steelduck: Osaako kukaan sanoa, myykö joku kivijalkaliike Helsingissä vielä TC-Electronic:n pedaaleja - eritoten Hall of Fame 2:sta? Käsittääkseni tällä hetkellä ei kukaan/ mikään, ellei sitten jollain ole vanhaa varastoa. Itse kävin pari vkoa sitten läpi kaikki Turun kivijalkapuodit samaa purkkia etsien, ja toteama oli karu, eli tc:n pedaaleilla ei taida tällä hetkellä olla suomalaista maahantuojaa/ edustajaa - T -kaupasta pitää tilata jos mokoman haluaa. "Get some better tone and youre there - volume you dont need." - Scotty Moore Jeff Beckille |
Ali 24.09.2017 23:00:30 | |
---|
Kenelläkään kokemuksia EHX:n 720-delaysta? Pitkään haaveilin TC:n Ditto X2:sta, mutta en sitä saanut kuitenkaan hommattua ja nyt olisi ostohousut jalassa. 720 näyttäisi olevan pitkälti samanlainen kuin X2, mutta sisältää kait jopa enemmän featureja ja vieläpä halvempaan hintaan kuin X2. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs |
steelduck 25.09.2017 08:54:46 | |
---|
Åboensis: Käsittääkseni tällä hetkellä ei kukaan/ mikään, ellei sitten jollain ole vanhaa varastoa. Itse kävin pari vkoa sitten läpi kaikki Turun kivijalkapuodit samaa purkkia etsien, ja toteama oli karu, eli tc:n pedaaleilla ei taida tällä hetkellä olla suomalaista maahantuojaa/ edustajaa - T -kaupasta pitää tilata jos mokoman haluaa. Sylettää tilata T-Kaupasta... tänään käymässä Tukholmassa. Pitääpä juosta kitarakaupat läpi josko täältä löytyisi vai osaako joku suoraan sanoa Tukhomasta TC-Electroniccia myyvää kivijalkakauppaa. |
toivase 25.09.2017 11:46:03 | |
---|
steelduck: Sylettää tilata T-Kaupasta... tänään käymässä Tukholmassa. Pitääpä juosta kitarakaupat läpi josko täältä löytyisi vai osaako joku suoraan sanoa Tukhomasta TC-Electroniccia myyvää kivijalkakauppaa. Oliskohan These Go To 11:ssä ? |
steelduck 27.09.2017 17:07:35 | |
---|
Åboensis: Käsittääkseni tällä hetkellä ei kukaan/ mikään, ellei sitten jollain ole vanhaa varastoa. Itse kävin pari vkoa sitten läpi kaikki Turun kivijalkapuodit samaa purkkia etsien, ja toteama oli karu, eli tc:n pedaaleilla ei taida tällä hetkellä olla suomalaista maahantuojaa/ edustajaa - T -kaupasta pitää tilata jos mokoman haluaa. Kävelin eilen kaikki Tukholman kitara kaupat läpi ja missään ei ollut uusia TCn pedaaleja. Yllättäen tänään Kitarapajalta löytyi hyllystä Hall of Fane 2 yms. . :) |
Barska 27.09.2017 21:17:46 | |
---|
steelduck: Kävelin eilen kaikki Tukholman kitara kaupat läpi ja missään ei ollut uusia TCn pedaaleja. Yllättäen tänään Kitarapajalta löytyi hyllystä Hall of Fane 2 yms. . :) Juu tohon oli se syy, että hetkeen ei ollut Ruotsissakaan TC:n maahantuojaa. Saivat sopimukset kuntoon pari viikkoa sitten... Harmi, etten maanataina avannut tätä ketjua, koska pohjoisen esikaupungin Ljudfront (10-15min junalla) sai ekat uudet TC:t viime viikon lopulla. Hain itse just ton Hall of Fame 2:n maanantaina sieltä :) All I wanna do is drink as much as I can. That's why I'm a member of a Heavy Metal band. |
steelduck 27.09.2017 21:43:42 | |
---|
Barska: Harmi, etten maanataina avannut tätä ketjua, koska pohjoisen esikaupungin Ljudfront (10-15min junalla) sai ekat uudet TC:t viime viikon lopulla. Hain itse just ton Hall of Fame 2:n maanantaina sieltä :) No tämä oli kuitenkin ihan win win homma, kun sain lopulta spedun ja ostin paikallisesta kivijalkaliikkeestä. Kaksi tavoitetta saavutettu. :) |
Barska 27.09.2017 21:46:03 | |
---|
steelduck: No tämä oli kuitenkin ihan win win homma, kun sain lopulta spedun ja ostin paikallisesta kivijalkaliikkeestä. Kaksi tavoitetta saavutettu. :) Juu, totta paikallista suosittava :D Ja toi Hof2 oli kyllä odottamisen arvoinen se, etenkin se uus jalkakytkin hyvä lisä :) All I wanna do is drink as much as I can. That's why I'm a member of a Heavy Metal band. |
Ali 27.09.2017 23:07:25 (muokattu 27.09.2017 23:11:00) | |
---|
steelduck: Osaako kukaan sanoa, myykö joku kivijalkaliike Helsingissä vielä TC-Electronic:n pedaaleja - eritoten Hall of Fame 2:sta? Aron soittimessa näytti tänään jotain olevan vielä hyllyssä jäljellä ainakin. E: ja nettisivujen mukaan ainakin valikoimaa on vielä varsin kattavasti, mutta ei HoF 2:ta. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs |
steelduck 27.09.2017 23:49:58 | |
---|
Barska: Juu, totta paikallista suosittava :D Ja toi Hof2 oli kyllä odottamisen arvoinen se, etenkin se uus jalkakytkin hyvä lisä :) Joo, meni ihan psykedeliaksi koko soittotreenit tänään, kun vaan polki tuota HOF 2:sen Mesh kytkintä. Hauska pedaali :D |
Barska 27.09.2017 23:58:00 | |
---|
steelduck: Joo, meni ihan psykedeliaksi koko soittotreenit tänään, kun vaan polki tuota HOF 2:sen Mesh kytkintä. Hauska pedaali :D Haha :) Sama juttu kävi mulle. Nyt on jalkapohjassa kytkimen kuva liiasta Mesh:aamisesta. Miksihän tuota ei kukaan ole keksinyt aiemmin? Totta hauska pedaali :D Myös se, että saa talletettua kolme toneprinttiä on pelkkää plussaa. All I wanna do is drink as much as I can. That's why I'm a member of a Heavy Metal band. |
Ali 28.09.2017 14:41:27 | |
---|
Taidan hakea tuon 720:n tänään. En näe mitään syytä hommata X2:ta, jos samat featuret ja vähän enemmän saa halvempaan hintaan 720:sta. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs |
Shredator 28.09.2017 15:22:12 | |
---|
steelduck: Joo, meni ihan psykedeliaksi koko soittotreenit tänään, kun vaan polki tuota HOF 2:sen Mesh kytkintä. Hauska pedaali :D Tää vaikuttaa mielenkiintoiselta. Myös tuo Flashback2. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
LaMotta 30.09.2017 19:00:42 (muokattu 30.09.2017 19:17:32) | |
---|
Hyvä chorus? Minulla on boss ce-5. Ei se huono ole mutta mitä kannattaisi katsella. Seymour Duncan Catalina Chorus. Onko havaintoja? Entä reverb? Tällä hetkellä on Boss rv-5. T-Rex room mate kiinnostaisi mutta 12v. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Shredator 01.10.2017 08:18:39 | |
---|
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
steelduck 01.10.2017 08:37:30 | |
---|
LaMotta: Hyvä chorus? Minulla on boss ce-5. Ei se huono ole mutta mitä kannattaisi katsella. Seymour Duncan Catalina Chorus. Onko havaintoja? Entä reverb? Tällä hetkellä on Boss rv-5. T-Rex room mate kiinnostaisi mutta 12v. Boss CE-2 Wasa on minusta todella kiinnostava: https://www.youtube.com/watch?v=Tgg8wFTl4W4 TC Electronic Hall of Fame 2 kannattaa tarkistaa. |
