Aihe: "Fender-miehet" sukupuolineutraaliksi?
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Epävirtuoosi
24.09.2017 15:59:44
Laama666: Älä viitsi soittaa suutasi. Vaatimuksille pitää olla ne perusteetkin. Sinun vaatimuksesi eivät olleet mitään muuta kuin provosointia ja sekoilua. Turha edes yrittää väittää muuta.

Minä nyt niin pahoitin mieleni.
iec
24.09.2017 16:00:11

Enpä olisi uskonut että tämäkin asia nostaa tunteita pintaan 10 sivullisen verran :D Onkohan yksikään nainen kommentoinut tähän keskusteluun? En jaksanut kahlata kaikkia kirjoituksia läpi.
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
Laama666
24.09.2017 16:15:12
Laulava Kylätohtori: Niitä perusteluja ei ole näkynyt eikä kuulunut, vaikka niitä on kyselty useasti monissa eri ketjuissa.

LaMotta on pohjimmiltaan hyvä jätkä, mutta joku on harhaanjohtanut häntä vihapuheilla. Hän on kuitenkin sisimmässään rehellinen eikä hän ei anna perusteluja, koska tietää, että niitä ei ole olemassa. Näin uskon.
Computer got no soul
Funkånaut
24.09.2017 16:17:16

Laulava Kylätohtori: Tuohan on ajalta, jolloin vain miehet olivat sotilaita. Nyt, kun myös naiset voivat olla sotilaita, lienee ihan ok käyttää sotamiehen sijaan sotilasta.

Mun suosikki oli Soinin ulina "Millä nimellä minun pitää toimittajaa kutsua, jos ei voi sanoa lehtimies?"

Niin no, toimittaja. :)
"72 naisen kansaa piti nsids sit ryypyn sa9" - haitaripartio
Laulava Kylätohtori
24.09.2017 16:33:17
Funkånaut: Mun suosikki oli Soinin ulina "Millä nimellä minun pitää toimittajaa kutsua, jos ei voi sanoa lehtimies?"

Niin no, toimittaja. :)

Voi helvetti. :D
More is less.
Laama666
24.09.2017 17:46:33
Epävirtuoosi: Minä nyt niin pahoitin mieleni.

Et ole lainkaan ö-luokkaa tai tyhmä, käytä järkeäsi.
Computer got no soul
Lennu
24.09.2017 21:36:04

Ei valkoisella ja etuoikeutetulla heteromiehellä ole mitään oikeuksia arvioida sitä, mikä voisi olla epätasa-arvoista, koska kaikki on niille tasa-arvoisempaa kuin muille.
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
Laulava Kylätohtori
24.09.2017 21:37:44
Lennu: Ei valkoisella ja etuoikeutetulla heteromiehellä ole mitään oikeuksia arvioida sitä, mikä voisi olla epätasa-arvoista, koska kaikki on niille tasa-arvoisempaa kuin muille.

Tämä oli vitsi, eikös vaan ollutkin...
More is less.
Jorma Rysky
25.09.2017 06:24:15
Perustiko kukaan lopulta sitä sukupuolineutraalia huonetta?
lurkki
25.09.2017 07:31:20
Jorma Rysky: Perustiko kukaan lopulta sitä sukupuolineutraalia huonetta?

Biseksuaalien salajuoni tällainen huone ;)
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
Antti K
25.09.2017 09:28:36
lurkki: Biseksuaalien salajuoni tällainen huone ;)

Ryhmän nimeksi Gender Bender Fender?
J.Nikkanen
25.09.2017 10:53:44

Se meni nyt näin, ensi kerralla ehkä ei ollenkaan.
LaMotta
25.09.2017 11:41:03

lurkki: Biseksuaalien salajuoni tällainen huone ;)

AC/DC-huone.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Kefiiri
25.09.2017 11:49:41
J.Nikkanen:

Miten pystyy laittamaan tuommoisen tyhjän jutun ilman muokkausta?
En ole musiikin asiantuntija.
öl m
25.09.2017 12:07:30
Kefiiri: Miten pystyy laittamaan tuommoisen tyhjän jutun ilman muokkausta?

Täytyy haalia tasan 666 plussaa ja tämän lisäksi keplotella itselleen pääsy Backstage 2:lle. En uskalla edes kuvitella mitä kaikkea nöyryytyksiä tämän eteen joutuu kärsimään.
"Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen."
Lennu
25.09.2017 20:22:15

Laama666: Ei sitä varmaan uutta kannata perustaa, sillä se olisi sitten tyhjä. Mutta ylläpidolla voisi olla muskeleita muuttaa huoneen nimeä jos se omistajalle sopisi.

Miksi pitäisi sopia, eihän tämä mikään demokratia ole?
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
Pop Corn
25.09.2017 21:22:35
Kuinkahan sitten skuju eli queer tai squier, vai mite se ny kirjotetaan, miehet ja naiset huomioidaan tässä uudessa nimessä? Fenderhän se sekin, vaikka halvempi. Mielestäni ei pitäisi köyhiä saattaa vähempiarvoiseen asemaan tässä kohtaa.
Hugs & Kisses. XOXO.
statistiÖ
25.09.2017 21:50:08

Fenderiähän ei myydä miehille. Se on "ihmisiltä ihmisille", enskaksi toki. Vaikka nuo esitteen kuvat onkin vähän niin että miehet on fenkun kanssa isolla stagella miesten kanssa ja tyttö on sitten yksin makuuhuoneen nurkassa. Mutta siellä on siis kuvia naaraspuoleisista ihmisistä kitaran kanssa. Edustajat ja endorssit, mitä olen nähnyt, on miehiä.
Olen monesti miettinyt liittymistä tuohon huoneeseen, mutta identiteettikriisi on uhannut liikaa. Sukupuoli- ja logoidentiteettikriisi, vai mikä tuotemerkki. Veikkaan, että jos haen Fender-naiset -huonetta, sitä ei avata. Kokemuksesta voin myös kertoa, ettei huonejäsenyyspyyntöä välttämättä hyväksytä.
Meikäkin kirjoittaa mieluummin tänne julkiselle puolelle, kaapittelut ei kiinnosta.
¤ jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ olennainen ¤ sidonnainen ¤ puolinainen ¤ moninainen ¤ kokonainen ¤ ainainen ¤ ihanainen ¤
Laulava Kylätohtori
25.09.2017 22:32:05
statistiÖ: Fenderiähän ei myydä miehille. Se on "ihmisiltä ihmisille", enskaksi toki. Vaikka nuo esitteen kuvat onkin vähän niin että miehet on fenkun kanssa isolla stagella miesten kanssa ja tyttö on sitten yksin makuuhuoneen nurkassa. Mutta siellä on siis kuvia naaraspuoleisista ihmisistä kitaran kanssa. Edustajat ja endorssit, mitä olen nähnyt, on miehiä.
Olen monesti miettinyt liittymistä tuohon huoneeseen, mutta identiteettikriisi on uhannut liikaa. Sukupuoli- ja logoidentiteettikriisi, vai mikä tuotemerkki. Veikkaan, että jos haen Fender-naiset -huonetta, sitä ei avata. Kokemuksesta voin myös kertoa, ettei huonejäsenyyspyyntöä välttämättä hyväksytä.
Meikäkin kirjoittaa mieluummin tänne julkiselle puolelle, kaapittelut ei kiinnosta.

Miksiköhän ei avattaisi Fender-naiset -huonetta? Kyllähän sellainen pitäisi avata, ellei ylläpitäjät ole täysiä mulkkuja...
More is less.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)