monkeyheaven 30.05.2004 15:01:03 | |
---|
Hyvä arvostelu: http://www.rockmusica.net/rose/index.php?category=2&id=515 Onkos kukaan muu mahtanut ostaa? Mietteitä? Kun sain kuulla vertauksista Sparklehorseen ja 10 euron hintalapun paikkansapitävyydestä, marssin oikopäätä levykauppaan ja ostin kuunteluitta ko. levyn. Ja mitäpä turhista, levy on juuri niin hyvä kuin on puhuttu. Suomalaista lo-fi unipoppia, toimii paremmin kuin osasin kuvitella. Ainoa juttu, mikä harmittaa on sanoitusten puuttuminen kansilehdistä, tai oikeastaan -lehdestä: laulaja on "lo-fimaisesti" juuri niin epäselvä kuin odotin, ja kotisivut ovat kaiken lisäksi under construction. Perkele! Mutta suosittelen lämpimästi, harmi kun keikkoja sattuu olemaan vielä aika vähän tarjolla. |
Lähikauppias 30.05.2004 15:52:41 (muokattu 30.05.2004 15:53:10) | |
---|
On ollut tuo lainassa kaverilta nyt vähän aikaa. Ihan jees. Ei mitenkään ihmeellinen, mutta ihan jees. Saattaa enemmällä kuuntelulla iskeä enemmänkin tosin. Arvostelusta: Ystävät, toverit nimittäin paljastaa, että laajasta verrakkikaartista oikeastaan vain Sparklehorse on jättänyt leimallisen puumerkin turkulaisten sointuihin. No, enpä tiiä. Kyllä toi kakkosbiisikin jo kuulostaa NIIN paljon Grandaddylta. Ja siltä Sparklehorseltakin kyllä. |
schism 30.05.2004 22:36:46 | |
---|
Ainoa juttu, mikä harmittaa on sanoitusten puuttuminen kansilehdistä, tai oikeastaan -lehdestä: laulaja on "lo-fimaisesti" juuri niin epäselvä kuin odotin, ja kotisivut ovat kaiken lisäksi under construction. Hmm? Kyllä minulla ainakin on kaikki sanoitukset tossa. Seuraavaksi keikalla ainakin Turun Dynamossa DBTL-keskiviikkona, olikohan se nyt 9. päivä. |
Bonham 30.05.2004 22:41:52 | |
---|
Tuttuja ukkoja bändissä... myös Ruisrockissa keikka. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Kostello 31.05.2004 10:25:32 | |
---|
Jyrockissa tuli keikka nähtyä, ja sen verran teki vaikutuksen, että levy piti ostaa. Tykkäsin livenä ehkä vielä enemmän, vaikka keikkaa ei jyrock-arvioissa hirveästi kehuttu. Ja kyllä mun levystä sanat löytyy, ei tosin taida joka biisistä olla. |
monkeyheaven 31.05.2004 10:51:11 | |
---|
siis mitä vittua, mulla on vaan kansipahvi. toisella puolella tuo puu etc., toisella puolella tekijälista. Platasta ostettu. mitä minä olen tehnyt väärin? :( |
Mr.Babbit 31.05.2004 11:15:59 | |
---|
Tuttuja ukkoja bändissä... myös Ruisrockissa keikka. eläs lesoile. kyllä määkin tunnen, ainakin sen kitaristin.. missasin pahasti molemmat keikat mitä turussa on ollut, taino ehdin ekalla keikalla kuulla viimeisen biisin, kovin vakuuttavaa ja kaunista poppiahan se on.. vaikka en oikein 'ole päässyt sisälle tuohon Jannen laulutyyliin' (mutta levyllä se ei kai laula..) |
Näin bändin Turussa livenä juurikin tuolloin 9.6. Levy piti tietysti ostaa hetimmiten. Vaikka bändi on kommentoinut jossakin, että levyn kappaleet kärsivät livesoitosta, niin pidin bändistä jopa ehkä enemmän lavalla kuin levyllä. Uskon kuitenkin, että levy tulee olemaan pitkäikäinen kestäen lukemattomia kuuntelukertoja. Ns. hitaastisulavaa materiaalia, ainakin minulle. Suhtauduin aluksi hieman epäilevästi tähän kriitikoiden ylistämään porukkaan, mutta tuo Turun keikka innosti kummasti. Suosittelen. In the world where you can be anything-be yourself. |