vanhami 10.06.2004 13:58:16 | |
---|
Minä minä minä..... ... parturissa eilen kävi pentti toropainen, pitkä niska tukka lähti vanhan rumpalin sen.... |
Pula-Aho 10.06.2004 14:02:49 | |
---|
... parturissa eilen kävi pentti toropainen, pitkä niska tukka lähti vanhan rumpalin sen.... Penan tarina on saanut muuten jatkoa. Siinä Pentti on jo alistunut kohtaloonsa ja lienee jopa tyytyväinen osaansa - ....keikka päättyy Pentti huokaa, bändärit jo sisään tuokaa... Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
isojussi 10.06.2004 14:43:32 | |
---|
...niin löy ensin ja kysy sitten mitä oli asiaa. Löy?!?!? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
poppamies 10.06.2004 14:45:34 (muokattu 10.06.2004 14:47:17) | |
---|
Löy?!?!? No niin. Pitikö tuosta löyntivirheesta tehdä juttua... Joka tapauksessa. Maanantaina alkaa viiden viikon kesäloma. Torstaina mennään kunteleen Beatlestä. Tai mitä siitä on jäljellä... "G-strings are for strippers" |
isojussi 10.06.2004 14:48:50 | |
---|
No niin. Pitikö tuosta löyntivirheesta tehdä juttua...... Ei muuten, mutta kun sen kuulosti niin hauskalta. älälöylöytyä.....;-) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Eddy 10.06.2004 14:51:55 | |
---|
Tän ketjun luettuani en pidä sustainspedua enää ollenkaan offarina.Käyköhän tälle palstalle samoin,kun hevipalstalle? Ei ois enää kellään kivaa jos hevareiden lisäksi kaikki hudajäbät leviäisi kaikkialle.Melkein yhtä paha,kuin että turku lopetettaisi... Koskettelen soittimia... |
poppamies 10.06.2004 15:08:12 | |
---|
Tän ketjun luettuani en pidä sustainspedua enää ollenkaan offarina.... Niin, tällaista. Ei kukaan enään tiedä eikä haluakaan muistaa mihin tämän thredin aluperäinen viesti viittasi. Tämmöstä se on kun luovat taiteilijat luovivat... "G-strings are for strippers" |
Fuzzy Boner 10.06.2004 20:05:05 | |
---|
Tän ketjun luettuani en pidä sustainspedua enää ollenkaan offarina.Käyköhän tälle palstalle samoin,kun hevipalstalle? Ei ois enää kellään kivaa jos hevareiden lisäksi kaikki hudajäbät leviäisi kaikkialle.Melkein yhtä paha,kuin että turku lopetettaisi... plussan sait! |
Jami 10.06.2004 20:19:12 | |
---|
Melkein yhtä paha,kuin että turku lopetettaisi... turku on hieno paikka. ei sitä saa lopettaa. turkulaisista en sano mitään. Suomalaanen ei usko ennenku näköö. Mutta härmälääsen pitää päästä koittamahan. |
Jami 10.06.2004 20:44:36 | |
---|
Metallipalstan jäähystä tuli mieleen että kovasti on sanottu tälläkin palstalla. On myös röyhkeästi mollattu porukalla jokunen suomalainen eturivin laulaja. Ei lukoista tai bannista tai edes huomautuksistakaan ole tietoakaan. Täällä ei moderaattorit vissiin viihdy tai viihtyvät niin hyvin etteivät raaski puuttua. Tiedä häntä. Kovastisanomista en moiti. Hyvä että voi rehellisesti kertoa tuntemuksistaan. Mollaamisesta en pidä. Aina sitä vastustan myös julkisesti puheenvuoroissani. Lähtökohtanani että joku saa tykätä vaikka en itse tykkäisikkään. Kateus menestyviä kohtaan on itselläkin kova mutta en anna sille valtaa ja pakottaudun ihailemaan kun kerran ovat menestyneet. Oma vika jos en itse menesty. Oon itte ollu näitä kovastisanojia. Jostain syystä mun juttuja ei oo poistettu. Kyseisen jutun poisto vähän ihmetyttääkin. Siitä olis voinu tulla vaikka kuinka hyvä palstan itsetutkiskelukeskustelu. Nautin itse väittelyistä joissa sanan peistä käytetään ja verbaaliakrobatia kukoistaa. Huuto voi olla kovaakin. Silti jotkut kirjoittamattomat säännöt sanoo herjojen tason. Liian verisesti ei saa loukata. Edelläkuvattua on vaikea kuvata. Missä raja menee. Mun ikäpolveni on tapellu ihan siinä kuin nykypolvikin tekee. Meillä oli kuitenkin säännöt.valvomattomat. Kun nyrkein koitettiin niin toisen maahan pudotessa odotettiin että nouseeko vielä vai loppuiko. Nykyään tuntuu että vasta siitä aloitetaan. Kaikilla on näköjään lupa potkia maassamakaavaa. Tässä tavassa on vissi ero menneeseen. Nykyään kaikki tappelee kuin naiset. Niillä ei ollu sääntöjä ennenkään. Silmän veivät toisen naaraan päästä jos vain saivat. Miehet sille naureskelivat ja moisen estivät. Nykyään miehetkin tappelee kuin naiset. Upee oftopic. Ei hajuakaan mistä alunperin oli kyse. että dementian tässä vaiheessa haen vain uuden olusen. Suomalaanen ei usko ennenku näköö. Mutta härmälääsen pitää päästä koittamahan. |
Fuzzy Boner 10.06.2004 21:07:00 | |
---|
Hyvä puhe Jami! Mäki kävin vaihteeks kirjoittamassa vakavasti tuonne rumpalien palstalle.. Ei voinut enää olla hiljaa. |
baron 10.06.2004 22:50:06 | |
---|
Hyvä puhe Jami! Mäki kävin vaihteeks kirjoittamassa vakavasti tuonne rumpalien palstalle.. Ei voinut enää olla hiljaa. Oonhan mä ihan pimpo. Soitan "elääkseni" humppaa. Lisäksi soitan rokkia ja jaskaa. Haluaisin soittaa klassista, mutta koska en osaa, kuuntelen vain sitä. Mun musa on totta, kaikki muu on p-stä. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
isojussi 13.06.2004 23:45:39 | |
---|
...Kovastisanomista en moiti. Hyvä että voi rehellisesti kertoa tuntemuksistaan. Mollaamisesta en pidä... Negatiivinen kritiikki pitäis aina pystyä perustelemaan hyvin. Yleensä mä ainakin yritän parhaano muikaan, mutta en sitten tiedä onnistunko joka kerta.... ... Kateus menestyviä kohtaan on itselläkin kova mutta en anna sille valtaa ja pakottaudun ihailemaan kun kerran ovat menestyneet. Oma vika jos en itse menesty... Oikeanlainen kateus panee yrittämään enemmän. ...Mun ikäpolveni on tapellu ihan siinä kuin nykypolvikin tekee. Meillä oli kuitenkin säännöt.valvomattomat. Kun nyrkein koitettiin niin toisen maahan pudotessa odotettiin että nouseeko vielä vai loppuiko. Nykyään tuntuu että vasta siitä aloitetaan. Kaikilla on näköjään lupa potkia maassamakaavaa. Tässä tavassa on vissi ero menneeseen. Nykyään kaikki tappelee kuin naiset. Niillä ei ollu sääntöjä ennenkään. Silmän veivät toisen naaraan päästä jos vain saivat. Miehet sille naureskelivat ja moisen estivät. Nykyään miehetkin tappelee kuin naiset... Asiaa! ...että dementian tässä vaiheessa haen vain uuden olusen. Kuten tämäkin...;-) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
ICE 14.06.2004 10:46:02 (muokattu 14.06.2004 10:46:14) | |
---|
OFF-TOPIC: Mitä tarkoittaa "turakainen"? T: Nimim. "Ei-tunne-tanssimusiikkiin-liittyvää-termistöä-lainkaan" Miksi juuri mä? |
baron 14.06.2004 10:54:13 (muokattu 14.06.2004 10:54:37) | |
---|
OFF-TOPIC: Mitä tarkoittaa "turakainen"? T: Nimim. "Ei-tunne-tanssimusiikkiin-liittyvää-termistöä-lainkaan" Yleisnimitys tanssimuusikon asiakkaalle. Painottuen ehkä hankalaan asiakkaaseen. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
isojussi 15.06.2004 21:24:58 | |
---|
Yleisnimitys tanssimuusikon asiakkaalle. Painottuen ehkä hankalaan asiakkaaseen. Tai oikeammin musiikkia ymmärtämättömään. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Tai oikeammin musiikkia ymmärtämättömään. Sehän on sama asia. Ne jotka ei tykkää mun bändin soitosta, on sekä hankalia, että ei ymmärrä musasta mitään. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
funkylord 16.06.2004 00:36:28 | |
---|
Muista laskea kolmeen: Yks- kaks- ko-lo-me! oiskohan tässä vanhin muusikko vitsi, tai siis tositarina mitä on koskaan kerrottu. ehkä tämän jälkeen "muusikko käveli baarin ohi" mutta hilpeeltähän tuo vaikuttaa. joskus 13-vuotiaana bigbandissa nauratti kovastikkin "ykkönen kakkonen hevosmies makkonen" "vanttuut, vanttuut ja lapaset" KahviKlubi #1
MEKKALA #8
K100 #4
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
Sertzo S 16.06.2004 09:10:39 (muokattu 16.06.2004 09:11:01) | |
---|
"vanttuut, vanttuut ja lapaset" "vanttuut, kintaat ja lapaset"...perkele! ;) |
isojussi 16.06.2004 12:18:38 | |
---|
"vanttuut, kintaat ja lapaset"...perkele! ;) yks - kaks - ja per - settä - penk - kiin! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |