ronkeli 15.06.2004 21:53:38 | |
---|
Tuli tuosta lauantaisesta Kaivopuiston konsertista tulimieleen ( sielläähn joku/jotkut olivat kuulemma heitelleet pulloja lavalle Antti Tuiskun esiintyessä) , että miten turakaiset ovat keikoillanne yleensä käyttäytyneet ? Ovatko heitelleet mitään lavalle ( edes kalsareita ;)) tai huudelleet jotain solvauksia tms. ? |
ronkeli 15.06.2004 21:54:12 (muokattu 15.06.2004 21:57:24) | |
---|
tyhjä... |
ronkeli 15.06.2004 21:56:37 | |
---|
Sorry!Taas kaksi kertaa tuli tuo äskeinen viesti. Mikököhän tätä h****tin rakkinetta vaivaa...? |
M.i.k.key 15.06.2004 21:57:31 | |
---|
Tuli tuosta lauantaisesta Kaivopuiston konsertista tulimieleen ( sielläähn joku/jotkut olivat kuulemma heitelleet pulloja lavalle Antti Tuiskun esiintyessä) , että miten turakaiset ovat keikoillanne yleensä käyttäytyneet ? Ovatko heitelleet mitään lavalle ( edes kalsareita ;)) tai huudelleet jotain solvauksia tms. ? Joskus meidän solistille (en viitsi mainita nimeä) näyteltiin keskisormea ja huudeltiin että homo! Sitten kun bändi soitti muutaman biisin niin samat haistattelijat jo diggailivat... My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
M.i.k.key 15.06.2004 21:57:58 | |
---|
Sorry!Taas kaksi kertaa tuli tuo äskeinen viesti. Mikököhän tätä h****tin rakkinetta vaivaa...? Ja nyt tuli vielä kolmas... := My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Rantsu 15.06.2004 22:22:02 | |
---|
Taitaa Kaivarin yleisö olla pääasiassa vähän eri porukkaa kuin keskiverto tanssilavaturakaisia. Itse olen ainakin noilla humppalavoilla saanut painella mustia ja valkoisia nappuloita melko rauhassa, ilman mainittavampia sym- tahi antipatioita. Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn. |
Rantsu 15.06.2004 22:22:57 | |
---|
Ja nyt tuli vielä kolmas... := Mikkey, ei kai vain käsi tärise...? :)) Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn. |
Notefix 15.06.2004 22:26:04 | |
---|
Kaikki tuoreet (vähäiset) keikkamuistot ovat sinänsä olleet hyviä... Mutta, tulee mieleen aika jolloin vielä soitin bändissä ja jossain pohjanmaalla ekan biisin jälkeen tuli kylän pahikset (farkkuliivit ja lippikset + amisviikset) lavan eteen ja iskivät kolme puukkoa kiinni lavaan ja sanoivat: Vittu nyt soitatte sitten heviä tai lähdette jalat edellä...eipä siinä mitään, paranoidi vedettiin. My name is Baron, Notefix Baron " |
Turakaisena minua hämää joidenkin turakaisten( yleensä naispuolisten) tyyli tupata takahuoneeseen tauolla. Mun käsittääkseni se on esiintyjille varattu tila ,eikä siitä tule mitään , jos siellä kaikenmaailman hörhöt kokoajan hyppii. Onneksi tuollaisia tungettelevia turakaisia on käsittääkseni kuitenkin melko vähän. |
baron 15.06.2004 22:30:39 | |
---|
Kaikki tuoreet (vähäiset) keikkamuistot ovat sinänsä olleet hyviä... Mutta, tulee mieleen aika jolloin vielä soitin bändissä ja jossain pohjanmaalla ekan biisin jälkeen tuli kylän pahikset (farkkuliivit ja lippikset + amisviikset) lavan eteen ja iskivät kolme puukkoa kiinni lavaan ja sanoivat: Vittu nyt soitatte sitten heviä tai lähdette jalat edellä...eipä siinä mitään, paranoidi vedettiin. Kehitys kehittyy: Mun nuoruudessa niillä ei ollut amisviiksiä ja vaativat tangoa ja Satumaa soitettiin. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
mr.muzak 15.06.2004 22:42:47 | |
---|
Turakaisena minua hämää joidenkin turakaisten( yleensä naispuolisten) tyyli tupata takahuoneeseen tauolla. Mun käsittääkseni se on esiintyjille varattu tila ,eikä siitä tule mitään , jos siellä kaikenmaailman hörhöt kokoajan hyppii. Onneksi tuollaisia tungettelevia turakaisia on käsittääkseni kuitenkin melko vähän. Ja sitten on vielä niitä artisteja jotka itse roudaavat fanejaan sinne takahuoneeseen. Siinä vaiheessa mä oon kyllä yleensä tiskillä:) |
Rantsu 15.06.2004 23:03:16 | |
---|
Ja sitten on vielä niitä artisteja jotka itse roudaavat fanejaan sinne takahuoneeseen. Siinä vaiheessa mä oon kyllä yleensä tiskillä:) Mä alan siinä vaiheessa vaihtaa vaatteita, ihan kostoksi... Mitäs tulitte! :) Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn. |
baron 15.06.2004 23:06:16 | |
---|
Mä alan siinä vaiheessa vaihtaa vaatteita, ihan kostoksi... Mitäs tulitte! :) Kenen kanssa? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
M.i.k.key 15.06.2004 23:33:01 | |
---|
Mä alan siinä vaiheessa vaihtaa vaatteita, ihan kostoksi... Mitäs tulitte! :) Mä oon itseasiassa joskus tehnyt ihan saman! Kosto on suloinen, viimeistään siinä vaiheessa kun bäkkärillä aletaan puhumaan että pitäiskö kaikkien olla alasti niin erottuu jyvät akanoista! My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Kukko 15.06.2004 23:38:20 | |
---|
miten turakaiset ovat keikoillanne yleensä käyttäytyneet ? Ovatko heitelleet mitään lavalle ( edes kalsareita ;)) tai huudelleet jotain solvauksia tms. ? Sorsakosken Topi sanoi että alushousuja ei naiset heittele enään yhtä paljon kuin ennen, mutta nykyään ne on paljon isompia kun aiemmin. Haha "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
Rantsu 15.06.2004 23:46:53 | |
---|
---alushousuja ei naiset heittele enään yhtä paljon kuin ennen, mutta nykyään ne on paljon isompia kun aiemmin. Haha Mitä teki basisti, joka oli paitsi tyhmä, myös ahne? Kahdesta tarjolla olleesta naisen takapuolesta valitsi isomman... :) Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn. |
Sertzo S 16.06.2004 09:43:01 | |
---|
Nuoruudessa on muutamia läheltäpitilanteita syntynyt ja niistä on onneksi selvitty ilman peltivaurioita. |
Jaskaa pakoon 16.06.2004 09:46:09 | |
---|
Tunnen henkilökohtaisesti Elsa ja Topi Turakaisen. Heidän käytöksensä on välitöntä, mutta esimerkillistä. Molemmat saivat aikoinaan hymypatsaan koulussa! |
Sertzo S 16.06.2004 10:56:07 | |
---|
Tunnen henkilökohtaisesti Elsa ja Topi Turakaisen. Heidän käytöksensä on välitöntä, mutta esimerkillistä. Molemmat saivat aikoinaan hymypatsaan koulussa! Entäs Adolf Turakainen? Muuten mainitsin ylläolevan sanan ensikertaa näissä kirjoituksissani. |
xerxes 16.06.2004 18:26:48 | |
---|
Mitä teki basisti, joka oli paitsi tyhmä, myös ahne? Kahdesta tarjolla olleesta naisen takapuolesta valitsi isomman... :) Pitäähän Naisella Perse olla. Muutenhan sitä vois luulla jätkäksi... Relax. |