Barska 01.10.2017 15:01:47 (muokattu 01.10.2017 15:03:57) | |
---|
LaMotta: Hyvä chorus? Minulla on boss ce-5. Ei se huono ole mutta mitä kannattaisi katsella. Seymour Duncan Catalina Chorus. Onko havaintoja? Entä reverb? Tällä hetkellä on Boss rv-5. T-Rex room mate kiinnostaisi mutta 12v. Toi mainittu Boss CE-2 onkin ainoa Waza Craft mitä en oo ostanut. Johtuu siitä, että noita japan CE-2:sia on kaksi jo ennestään. Ja mun mielestä CE-2 on aika yhden tempun poni, toki se yksi sitten hyvä. Toi Waza Craft ei kokeillessa mua vakuuttanut, paitsi siinä vakio tilassa, joten jäi kauppaan. Tähän ehkä se syy, että välillä 1991-2015 se olikin ainoa chorus-pedaali taloudessa. Pahasti jumittanut niihin kahteen asetukseen millä tota käyttänyt, niin ajatus uudesta "CE-2" soundista varmaan ylitti mun käsityskyvyn.. :) Jos analoginen on pop, musta toi MXR Analog Chorus on oikein mainio ja noilla low/high/level-säädoillä pelaamalla saa aika kivoja soundeja ulos. Kannattaa kokeilla. Tää siis se pedaali mikä korvasi mulla CE-2:n. Sitten TC:n Corona Chorus on kanssa oikein hyvä, kun jaksaa etsia/muokata siihen itselle sopivan toneprintin. Se trichorus ja klassikko TC-chorus on ihan ok myöskin kyllä. Ja lisää TC mainosta, juu Hall of Fame 2 on kyllä hyvä, etenkin se Mash-kykin on kyllä hauska. Suosittelen. T-rex room matesta ei o kokemusta. Mutta... ...Jos pelkkaa reverbiä arvostellaan, on mun tän hetken suosikki pedaali-reverbi T-Rex Creamer. Tämä on erittäin hyvä, jos ei tartte kun hyvältä soundaavan perus-reverbin, ilman shimmeriä muita nykyajan kotkotuksia (jotka kyl kivoja). Creamer pelaa 9v:llä. Se tossa toki on, että toi ei ole stereo. Sitten odd-ball. Ostin hiljattain käytettynä Taurus Zebu (toi mk 1) delay/reverb pedaalin. Oikein mainio reverb jossa saa mukaan miksattua delayta. Reverbi on oikein hyvä ilman delaytakin. Mk 2 soundaa samalta, kuulemma. Tästä mie oon aika täpinöissäni. :D Pitää oikein laittaa pari linkkiä: Valmistaja: http://www.taurus-amp.pl/guitar/effects/silver-line/zebu.html Ja tossa se heppu jolta ton pedaalin ostin. Tolla keikalla sillä siis oli vain kitara, vahvari (Laboga, sanoikohan et Alligator?) ja sit vaan toi mulle päätynyt Zebu loopissa. Alussa kuuluu se kaiku, äänen laatu videossa kun nyt on taas mitä on. Silti tossa mielestäni erottuu ton purkin idea. Tommy toki nyt soundaa hyvältä millä vain :) https://www.youtube.com/watch?v=ojofA_QDE4w All I wanna do is drink as much as I can. That's why I'm a member of a Heavy Metal band. |
VIPMetal 01.10.2017 15:24:39 | |
---|
|
LaMotta 01.10.2017 16:01:20 | |
---|
T-Rex Creamer vaikuttaa hyvältä. Hall of fame taitaa olla jo jonkinlainen perusstandardi kun sitä niin usein suositellaan. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
arppah8 01.10.2017 16:11:35 | |
---|
Shredator: TC:ltä Harmonizer/Pitch- pedaali mash-teknologialla! Just shut up and take my money niin sanoakseni :D http://www.tcelectronic.com/quintessence-harmonizer/ Just kun pääsin antiGAS-ketjuun kirjoittamaan niin tulee tämmöinen. Tosin Digitechin FreqOut kinostelee ujosti myös. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |