floge 30.08.2017 15:08:09 | |
---|
Kiinnostaisi tietää miten tuo Djent paketti eroaa tuosta Bulb USA paketista jossa on myös recto-kamaa. Ainoa paketti jota en vielä ole hankkinut sen takia kun kuulostaa tekstin perusteella lähes samalta. |
antikristus 05.09.2017 21:52:49 | |
---|
floge: Kiinnostaisi tietää miten tuo Djent paketti eroaa tuosta Bulb USA paketista jossa on myös recto-kamaa. Ainoa paketti jota en vielä ole hankkinut sen takia kun kuulostaa tekstin perusteella lähes samalta. MikkoL varmaa tietäis tästä porukasta parhaiten, mie en oo kuullu kun mainospuheita asiasta. Kokeilin muuten tänää laittaa Friedmanin tonstackin 6505 plussaan (ja saman toisinpäin mut eka meni jatkoon). On muuten aika tykit säröt ihan out of the box, joku päivä täs viel vähän pientä hienosäätöö ja kaapin valinta ni vois olla ideaa uudeks käyttis soundiks. Jackson-mies |
jpentti 05.09.2017 22:34:40 | |
---|
antikristus: MikkoL varmaa tietäis tästä porukasta parhaiten, mie en oo kuullu kun mainospuheita asiasta. Kokeilin muuten tänää laittaa Friedmanin tonstackin 6505 plussaan (ja saman toisinpäin mut eka meni jatkoon). On muuten aika tykit säröt ihan out of the box, joku päivä täs viel vähän pientä hienosäätöö ja kaapin valinta ni vois olla ideaa uudeks käyttis soundiks. Kokeilepas eroaako Marshall tonestack Friedmanista. Friedmanin TS kytkentä (BE100) on nimittäin 1:1 kopio Marsun 2203/2204:sta. Mulla ei ole enää Axea ja olis ihan hauska kuulla mielipide kuulostaako erilaiselta. |
Attew 16.09.2017 11:18:12 (muokattu 16.09.2017 11:43:54) | |
---|
Laitetaas tännekin että Cliff on alkuviikosta laittanut kuvan Darkglass Electronics B7K -tilauksesta Fractalin forumille ja ainakin siellä ihmiset on täysin varmoja että se tarkottaa että siitä saadaan mallinnus. Se onki oikeestaan ainut isompi asia mitä oon kaivannu tohon laitteeseen. Toinen mitä oon kaivannu on sellanen oskilloiva reverb/delay joka toimii momentary switchinä. Todennäkösesti on ihan toteutettavissa, onko joku tehnyt sellaista? Mun kokeilut kaatu siihen kun sen laitto uudestaan päälle niin se ei alkanu alusta vaan siellä oli edelliset huminat täysillä. Edit: Linkki tohon mainittuun keskusteluun: https://forum.fractalaudio.com/thre … l-new-fw.130670/page-2#post-1548339Päähän kohdistuva isku on opintojen äiti. |
antikristus 16.09.2017 14:43:55 | |
---|
jpentti: Kokeilepas eroaako Marshall tonestack Friedmanista. Friedmanin TS kytkentä (BE100) on nimittäin 1:1 kopio Marsun 2203/2204:sta. Mulla ei ole enää Axea ja olis ihan hauska kuulla mielipide kuulostaako erilaiselta. Kokeilin, ei ollu eroa. Eli fyysinen Friedman on siis pohjimmiltaan Plexi Jcm800:sen tonestackillä. Jackson-mies |
Shredator 11.10.2017 12:19:06 | |
---|
Onkos porukka ostellut MFC-kontrolleriin niitä stomplabeleita/kicktageja ja mistä? Stomplabel.de on tietenkin yksi vaihtoehto, mutta laadussa on kuulemma ollut ongelmia. Vai onko? Muita suosituksia? Ebaysta tilattaessa tulee sivukustannusta vähän liikaa. Vai oletteko itsekin noita tehneet? Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
kimurantti1 11.10.2017 16:09:25 | |
---|
Mä tarvisin stomplabeleita jotka olisi blankoja, joihin voisi itse kirjoittaa tekstiä tarpeen mukaan ja sitten jollain tavalla pyyhkiä pois. Onkohan tällaisia edes olemassa? "Practice cures most tone issues." -John Suhr |
Antroid 11.10.2017 22:07:46 | |
---|
kimurantti1: Mä tarvisin stomplabeleita jotka olisi blankoja, joihin voisi itse kirjoittaa tekstiä tarpeen mukaan ja sitten jollain tavalla pyyhkiä pois. Onkohan tällaisia edes olemassa? Osta lauta, missä on näytöt joka napille! Nykypäivää, sano. Eikä tarvitse sitten itkuisena tussin kanssa takahuoneessa tuhria. Patriarkaatti on taas mollaamassa uniikkia lumihuitaletta. |
kimurantti1 11.10.2017 22:26:05 (muokattu 11.10.2017 22:31:16) | |
---|
Antroid: Osta lauta, missä on näytöt joka napille! Nykypäivää, sano. Eikä tarvitse sitten itkuisena tussin kanssa takahuoneessa tuhria. Meinasin ostaa Liquid Footin, mutta jonkun aikaa pähkäiltyäni siinä oli ongelmina saatavuus, epävarmuus teknisen tuen kanssa ja se, että kaikki pitää ohjemoida erikseen. Varsinkin omistajan ajoittaiset katoamistemput ja se, ettei tukea ole saatavilla on iso ongelma ja kaikki noi kolme ongelmaa yhteensä ei ole kohtuullinen hinta kytkinkohtaisista näytöistä. Toinen vaihtoehto olisi RJM Mastermind GT16, joka maksaa melko tarkalleen 2x enemmän kuin Fractalin oma lankku, joka sekään ei ole aivan ilmainen. Long story short, MFC tuntui vaihtoehdolta, jonka kanssa tarvii vähiten sitä itkua tihrustaa. "Practice cures most tone issues." -John Suhr |
Antroid 11.10.2017 22:34:10 | |
---|
kimurantti1: Meinasin ostaa Liquid Footin, mutta jonkun aikaa pähkäiltyäni siinä oli ongelmina saatavuus, epävarmuus teknisen tuen kanssa ja se, että kaikki pitää ohjemoida erikseen. Varsinkin omistajan ajoittaiset katoamistemput ja se, ettei tukea ole saatavilla on iso ongelma ja kaikki noi kolme ongelmaa yhteensä ei ole kohtuullinen hinta kytkinkohtaisista näytöistä. Toinen vaihtoehto olisi RJM Mastermind GT16, joka maksaa melko tarkalleen 2x enemmän kuin Fractalin oma lankku, joka sekään ei ole aivan ilmainen. Long story short, MFC tuntui vaihtoehdolta, jonka kanssa tarvii vähiten sitä itkua tihrustaa. Joo, melko lailla täsmälleen samat ajatukset kuin itselläni. Jahka saan hankittua Axen takaisin, niin varmaan täytyy yrittää kuitenkin tuollainen RJM laittaa kokeeksi. Patriarkaatti on taas mollaamassa uniikkia lumihuitaletta. |
kimurantti1: Mä tarvisin stomplabeleita jotka olisi blankoja, joihin voisi itse kirjoittaa tekstiä tarpeen mukaan ja sitten jollain tavalla pyyhkiä pois. Onkohan tällaisia edes olemassa? Mulla tuli ainakin kaupanpäällisiksi muutamia blankoja stomolabel.de kautta. En osaa sanoa miten sitten käytännössä pysyy, jos vesiliukosella tussilla vaikka jotain sohlaa niihin. |
antikristus 16.10.2017 21:49:48 | |
---|
Nyt minäkin odottelen kotiin saapuvaksi MFC:tä. Pakko varmistaa täältä että toimiihan mfc-edit mark ykkösen kanssa ja eroaako toi käytössä mitenkään muista kun ohjekirjallisuutta ei oo kun MK kolmoselle. Jackson-mies |
askomiko 16.10.2017 22:56:12 | |
---|
Sama vehje, vain liitännät ovat vaihtuneet, sekä se että alarivin nappeja ei saanut määriteltyä ia-nappuloiksi tai sceneiksi. Pitää fyysisesti siirtää napit jos halusi ne moisiksi. On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
Shredator 17.10.2017 07:58:23 (muokattu 17.10.2017 07:59:19) | |
---|
askomiko: Sama vehje, vain liitännät ovat vaihtuneet, sekä se että alarivin nappeja ei saanut määriteltyä ia-nappuloiksi tai sceneiksi. Pitää fyysisesti siirtää napit jos halusi ne moisiksi. Reveal-toiminolla alarivistäkin on käytössä scenet ja muutenkin normaalisti määriteltävissä uusimmassa firmwaressa. Eli muuta eroa mallien välillä ei Fractalin mukaan ole kuin xlr-portti ja MK III:ssa myös pehmeämmät kytkimet. Ero MK I:n ja II:n välillä myös ethercon-portti. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
antikristus 17.10.2017 09:29:40 | |
---|
Shredator: Reveal-toiminolla alarivistäkin on käytössä scenet ja muutenkin normaalisti määriteltävissä uusimmassa firmwaressa. Eli muuta eroa mallien välillä ei Fractalin mukaan ole kuin xlr-portti ja MK III:ssa myös pehmeämmät kytkimet. Ero MK I:n ja II:n välillä myös ethercon-portti. Kiitti molemmille tiedosta. Lähdenkin tästä mfc-edit kaupoille :D Jackson-mies |
Shredator 17.10.2017 12:13:24 | |
---|
antikristus: Kiitti molemmille tiedosta. Lähdenkin tästä mfc-edit kaupoille :D Mjuu, voihan se olla helpommin sitä kautta säätää. Hardwaresta säädettynä Fractalit on aikamoista old school -valikkohelvettiä. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
antikristus 17.10.2017 14:26:19 | |
---|
Shredator: Mjuu, voihan se olla helpommin sitä kautta säätää. Hardwaresta säädettynä Fractalit on aikamoista old school -valikkohelvettiä. Siks on onneks editit. Jos on ihan pakko laitteesta joku pikku säätö tehä ni se onnistuu viel logiikal mut onhan kaikki vaa helpompaa hiirel ja isol ruudul. Jackson-mies |
Attew 21.10.2017 16:59:44 | |
---|
Onkos kukaan päivittäny uutta firmwarea vielä? Kiinnostelee ensipurasut B7K:sta. Mullahan on vaan AX8 jolle tota firmwarea saa vielä tovin odotella. Päähän kohdistuva isku on opintojen äiti. |
Ambitus 21.10.2017 17:25:27 | |
---|
Attew: Onkos kukaan päivittäny uutta firmwarea vielä? Kiinnostelee ensipurasut B7K:sta. Mullahan on vaan AX8 jolle tota firmwarea saa vielä tovin odotella. Odottele vielä hetken aikaa niin sieltä tuloo b7k plugari jossain vaiheessa. |
Attew 21.10.2017 19:23:02 | |
---|
Ambitus: Odottele vielä hetken aikaa niin sieltä tuloo b7k plugari jossain vaiheessa. Olis kyllä kova. Päähän kohdistuva isku on opintojen äiti. |