sehuneuianae 23.09.2017 22:40:54 | |
---|
Oon ottanut lukiossa pitkän matikan mut on alkanu tuntumaan siltä etten pysy siinä mukana. Jos vaihdan lyhyeen matikkaan, pääsenkö jatkamaan musiikkialalle? Taisiis tarviiko siellä pitkää matikkaa? |
Arkka 24.09.2017 16:55:59 | |
---|
sehuneuianae: Oon ottanut lukiossa pitkän matikan mut on alkanu tuntumaan siltä etten pysy siinä mukana. Jos vaihdan lyhyeen matikkaan, pääsenkö jatkamaan musiikkialalle? Taisiis tarviiko siellä pitkää matikkaa? Neljään pitää osata laskea. Ei vaiskaan; riippunee siitä, mitä musiikkialalla teet. Esim. musiikkiteknologian parissa on matikasta varmaan hyötyä enemmänkin. Monella muulla musiikkiin liittyvällä alalla ei varmaan prosenttilaskua kummempaa tarvitse osata, eli lyhyelläkin matikalla luulis pärjäävän. |
Henri Henri Olavi 25.09.2017 14:44:42 | |
---|
Arkka: Esim. musiikkiteknologian parissa on matikasta varmaan hyötyä enemmänkin. Monella muulla musiikkiin liittyvällä alalla ei varmaan prosenttilaskua kummempaa tarvitse osata, eli lyhyelläkin matikalla luulis pärjäävän. Ei musateknologiassa kummoista matikkaa tarvitse. Lukion lyhyt matikka ja fysiikka ovat enemmän kuin riittävät. Lisäksi, koulusta riippuen, opetellaan musateknologiassa hieman sähköoppia. Ei kannata stressata. Jos pärjäät vähänkään pitkässä matikassa, niin leikitellen menee hommat putkeen. Itse olen matemaattisesti täysin vammainen, mutta silti suoritin musiikkiteknologian koulutuksen läpi lähes täysillä mahdollisilla pisteillä. One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva. |
Joo pitkästä matikasta saattaisi olla hyötyä lähinnä jos opiskelee jotain todella teoreettista musiikkiteknologia-alalla (tyyliin rupeisi keksimään uusia filtterityyppejä etc.). Kaikissa muissa tilanteissa lyhyellä pärjää. Spede blendaa: https://blend.io/spede |
Tympee Huttunen 29.09.2017 06:28:24 | |
---|
Itse paukutin lukiln lyhyessä matematiikassa jotain kutosta tai seiskaa keskimäärin. Kymmenen vuotta sen jälkeen pelkkää vitosta ammattikorkeakoulussa. Se on motivaatio mikä merkkaa, ei aiemmat kurssit. |
simohovari 04.11.2017 20:34:37 | |
---|
Omat setit lukion lyhyestä matematiikasta ovat vitosen luokkaa. Nyt "ammattilaismuusikko" ja sivutyönä "ammattilaiskoodari". Ebin. njuh |
musamies 09.11.2017 10:01:45 | |
---|
sehuneuianae: Oon ottanut lukiossa pitkän matikan mut on alkanu tuntumaan siltä etten pysy siinä mukana. Jos vaihdan lyhyeen matikkaan, pääsenkö jatkamaan musiikkialalle? Taisiis tarviiko siellä pitkää matikkaa? Meinaatteko te ruveta ohjelmoimaan tietokoneella jotain fraktaaleihin perustuvaa äänimaailmaa ja uudenlaisia softasoittimia, johon ohjelmoidaan tietenkin tekoäly ja mielenkiintoisia riittävällä muuttujamääräälllä varustettuja funktioita, jotka laskevat softasoittimiin omaperäiset aaltomuodot... Itse olen ihmetellyt mitä oikeastaan musiikkiala tarkoittaa. Itselle se tarkoittaa: - osaako soittaa - osaako laulaa - osaako säveltää - onko riittävää esiintymishalua - leiväksi muutettuna tarvitaan yhteistyö- ja markkinointikykyä |