Shredator 24.09.2017 20:52:59 | |
---|
iec: ...sinulta puutu esim Wamplerin Plexi Drive :D Tämä oli kyllä minulta niin huono yritys markkinoida omia kamppeita että naurattaa jo itseäkin ;) Eiku joo harmittaa se vähän kun kamppeet kiertävät hitaasti. On isompi kynnys ostaa mitään kokeiltavaksi kun kokeilun jälkeen myyntiajat on pitkiä. Haha Plexi-drivesta pyöräytin juuri kloonin. Hyvä pedaali on se. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Laulava Kylätohtori 26.09.2017 20:56:33 | |
---|
Eipä tuo nyt kauhean hyvin tunnu käyvän. Mielestäni satanen Lovepedalin laatufuzzista tai 130 sisäänsoitetusta alnico-ämyristä ei ole mikään mahdoton hinta, mutta eipä ole kiinnostusta ollut... More is less. |
vottonen 29.09.2017 23:19:27 | |
---|
Jo läks akustinen haipakkaa, eilen pistin myyntiin ja tännään tuli puoliltpäivin heebo testaan; skittta läks maailmalle, rahat jäi mulle. Vielä ku sais yhen ritsan myyntikuntoon, niin vois alkaa kahtella uutta yksilöö, ei kämpässä ny liian väljää saa olla :D http://www.caughtinthebetween.com/ |
Laulava Kylätohtori: 130 sisäänsoitetusta alnico-ämyristä ei ole mikään mahdoton hinta, mutta eipä ole kiinnostusta ollut... Hilaa sitä hintaa alas tai poista vittuu, mut älä mussuta sielä hönö =) huara |
Rämppy 30.09.2017 10:22:23 (muokattu 30.09.2017 10:22:42) | |
---|
Ihan kivasti on tavarat menneet kaupaksi viime aikoina. Mm. ES 335 meni puolessatoista viikossa. In Finland we have this thing called "diu diu". |
arijuki 30.09.2017 10:38:37 | |
---|
Meni just kun huomasin että se on siellä, ollut mielessä jo pitempään ;-) Rämppy: Ihan kivasti on tavarat menneet kaupaksi viime aikoina. Mm. ES 335 meni puolessatoista viikossa. The beautiful thing about learning is nobody can take it away from you. - B.B. King |
Laulava Kylätohtori 30.09.2017 11:56:15 | |
---|
high_society: Hilaa sitä hintaa alas tai poista vittuu, mut älä mussuta sielä hönö =) Kiinnostaako? Paa tarjoten. Tarkoitus olisi kuitenkin myydä se, eikä pitää koristeena torilla... More is less. |
Perza 30.09.2017 12:18:19 | |
---|
Vaihteeksi menny hyvin. Bluguitar Amp-1 meni heti ja vielä ihan sopu hintaan. Taas on lähes kaikki kamat vaihtunu. |
K.Hill 30.09.2017 12:19:29 | |
---|
high_society: Hilaa sitä hintaa alas tai poista vittuu, mut älä mussuta sielä hönö =) Tällaista asiallista, kohteliasta ja korkeaa sivistyneisyyttä osoittavaa kommentointia on ilo lukea.... |
VIPMetal 30.09.2017 12:56:24 | |
---|
high_society: Hilaa sitä hintaa alas tai poista vittuu, mut älä mussuta sielä hönö =) Melkein plussan arvoinen postaus. Nimi(merkki) on enne. |
pappasfin 30.09.2017 17:36:28 | |
---|
Luulis menevän kaupaksi tuon ESPin https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1283139 Mun mielestä tuo on jo halpa Japanin vehkeestä, josta on omakohtaisia kokemuksia juurikin tuosta mallista. Ihmettelen jos ei tuohon hintaan lähde torilta nopsaa ostajalle. Tuosta löytyy mm. puolitukset ja mikit on mukavan hotit sopivasti. PappaSFin |
Haeroe 01.10.2017 13:10:10 | |
---|
Kertokaahan maalaiselle. Eikö pääkaupunkiseudulla ole posteja tai pakettiautomaatteja? Aika monta ilmoitusta olen viime aikoina nähnyt, joissa sanotaan, että vain noutamalla hommat hoituvat. Näitä kaikkia ilmoituksia yhdistää, että ovat pääkaupunkiseudulta. Kyseessä on siis ollut perus-spedut eikä mitään sadan watin Marsua, jota minäkään en lähettäisi. Luulin aikaisemmin, että tämä on oululaisten ongelma, mutta ongelman painopiste näyttää siirtyneen etelään. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
Rämppy 01.10.2017 13:57:48 (muokattu 01.10.2017 13:59:28) | |
---|
Haeroe: Kertokaahan maalaiselle. Eikö pääkaupunkiseudulla ole posteja tai pakettiautomaatteja? Aika monta ilmoitusta olen viime aikoina nähnyt, joissa sanotaan, että vain noutamalla hommat hoituvat. Näitä kaikkia ilmoituksia yhdistää, että ovat pääkaupunkiseudulta. Kyseessä on siis ollut perus-spedut eikä mitään sadan watin Marsua, jota minäkään en lähettäisi. Luulin aikaisemmin, että tämä on oululaisten ongelma, mutta ongelman painopiste näyttää siirtyneen etelään. Mua ei aina huvita pakkailla tavaroita postitusta varten ja jonotella postin palvelupisteillä tai automaateilla, koska on työ- ja muut kiireet. Kun asuu Stadissa, aina ennen pitkää lähikulmilta ilmoittautuu ostaja, joka tulee mun tykö tekemään kaupat. In Finland we have this thing called "diu diu". |
hallu 01.10.2017 16:08:08 | |
---|
Haeroe: Kertokaahan maalaiselle. Eikö pääkaupunkiseudulla ole posteja tai pakettiautomaatteja? Aika monta ilmoitusta olen viime aikoina nähnyt, joissa sanotaan, että vain noutamalla hommat hoituvat. Näitä kaikkia ilmoituksia yhdistää, että ovat pääkaupunkiseudulta. Kyseessä on siis ollut perus-spedut eikä mitään sadan watin Marsua, jota minäkään en lähettäisi. Luulin aikaisemmin, että tämä on oululaisten ongelma, mutta ongelman painopiste näyttää siirtyneen etelään. No se varmaan on sama juttu kaikissa isoissa kaupungeissa, että ei viitsitä nähdä vaivaa jos ei ole pakko. Eli niin kauan kuin kauppa käy naapuruston kanssa niin..... Kyllä sen 100W marshallinkin voi lähettää. Olen itse lähettänyt pari vahvistinta ja ne pitää vaan pakata hyvin. Putkivahvistimen pistin tosin matkahuollon kyytiin, mutta trankkukombo lähti pakettiautomaatilla ja hyvin toimi.... eikä ole edes kallista. Pedaaleissa ja muussa pikkukamassa pakettiautomaatti on mielestäni paljon näppärämpi väline kuin nouto tai jotkut epämääräiset treffit huoltikalla. Pakettiautomaatti on kummiskin helpompi löytää kuin etsiä räntäsateessa jotakuta jolla on punainen neilikka napinlävessä . Mutta oli syyt mitkä tahansa, niin myyjä päättää millä ehdoilla kauppaan suostuu samoin kuin ostaja, joten ei muuta kuin rohkeasti juttusille. Varsinkin jos se kama on seisonut hetken torilla niin saattaa myyjä olla helpostikin ympäripuhuttavissa toimitusehtojen suhteen. Nimittäin itsekin joskus alussa esitin toimitusehdoksi vain noutoa, mutta kun pari savolaista minut ympäripuhui niin en nykyisin viitsi ilmoitukseen alkaa paljoa ehtoja luettelemaan, koska nehän voi sopia sitten jos joku on yleensäkään kiinnostunut myytävästä kohteesta. Elämä reiässä on rattoisaa...... |
Seba 01.10.2017 16:34:08 | |
---|
Haeroe: Kertokaahan maalaiselle. Eikö pääkaupunkiseudulla ole posteja tai pakettiautomaatteja? Aika monta ilmoitusta olen viime aikoina nähnyt, joissa sanotaan, että vain noutamalla hommat hoituvat. Näitä kaikkia ilmoituksia yhdistää, että ovat pääkaupunkiseudulta. Kyseessä on siis ollut perus-spedut eikä mitään sadan watin Marsua, jota minäkään en lähettäisi. Luulin aikaisemmin, että tämä on oululaisten ongelma, mutta ongelman painopiste näyttää siirtyneen etelään. Hesalaista suuri osa on lähtöisin Oulusta |
petrip 01.10.2017 18:15:33 | |
---|
Seba: Hesalaista suuri osa on lähtöisin Oulusta Loput on sitten stadilaisia. Never trust someone who tells you to trust them. Trust me. |
Guitarfreak 01.10.2017 21:13:32 | |
---|
petrip: Loput on sitten stadilaisia. Taitaa siellä asua n. 500 stadilaista. Loput on kaupunkiinmuuttajia Lelut kallistuu - äijät rapistuu |
toivase 01.10.2017 21:22:47 | |
---|
Guitarfreak: Taitaa siellä asua n. 500 stadilaista. Loput on kaupunkiinmuuttajia No arvasinhan minä että ei ne mistään kotoisin ole...;). |
VIPMetal 01.10.2017 21:34:06 (muokattu 01.10.2017 21:35:01) | |
---|
Hyvin menee! Vaikka tässä ny helsinkiläisiä mollataan, niin yks kävi eilen hakemassa autolla Helsingistä asti Englin nupin. Ite käyny vaan Tampereella pisimmillään...Respect! Tänne Kokkolaan siis tulee se 500km... |
StaggerLee 08.10.2017 13:55:47 (muokattu 08.10.2017 13:56:28) | |
---|
|