basso.

Juu samaa mieltä oon.Mulla oli tollanen 5 kielinen vuoden verran ja nykyään on 4 kielinen Heir malli missä on jazzmikki kaulalla lisänä.Eli monipuolisempi soundimaailma kun pelkässä K mallissa.
Hintaansa nähden erinomaisia soittimia.

Niin se mun 4 kielinen on myynnissä kun hommasin musarin.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Quizz Kid
16.06.2004 19:16:18

Juu samaa mieltä oon.Mulla oli tollanen 5 kielinen vuoden verran ja nykyään on 4 kielinen Heir malli missä on jazzmikki kaulalla lisänä.Eli monipuolisempi soundimaailma kun pelkässä K mallissa.
Hintaansa nähden erinomaisia soittimia.

Niin se mun 4 kielinen on myynnissä kun hommasin musarin.

No hei millainen tuon K5:n soundimaailma sitten on? Jos innoittajina (ainutlaatuisesti..) groove, funk jne. ja haussa basso, joka olisi suhteellisen monipuolinen. Fender 5-kiel. Mex Jazz Deluxe vai MTD Kingston 5R?

Paljonko pyytäisit Heiristä?

Niin ja onkohan mulla turha 5-kieli -fiksaatio?
Karlsson
17.06.2004 07:56:09

Ilmankin pärjää.
Mersukuski.
Keny
17.06.2004 08:17:45
No hei millainen tuon K5:n soundimaailma sitten on? Jos innoittajina (ainutlaatuisesti..) groove, funk jne. ja haussa basso, joka olisi suhteellisen monipuolinen. Fender 5-kiel. Mex Jazz Deluxe vai MTD Kingston 5R?

Paljonko pyytäisit Heiristä?

K5 soundi on vähän niinku musari ja munsta sopii hyvin funk ynnä groove musaan ja Heiri sama juttu mut siinä vaan yks mikki lisää.

Se ettaä haluuko 5 vai 4 kielisen on makuasia, nelosellakin pärjää hyvin ja itseasiassa vedän itekin kaikki funk ja groove jutut nelosella.Mulla oli monta vuotta vaan 5 kielinen mutta nyt oon taas palannu takas nelikielisiin.Jotenki mukavampi mulle.Se et jos haluut 5 kielisen niin sitte MTD edottomasti tai jos rahaa on enempi niin Fender Roscoe Beck 5 kielinen on hieno soitin.

650€ on heirin hinta.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)