KoRn88 01.12.2002 21:55:26 | |
---|
Sanokaapa miten saisin dempattuu basarin semmoseks et siitä lähtis semmonen napakka ääni, tyyliä mudvayne? Mun kalvo on evans EQ2 ja basari ei oo ku 18" ja tuplapedaalissa on huopanuijat. Stampede |
LumPus 01.12.2002 22:39:50 | |
---|
Sanokaapa miten saisin dempattuu basarin semmoseks et siitä lähtis semmonen napakka ääni, tyyliä mudvayne? Mun kalvo on evans EQ2 ja basari ei oo ku 18" ja tuplapedaalissa on huopanuijat. koita evansin eq padeja, toimi mulla... nykyään en tosin käytä mitään, kalvot on evanssia ja soundi on tuhti mutta napakka! |
Sanokaapa miten saisin dempattuu basarin semmoseks et siitä lähtis semmonen napakka ääni, tyyliä mudvayne? Mun kalvo on evans EQ2 ja basari ei oo ku 18" ja tuplapedaalissa on huopanuijat. Eikös eq:ssa ole jo itsessäänkin demppirengas. Ei sinne basariin tarvi välttämättä mitään.. Oikeanlainen viritys oikeaan paikkaan ja sen jälkeen minimaallista demppausta tarpeen vaatiessa. |
Kuorsuri 11.05.2006 11:30:15 | |
---|
Mulla on Evans EQ2 ja ebony-etukalvo, eikä mitään muuta kun mikki basarissa, ja napsuhan siitä tuli. Tosin koivurunko voi vaukuttaa asiaan. Näin se menee... eiku.. siis... tota noin... nyt mä hokkasin! eiku... -Setin kokoamista á la Peté |
aarnikotka 11.05.2006 17:12:41 | |
---|
Mulla omakohtaisia kokemuksia 18" Ludarin basarista: Älä demppaa, vaan laita ehjä etukalvo ja viritä se aika kireeksi. 18" basarista lähtee aläpää välittömästi, jos teet reijän siihen etukalvoon. Tarvittaessa demppaa lyöntikalvoa ulkopuolelta. Lyöntikalvo suhteellisen löysälle, ja kaveri polkemaan kun kiristät etukalvoa. Oikea vire saattaa olla kiinni yhden ruuvin 1/2 kierroksesta. Luulen tosin, että 18" basari ei sovellu kovin hyvin tuplille. Varo päätäsi?? |
moderndrummer88 12.05.2006 11:31:11 | |
---|
itellä on nyt pienenpieni vaahtomuovin pala lyöntikalvoa vasten, saa kontrolloitua paremmin basaria ja ei tullu enää semmosta pärinää jos jättää nuijan kalvoon. Tosin meikän kalvot on täysin demppaamattomat, että pieni demppi sallittakoon. musiikki on kuin musiikkia korvilleni |
Sandwich 12.05.2006 12:44:49 | |
---|
onko kellään aavistusta mistä danmarin puunijia saa i rather die standing than live on my knees |
aarnikotka 12.05.2006 18:27:20 | |
---|
onko kellään aavistusta mistä danmarin puunijia saa Kysyppä vaikka ensin omasta musiikkiliikkestäsi. Varmaan tilaavat mitä asiakas pyytää. Varo päätäsi?? |
Sandwich 13.05.2006 13:19:58 | |
---|
Kysyppä vaikka ensin omasta musiikkiliikkestäsi. Varmaan tilaavat mitä asiakas pyytää. on kysytty mutta kukaan ei tiedä maahantuojaa ja omituisinta on liikkeen myyjä ei koskaan ilmota onko saatavilla vai ei aina joutuu soittamaan jne jne i rather die standing than live on my knees |
petteri r 13.05.2006 13:36:57 | |
---|
läski on ikuista |