Anti: Voi olla päivänselvä asia, mutta onhan kitarasta volat varmasti tapissa? Kitarasta volat ovat tapissa ja olen laittanut pedaalistakin tappiin kokeilumielessä. Tc electronic tukeen olen laittanut kyselyä lontooksi (toissapäivänä), mutteivat ole vastanneet toistaiseksi. Ainoa mitä en ole tehnyt, niin koestaa toisella kitarapiuhalla, mikäli siinä olisi sanomista. Tietysi voinen jollakin toisella android luurilla myös tehdä testin. Luin eräältä foorumilta, että sama ongelma oli jollain ja sai homman toimimaan vasta, kun oli päivittänyt pedaalin ohjelman 20 kertaa. Juu...ei takuuta. "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
Wäiski 19.09.2017 21:11:43 | |
---|
Stone: Kitarasta volat ovat tapissa ja olen laittanut pedaalistakin tappiin kokeilumielessä. Tc electronic tukeen olen laittanut kyselyä lontooksi (toissapäivänä), mutteivat ole vastanneet toistaiseksi. Ainoa mitä en ole tehnyt, niin koestaa toisella kitarapiuhalla, mikäli siinä olisi sanomista. Tietysi voinen jollakin toisella android luurilla myös tehdä testin. Luin eräältä foorumilta, että sama ongelma oli jollain ja sai homman toimimaan vasta, kun oli päivittänyt pedaalin ohjelman 20 kertaa. Juu...ei takuuta. Oletko testannut erilaisilla puhelimilla? Joidenkin puhelinten kaiuttimet eivät tee hommassa tarvittavaa magneettikenttää. Muistelen jostain, että esimerkiksi iPhonet toimivat vasta versiosta 4 eteenpäin. Itselläni homma on toiminut ongelmitta usean TonePrint-pedaalin kanssa. Signaaliketju iPhone => perinnemikki => pedaali. |
Stone 19.09.2017 21:52:48 (muokattu 19.09.2017 21:53:30) | |
---|
Wäiski: Oletko testannut erilaisilla puhelimilla? Joidenkin puhelinten kaiuttimet eivät tee hommassa tarvittavaa magneettikenttää. Muistelen jostain, että esimerkiksi iPhonet toimivat vasta versiosta 4 eteenpäin. Itselläni homma on toiminut ongelmitta usean TonePrint-pedaalin kanssa. Signaaliketju iPhone => perinnemikki => pedaali. En ole kokeillut toistaiseksi ja sitä tässä olen alkanutkin pohtimaan, että pitänee kokeilla. Meikäläiselle on tulossa toinenkin tc toneprint pedaali, joten saa nähdä miten se reagoi puhelimella lataukseen. Ellei, niin sitten voitaneen epäillä itse puhelinta jo.... "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
Stone 20.09.2017 21:22:03 | |
---|
Nyt on testattu 3:lla eri android puhelimella sekä toisella kitarapiuhallakin, sekä päivitys ladattu pedaaliin about yli 30 kertaa putkeen. Ei yhäkään saa puhelimella kitaranmikkiin ladattua valmiita klippejä. Sensijaan USB:lla editorin kautta soundien muokkaus onnistui. Todennäköisesti näin olisi saanut niitä klippejäkin ladattua, mutta treenikseltä puuttui internet yhteys, joten sitä ei päässyt kokeilemaan. Silti olen ihmeissäni, ettei puhelimella lataaminen onnistu...ja niin kun sitä mainoksissa hehkutetaan. Periaate kysymys tämä ainoastaan ;) "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
Stone 23.09.2017 19:34:24 | |
---|
Nyt tuli TC hall of fame hommattua ja siinä toimii puhelimella toneprint lataaminen, mutta flashbackissa sitä vastoin ei. Siinä pedaalissa on siis selkeä vika. "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |