samu_sievola 09.10.2017 16:16:07 | |
---|
Mulla on pari ongelmaa ollu ton mun Presonuksen kans. Ensin toimi firewire, sit ei toiminu nyt taas toimii, vein huoltoon ja ilmeisesti vaihdettiin jonkinnäkönen firewirekortti/portti. Nyt musta tuntuu et esiasteet ei sit sen huollon jälkee oo oikein toiminu, mulla on ollu tommonen behun 100€ mikseri vieressä, ja se tuuttaa pirusti kovempaa 0 gainilla ja soundiki on ehkä jopa parempi. Sit toinen juttu mitä toi tekee, tietyissä taajuuksissa se poksauttelee kaiuttimia sillai et kauheet poksunnat ja rätinät kuuluu. Piuhat on tsekattu ja pistokkeet on maadotettuja. Osaisko kukaan viisaampi kertoo mulle mitään? |
anapena 09.10.2017 23:30:01 | |
---|
Kokeile vaikka jollain toisella koneella, sillä saat selville onko vika nykyisessä koneessa. Emolevy, firewireliitäntä, levy tai käyttöjärjestelmä korruptoitunut...vähän kryptisiä hommia ainakin itselle, kaikkia noita on tullut vaihdeltua, välillä varmuuden vuoksi. TommiW.- Autot, kämpät ja piparit. |
anapena: Kokeile vaikka jollain toisella koneella, sillä saat selville onko vika nykyisessä koneessa. Emolevy, firewireliitäntä, levy tai käyttöjärjestelmä korruptoitunut...vähän kryptisiä hommia ainakin itselle, kaikkia noita on tullut vaihdeltua, välillä varmuuden vuoksi. Kokeilin myös plugilla kahella eri koneella ja löin myös mikin molemmis miksereis kiinni ja ei tullu kauheemmin ääntä. Oisko mitää hajua mihin vois Tampereen alueella viedä tsekattavaks? |
jannu 10.10.2017 00:38:57 (muokattu 10.10.2017 00:39:13) | |
---|
Mitenkäs firmware- ja softaversioasiat? Onko yritetty päivittää? "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Saatanan kojootti |
samu_sievola 10.10.2017 12:22:32 | |
---|
jannu: Mitenkäs firmware- ja softaversioasiat? Onko yritetty päivittää? Viimesin firmware on |
omarklah 11.10.2017 14:02:40 | |
---|
Meillä oli tuo sama laite. Se poksautteli aikansa ja meni sitten pimeäksi kun lämpeni. Sitten se jäähdyttyään pelasi normaalisti, kunnes lämmittyään taas poksautteli ja pimeni. Syy oli loppujen lopuksi viallinen DSP(?)-piiri. Sen piirin vaihto olisi auttanut. Me vaihdettiin koko laite siihen seuraavaan malliin Tuo oli ymmärtääkseni joku tyyppivika ainakin vanhemmissa malleissa... Kokenup pasisti, rakennus- ja tiatokonemiäs |