finlanderr 30.08.2016 08:46:18 | |
---|
Osaako joku sanoa mitkä BK:n sinkut kilpailisivat parhaiten Duncanin California setin kanssa? Funkya tulee soiteltua. Eikhän se vähempiki olis riittäny.. |
Laulava Kylätohtori 30.08.2016 09:26:54 | |
---|
finlanderr: Osaako joku sanoa mitkä BK:n sinkut kilpailisivat parhaiten Duncanin California setin kanssa? Funkya tulee soiteltua. Itselläni ei ole ollut, mutta sitkeät nettihuhut väittävät Mother's Milkejä saman tyylisiksi. Itse olen miettinyt noita, mutta hinta tökkii vastaan, eikä noita liiku käytettynä koskaan... They pass too much electricity. -SRV |
finlanderr 30.08.2016 09:32:53 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Itselläni ei ole ollut, mutta sitkeät nettihuhut väittävät Mother's Milkejä saman tyylisiksi. Itse olen miettinyt noita, mutta hinta tökkii vastaan, eikä noita liiku käytettynä koskaan... Kiitti muuten taannoisesta vinkistä liittyen California settiin. Soundi on todella mainio. Eikhän se vähempiki olis riittäny.. |
finlanderr 30.08.2016 09:47:23 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Itselläni ei ole ollut, mutta sitkeät nettihuhut väittävät Mother's Milkejä saman tyylisiksi. Itse olen miettinyt noita, mutta hinta tökkii vastaan, eikä noita liiku käytettynä koskaan... Hankala kyllä kylmiltään arvata kummat ovat paremmat. Ajattelin olla niin hurja / dummy että pistäisin kiinni ne RG655:een tai RG550:een. Jossain määrin konseptikokeilu siis. Saakeli kun RG sopii vaan käteen kuin valettu ja oma funkistelu menee aina vaan enemmän tekniikka-kikkailuksi. Eikhän se vähempiki olis riittäny.. |
Metalkallo 05.08.2017 16:06:54 | |
---|
Onkos kukaan (on aika varmasti :) testannut tuota Bare knucklen Riff Raff mikkiä SG:ssä? Pitäis kait olla aika hyvä AC/DC jyystöön, mutta millainen tuo noin muuten on, ja paljon maksaa? Vähemmän on nykyään enemmän |
Shredator 06.08.2017 00:40:49 | |
---|
Metalkallo: Onkos kukaan (on aika varmasti :) testannut tuota Bare knucklen Riff Raff mikkiä SG:ssä? Pitäis kait olla aika hyvä AC/DC jyystöön, mutta millainen tuo noin muuten on, ja paljon maksaa? Ei SG:ssä, mutta LP:ssä ollut vuosia. Mun mielestä maailman paras mikki classic rock /80's metal -touhuihin. Tiukka, rouhea, erotteleva. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Metalkallo 06.08.2017 01:41:25 | |
---|
Shredator: Ei SG:ssä, mutta LP:ssä ollut vuosia. Mun mielestä maailman paras mikki classic rock /80's metal -touhuihin. Tiukka, rouhea, erotteleva. Tuo on hyvä kuulla. Taisin sitten varmaan kuulla sitä siinä sun AC/DC coverissas silloin, oliko nyt highway to hell? Vähemmän on nykyään enemmän |
Shredator 06.08.2017 11:55:59 | |
---|
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Boltsa 06.08.2017 12:03:07 | |
---|
Boltsa |
Shredator 06.08.2017 12:26:24 | |
---|
Boltsa: Pirun hyvä soundi tuossa AC/DC klipissä! Muistatko millaiset asetukset oli Torpedossa? Kiitos. Siinä oli ihan Two Notesin 4x12 Greenback impulssi. Olisko ollut sm 57 ja n. 20 % sivuun ja saman verran irti huoneen puolelle. Pitää tarkistaa myöhemmin. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Shredator 28.09.2017 16:24:43 | |
---|
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
antikristus 28.09.2017 19:32:28 | |
---|
Shredator: BKP:ltä uutta mikkiä; Ragnarok https://www.bareknucklepickups.co.uk/pickup/humbucker/ragnarok Taidan olla vähän kipee kun ei jotenkii herättäny ihan tajunnanräjäyttävää gassia :D tosin en oo viel saanu Juggernauttiakaa yhteekää kitaraa kiinni ja odotan vielä innokkaasti sitä. Ehkä se lähtee P4 levyn jälkee :D hiilikuitulook vois olla maukas tossa mun tummansävysessä jenkki Soloistissa vaikka onkin ehkä tavallaa vähän mauton... Jackson-mies |
Snapo 29.09.2017 08:38:52 | |
---|
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
Snapo: Ihan hyvä että vaihtoehtoja on. Kiinnostaisi kuulla miten Ragnarokki vertautuu Warpigeihin, semmosta ku olin ajatellu. Bkp:n omien sanojen mukaahan toi vois olla vähän Juggernautista Warpigin suuntaa. Warpig antaa aika mehukkaat säröt ainakii mun mieleen. Ot. Ootko muuten Sami? :D Jackson-mies |
Snapo 29.09.2017 11:51:01 | |
---|
antikristus: Bkp:n omien sanojen mukaahan toi vois olla vähän Juggernautista Warpigin suuntaa. Warpig antaa aika mehukkaat säröt ainakii mun mieleen. Ot. Ootko muuten Sami? :D Nimenommaan. Onkos sulla alnico vai keraaminen? Itellä ostin kesällä Black Dogin hyllyyn ja vieläkin on asentamatta. Yleisesti BKP-ketjuun liittyen voin todeta että Emerald on helkutin hyvä kaulamikki. Väärin meni, en oo Sami. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
antikristus 29.09.2017 14:14:55 | |
---|
Snapo: Nimenommaan. Onkos sulla alnico vai keraaminen? Itellä ostin kesällä Black Dogin hyllyyn ja vieläkin on asentamatta. Yleisesti BKP-ketjuun liittyen voin todeta että Emerald on helkutin hyvä kaulamikki. Väärin meni, en oo Sami. Keraaminen on. Axesta 6505 käyntii ja soundi on silkkaa surmaa. Jackson-mies |
OU812 01.03.2018 18:49:39 | |
---|
Osaisiko joku suositella BKP:ltä hyviä mikkejä kitaraan, jossa kaksi humbuckeria ja puina leppä + vaahtera/vaahtera? Tuolla puuyhdistelmällä ei varmaan ihan kirkkaimmasta päästä kannata mikkiä valita. Haussa erotteleva puhdas soundi ja mieto roso, taipuen myös raskaampaan soundiin. Mitään kovimpia high-gain-juttuja ei tarvitse kuitenkaan irrota. Plussaa, jos toimii myös puolitettuna hyvin. |
Juzpe 02.03.2018 23:29:55 | |
---|
OU812: Osaisiko joku suositella BKP:ltä hyviä mikkejä kitaraan, jossa kaksi humbuckeria ja puina leppä + vaahtera/vaahtera? Tuolla puuyhdistelmällä ei varmaan ihan kirkkaimmasta päästä kannata mikkiä valita. Haussa erotteleva puhdas soundi ja mieto roso, taipuen myös raskaampaan soundiin. Mitään kovimpia high-gain-juttuja ei tarvitse kuitenkaan irrota. Plussaa, jos toimii myös puolitettuna hyvin. Ne perus Stormy Mondayt on hyvät. Jos soittotatsi ja muu kalusto on kunnossa niin pitäs pelittää kyllä. Saa matchattuna settinä. Toinen kova paja on The Cremery, josta saa kans hyviä mikkejä. |
Pinewood 02.03.2018 23:36:43 | |
---|
|
LaXu 03.03.2018 00:43:03 | |
---|
Osaisiko kukaan suositella BKP Juggernautille korvaajaa? Mikki on muuten hyvä, mutta sen keskialue on niin ärjy, ettei oikein sovi hyvin muihin kuin hevisoundeihin ja keskialuetta leikkaamalla taas kärsii kaulamikkinä oleva BKP Mule. Muuta valitettavaa mulla ei tuosta ole, eli tallamikiksi tarvisin 8-kielisen tasapainoisemmalla soundilla olevan mikin. |