mongoloidi 15.06.2004 21:09:20 | |
---|
Bespeco Weeper ja Epin Sheraton II. Epissä ei sinänsä ollut mitään vikaa,ei vaan ollut "mun juttu". Toimi lähinnä pölynkerääjänä. |
Jani The Rock 15.06.2004 21:24:42 | |
---|
Noh noh. Mikäs Flying V:ssä oli niin vastenmielistä? Kaikki. Se hyöty siitä episodista tietysti oli, että opinpa kerralla, että kitarassa kannattaa katsoa muutakin kuin merkkiä. Don`t mess with the countryboys |
Fortune 15.06.2004 21:27:55 | |
---|
Kaikki. Se hyöty siitä episodista tietysti oli, että opinpa kerralla, että kitarassa kannattaa katsoa muutakin kuin merkkiä. Tai että kalliimmatkin ovat yksilöitä. |
mathias 15.06.2004 21:32:12 | |
---|
Kaikki. Se hyöty siitä episodista tietysti oli, että opinpa kerralla, että kitarassa kannattaa katsoa muutakin kuin merkkiä. Niin, no merkin takia nyt ei kitaraa kannata ostaa. Gibsonin lentävää veetä en ole kokeillut, mutta Epin vastaava malli kyllä tuntui istuvan käteeni ihan miellyttävällä tavalla. Ainakaan Gibsonin ja Epin Explorereiden välillä en huomannut minkäänlaista eroa. Mutta liekkö sitten Flying V:n kohdalla eroavaisuuksia. En tiedä. Kitara on lyömäsoitin, ja siinä on oltava vitusti säröä. -J. Hynynen- |
Jii 15.06.2004 21:32:47 | |
---|
Mä nyt mietin onko mun Line6:sen delay modeler hieman turha. Viime keikalla se tuli ottaa pois käytöstä, koska ilmeisesti virtaa ei riittänyt sille asti. Ne soundit, joita tuosta käytän, sopivat mun korvaan, mutta tulisi vekottimen toimia aina niin kuin sen tulee. Onneksi ei mitään rautalankapainotteista ollut setissä. |
Fortune 15.06.2004 21:35:19 | |
---|
Mä nyt mietin onko mun Line6:sen delay modeler hieman turha. Viime keikalla se tuli ottaa pois käytöstä, koska ilmeisesti virtaa ei riittänyt sille asti. Ne soundit, joita tuosta käytän, sopivat mun korvaan, mutta tulisi vekottimen toimia aina niin kuin sen tulee. Onneksi ei mitään rautalankapainotteista ollut setissä. Hedelmäpeli :) Perusta new age -bändi, jonka raiderissa lukee "liian vähän sähköä lavalle" ? |
Jii 15.06.2004 21:49:53 | |
---|
Hedelmäpeli :) Perusta new age -bändi, jonka raiderissa lukee "liian vähän sähköä lavalle" ? bannia. |
Sleepless 15.06.2004 21:51:13 | |
---|
Kyllä se pahin harhaostos oli ensimmäinen sähkökitara. Sen jälkeen onkin kaikki rahat menny soittokamoihin. Kavereidenkaan kanssa ei ehdi enää olemaan.. paitsi treeneissä. Hiljaa hyvä tulee. |
migeboy 15.06.2004 22:34:00 | |
---|
Zoom 505II Ja sitten toisena, se mun ihan eka Rockyn stratokopsu. Se oli vallan kauhea, kun miettii nytten jälkeenpäin. |
Marsun mg15dfx. Yhähää, omistan vieläkin :( "Ehkä se tajuaa että sä vaan... No, olit vaan vähän lammas :P"- Ystäväni Aino |
toxic 15.06.2004 23:39:28 (muokattu 16.06.2004 00:32:52) | |
---|
Dunlopin crybaby ja Mt-2. Ja ne onkin sitten ainoat spedet... Edit: Kaikki jotka haluaisivat ostaa crybabyn: Se potikka on aika kulunut :D |
Listen 16.06.2004 09:07:08 | |
---|
Ei muistaakseni mitään kallista tai sellaista, mitä ei olisi saanut soundikäsityksen tai taitojen kasvaessa myytyä tai vaihdettua. Kun yleensä tulee ostettua vaan edullisemman hintaluokan vehkeitä, ja pyrkii lukemaan ja kyselemään käyttökokemuksia kyseisistä laitteista. Ehkä ei-kitaraosastolta Taman vanhat sähkörummut (tutulta vajaa kymmenen vuotta sitten käytettynä 2000 mk), joita ei sitten olekaan tullut käytettyä, syynä mm. tilan ahtaus. Varsinkin kun mukana tulleet peltitelineet (joihin padit kiinnitetään) ilmeisesti ajautuivat ajan myötä vahingossa studiollamme nauhoittaneiden rumpalien laatikoihin. Mutta jospa ne Tamat joskus saisi kasattua - tai myytyä... Periaatteessa ekat kitarat (Cyclone Strato, Cyclone huonosti asennetulla floikalla) oli huonoja ostoksia, tai ainakin huonoja. Mutta kyllä niillä alkuun pääsi, 500 ja 700 mk ei ollut paha hinta varsinkin kun ne sai annettua vaihdossa, ja sillä soittotaidolla ja soundikorvalla oli ihan sama rämpyttikö vanerikitaralla vai Gibsonilla... "Don´t like what´s out there [in the outside world]? Make your own." Steve Turner (Mudhoney) |
booster 16.06.2004 09:12:17 | |
---|
Hehheh, mä joskus kauan sitten myin pois Metal Zonen ja jonkun flangerin ja ostin Zoom 505:n. Voisiko tuota sanoa sitten ojasta allikkoon menemiseksi! :D 2+2=5, for extremely large values of 2 |
Mika K 16.06.2004 09:17:44 | |
---|
Eipä ole mitään tosi huonoa tullut ostettua, mikä olisi jälkeenpäin kaduttanut. No, Boss CS3 kompressori jäi muutaman käyttökerran jälkeen tarpeettomaksi, joten sanotaan nyt sitten vaikka se. |
seve_kvp 16.06.2004 09:19:08 | |
---|
Zoom 707 II. Onneksi sain melkein omani takas kun äkkiä tajusin myydä pois! JUU TOI 707 on kyl hikinen!!! :) |
PekkaM 16.06.2004 10:12:04 | |
---|
-Ekan kitarani (joku käytetty Ibanez EX-rotisko) seuraksi ostin Iban Sountank TubeScreamerin... -Möin myöhemmin ostamani Bossin MetalZonen ja ostin Zoom Player 2020 tjsp. -Oikeastaan GT-6:kin on harhaostos, koska käytän melkein aina noita pedaaleja, ei siinä mitään vikaa kuitenkaan ole. Tykkään vaan enemmän väännellä irtopedujen nuppeja. -Jem77BFP myös tavallaan harhaostos. Ei siinäkään mitään vikaa ole, ei vaan tule soitettua, kun on toinen lähes samanlainen. Vie tilaa nurkassa ja nykyinen kämppä ei vielä sovellu kitarakeräilyyn ;) Kuitenkin kaiken "romun" olen saanut erilaisten kauppojen yhteydessä siirrettyä eteenpäin ja tällä hetkellä ei nurkissa loju kuin korkeintaan vähän turhaa tavaraa. Myynnissä Jem77BFP! |
Öyvind 16.06.2004 10:22:26 | |
---|
Fender Teleacoustic. Ole hyvä ja kuvittele tähän kekseliäs ja hauska allekirjoitus. |
goose 16.06.2004 10:32:13 (muokattu 16.06.2004 10:37:13) | |
---|
Mä nyt mietin onko mun Line6:sen delay modeler hieman turha. Viime keikalla se tuli ottaa pois käytöstä, koska ilmeisesti virtaa ei riittänyt sille asti. Ne soundit, joita tuosta käytän, sopivat mun korvaan, mutta tulisi vekottimen toimia aina niin kuin sen tulee. Onneksi ei mitään rautalankapainotteista ollut setissä. Mitenköhän oot virrottanu line6 delyn laudassasi? Mulla on pedalpowerin kanssa toiminut luonnollisesti erillisten virtalähtojen ansiosta aivan moitteetta. Virtaa riittää aina. Eikä laitteen oman muuntajankaan kanssa pitäisi tulla ongelmia. Ootko jakanu samasta virtalähteestä jollekin toiselle laitteelle? EDIT: ja mun pahin harhaostos taitaa olla tähän mennessä virranjako piuha viidelle pedaalille, jonka ostin juuri ennen kuin hankin pedal powerin =) Siitä piuhasta kun ei kukaan tuskin halua montaa penniä maksaa vaikka käyttämätön onkin. Roger Mayerin Voodoo Axekin oli hyvin turha, mutta sain kuitenkin rahat pois. miksi? |
Tomtom 16.06.2004 11:09:24 | |
---|
Proco Turbo Rat. Kuulosti karmealta H&K trankkukombon edessä. Myin kiroillen pois halvalla. Sitten kuulin joltain täältä klippejä siitä, jotka hipoivat taivaita. Jälleen joutui nöyrtymään soittotaidon edessä, vika ei ollutkaan laitteessa vaan soittajassa. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
Tomtom 16.06.2004 11:15:04 | |
---|
Mä nyt mietin onko mun Line6:sen delay modeler hieman turha. Viime keikalla se tuli ottaa pois käytöstä, koska ilmeisesti virtaa ei riittänyt sille asti. Ne soundit, joita tuosta käytän, sopivat mun korvaan, mutta tulisi vekottimen toimia aina niin kuin sen tulee. Onneksi ei mitään rautalankapainotteista ollut setissä. Älä nyt oo taas tommonen ; D siellä oli vaan pahan makuista sähköä. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |