MrQuin 06.10.2017 14:55:42 | |
---|
Hieno keikkahan tuo oli todellakin! Vanhoista biiseistä ilahdutti etenkin Cherry ja Try Try Try. Uusi soololevy sisältää muutamia todella vahvoja biisejä, mutta siltä sitä miettii, että miltä nämä oisivat kuulostaneet vähän lihaisimpina sovituksina. Nyt albumi jää lähinnä kuriositeettijulkaisuksi. Hieno Cardinal Rule ei ole mukana, joten ehkäpä säästetty seuraavalle Smashing Pumpkins -levylle. |
dixi19 06.10.2017 18:21:47 | |
---|
Heavy Metal Machine: Ogilala kuunneltavissa NPR:n sivuilla kokonaisuudessan. "Audio unavailable in your region." :/ anomus.com |
Heavy Metal Machine 06.10.2017 18:41:15 | |
---|
dixi19: "Audio unavailable in your region." :/ Pahoittelut, en huomannut tuollaista kun kurkkasin sivulle. Olisin toki huomannut jos olisin pyrkinyt kuuntelemaan levyn, mutta päätöksessä pysytään ja kuuntelen sen sitten fyysisenä ensi viikolla. |
Apeli 09.10.2017 13:21:27 | |
---|
Aloin viikonloppuna kuuntelemaan Youtubesta (kun en muualta löytänyt) Teargarden by Kaleidoscopen EP:itä. Ja siellähän oli paljon helmiä jotka olin täysin unohtanut. Mistä noi EP:t saa ladattua? Aikoinaan nehän oli ladattavissa SP.comista muistaakseni mutta nyt en löydä mitään edes semi virallista linkkiä saatika streamia. Youtubessa joka hiton biisissä mainokset alussa... |
jannu 09.10.2017 14:58:07 | |
---|
Apeli: Aloin viikonloppuna kuuntelemaan Youtubesta (kun en muualta löytänyt) Teargarden by Kaleidoscopen EP:itä. Ja siellähän oli paljon helmiä jotka olin täysin unohtanut. Mistä noi EP:t saa ladattua? Aikoinaan nehän oli ladattavissa SP.comista muistaakseni mutta nyt en löydä mitään edes semi virallista linkkiä saatika streamia. Youtubessa joka hiton biisissä mainokset alussa... Tuolta ne ainakin löytyy, en tosin tiedä, ovatko enää ladattavana: https://soundcloud.com/smashingpumpkins/ "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Saatanan kojootti |
Heavy Metal Machine 09.10.2017 16:29:16 | |
---|
|
Apeli 09.10.2017 16:46:04 | |
---|
Olihan ne Soundcloudissa tosiaan, kiitoksia vinkistä. |
konehes 09.10.2017 23:14:55 | |
---|
Enpä edes muista, milloin olen noita kuunnellut edellisen kerran. Näin vuosia myöhemmin Tom Tom kuulosti oikeastaan aika hyvältä! cherub with heavy metal machine |
Apeli 10.10.2017 12:52:04 | |
---|
Jep, noiden kahden EP:n biisiaines on ihan järjestään vahvempaa kuin Monumentsilla. |
Apeli 13.10.2017 10:16:35 | |
---|
Ogilala Spotifyssä! |
Heavy Metal Machine 13.10.2017 13:48:24 | |
---|
Apeli: Ogilala Spotifyssä! Työpöydällä kahtena vinyylinä (pinkki ja musta) sekä compact discinä. Kohta kotiin ja näiden parissa noin koko viikonlopun - en ole levyä vielä kuullut mutta tykkään siitä jo nyt :) |
konehes 13.10.2017 16:26:06 | |
---|
Heavy Metal Machine: Työpöydällä kahtena vinyylinä (pinkki ja musta) sekä compact discinä. Kohta kotiin ja näiden parissa noin koko viikonlopun - en ole levyä vielä kuullut mutta tykkään siitä jo nyt :) Sama juttu! Paitsi cd tulee samassa lähetyksessä sinisen vinyylin kanssa. cherub with heavy metal machine |
Heavy Metal Machine 13.10.2017 17:55:06 (muokattu 13.10.2017 18:03:53) | |
---|
On se vain jännä miten joku pystyy aina vain koskettamaan musiikillaan näin lujaa. Ogilala kuunneltu ensimmäisen kerran ja meni kyllä tunteisiin. Tämän tyyppistä levyä tässä on tullutkin jo kaipailtua pidemmän aikaa ja kyllä kannatti odottaa. Diggaan ihan helvetisti tosta että soundimaailma on noinkin riisuttu, että käytännössä vain pianoa, akustista skebaa ja Corganin uljaasti soiva laulu kolmantena instrumenttina. Sanoitukset vaikutti ekalta kuulemalta astetta runommisilta, vähän totuttua vaikeammalta tajuta kaikkea heti. Pelkkää plussaa tästäkin. Älyttömän hienon levyn teki. |
Heavy Metal Machine: On se vain jännä miten joku pystyy aina vain koskettamaan musiikillaan näin lujaa. Ogilala kuunneltu ensimmäisen kerran ja meni kyllä tunteisiin. Tämän tyyppistä levyä tässä on tullutkin jo kaipailtua pidemmän aikaa ja kyllä kannatti odottaa. Diggaan ihan helvetisti tosta että soundimaailma on noinkin riisuttu, että käytännössä vain pianoa, akustista skebaa ja Corganin uljaasti soiva laulu kolmantena instrumenttina. Sanoitukset vaikutti ekalta kuulemalta astetta runommisilta, vähän totuttua vaikeammalta tajuta kaikkea heti. Pelkkää plussaa tästäkin. Älyttömän hienon levyn teki. Hyvä myyntipuhe, taidan koittaa löytää tälle ihan oman pienen hetken ja kuunnella kaikessa rauhassa toimiiko noin hyvin omien korvien välissä. |
Heavy Metal Machine 13.10.2017 19:43:58 | |
---|
konnamatti: Hyvä myyntipuhe, taidan koittaa löytää tälle ihan oman pienen hetken ja kuunnella kaikessa rauhassa toimiiko noin hyvin omien korvien välissä. Antaa mennä vain. Se on varmaa että jos diggailee SP:n osalta vain rajummasta kamasta, niin tästä soololätystä tuskin muuta saa irti kuin katkeran vitutuksen. Itselläni on se onni mukana matkassa, että olen aina digannut SP:n ja kaiken SP:n ympäristöstä ponnahtaneiden kaikista mahdollisista tyylilajeista. Siellä on biisejä Tales of a Scorched Earthista To Sheilaan. Spilled Milkistä Of a Broken Heartiin ja niin päin pois. Corganin musiikin monimuotoisuus on siis tälle kuulijalle kova juttu. Ehkä juuri se tekee sen miksi hän sekä hänen yhtyeensä on se kaikista rakkain, tärkein. Nyt kuulokkeet päähän ja Ogilala pyörimään toisen kerran. |
jannu 13.10.2017 20:02:51 | |
---|
Heavy Metal Machine: Antaa mennä vain. Se on varmaa että jos diggailee SP:n osalta vain rajummasta kamasta, niin tästä soololätystä tuskin muuta saa irti kuin katkeran vitutuksen. Itselläni on se onni mukana matkassa, että olen aina digannut SP:n ja kaiken SP:n ympäristöstä ponnahtaneiden kaikista mahdollisista tyylilajeista. Siellä on biisejä Tales of a Scorched Earthista To Sheilaan. Spilled Milkistä Of a Broken Heartiin ja niin päin pois. Corganin musiikin monimuotoisuus on siis tälle kuulijalle kova juttu. Ehkä juuri se tekee sen miksi hän sekä hänen yhtyeensä on se kaikista rakkain, tärkein. Nyt kuulokkeet päähän ja Ogilala pyörimään toisen kerran. Mä olen aina digannut bändin koko skaalasta, hiljaisista ja näteistä rumimpiin turbomättöihin. Hyvä biisi on ratkaissut aina. Siksi nämä viimeisen 10-15 vuoden jutut ovatkin olleet paikoin aika kova pala nieltäväksi, koska hyvien biisien määrä on laskenut vuosi vuodelta, samoin Corganin lyriikoiden taso alkoi Zeitgeistista eteenpäin heitellä aivan älyttömästi. Mun on tosi hankalaa saada listattua edes albumimitallista hyviä biisejä tämän vuosituhannen puolelta. Zwania ei lasketa. Täytyy nyt yrittää antaa uudelle soololle mahdollisuus. Sen ensimmäisen sinkun perusteella en kuitenkaan varsinaisesti pidätä hengitystäni. "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Saatanan kojootti |
Heavy Metal Machine 13.10.2017 20:20:21 | |
---|
jannu: Mä olen aina digannut bändin koko skaalasta, hiljaisista ja näteistä rumimpiin turbomättöihin. Hyvä biisi on ratkaissut aina. Siksi nämä viimeisen 10-15 vuoden jutut ovatkin olleet paikoin aika kova pala nieltäväksi, koska hyvien biisien määrä on laskenut vuosi vuodelta, samoin Corganin lyriikoiden taso alkoi Zeitgeistista eteenpäin heitellä aivan älyttömästi. Mun on tosi hankalaa saada listattua edes albumimitallista hyviä biisejä tämän vuosituhannen puolelta. Zwania ei lasketa. Täytyy nyt yrittää antaa uudelle soololle mahdollisuus. Sen ensimmäisen sinkun perusteella en kuitenkaan varsinaisesti pidätä hengitystäni. Nää on näitä. Kuka tykkää mistäkin tai pitää jotain ajanjaksoa kovempana kuin toista. Itselläni ei ole samaa ongelmaa viimeisen 10-15 vuoden ajalta vaan olen pystynyt nauttimaan niistäkin kovin. Jälkeenpäin ajateltuna MTAE ei ollut oikein mitään, mutta sekin saattaa joskus maistua paremmalta. Zeitgeist ja erityisesti Oceania ovat olleet tälle kuulijalle aivan timanttisen kovia tuotoksia. |
jannu 13.10.2017 20:45:09 | |
---|
Onhan tää Ogilala heittämällä parasta Corgania sitten American Gothicin. Pitää kuunnella lisää. "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Saatanan kojootti |
crestfall 14.10.2017 11:24:50 | |
---|
jannu: Mä olen aina digannut bändin koko skaalasta, hiljaisista ja näteistä rumimpiin turbomättöihin. Hyvä biisi on ratkaissut aina. Siksi nämä viimeisen 10-15 vuoden jutut ovatkin olleet paikoin aika kova pala nieltäväksi, koska hyvien biisien määrä on laskenut vuosi vuodelta, samoin Corganin lyriikoiden taso alkoi Zeitgeistista eteenpäin heitellä aivan älyttömästi. Mun on tosi hankalaa saada listattua edes albumimitallista hyviä biisejä tämän vuosituhannen puolelta. Zwania ei lasketa. Komppia tälle. "Tuntuu siltä, että oli aiheena vaikka pyöräkuormaajat niin pian tulee crestfall ja kertoo, että pyöräkuormaajalla ajelu on mukavaa, mutta ei millään bulkkivolvolla vaan kyllä Komatsulla nousee hiekan kuskailukin ihan uusiin sfääreihin." -Quru |
Heavy Metal Machine 14.10.2017 11:59:21 | |
---|
|