Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Burzum
1 2 3 4 519 20 21 22 23
*Rose*
15.06.2004 21:16:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kuullut muutamia kyseisen bändin biisejä eri levyiltä, ja olen monesti ihmetellyt, miten erilaisilta jotkui biisit kuulostaa ja miettinyt sitä, että onko kuitenkin kyseiselle bändille luokiteltu selvä tyyli? Tarkoitan siis sitä, kun esim. Slayer, niin varmaan suurimmalle osalle tulee mieleen tästä bändistä trashmetal. (Kirjoitin sen varmaan väärin)
 
Kiinnostaisi myös tietää, mitä mieltä muut ovat Burzumista.
Minä itse en hirveästi siitä tykkää, en tykkää oikein Burzumin laulajan äänestä ja jotkui biisit tuntuvat ikuisuuksilta.
 
Kampuzzjeah!
15.06.2004 21:44:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

minusta burzum on black metalia...
 
minun mielest ihan hyvä yhen miehen projekti.
onko tietoo että miten monta vuotta se varg joutuu vielä istumaan
 
"Hevi on paskimmillaankin parasta.."
Ben_D
15.06.2004 21:48:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

minusta burzum on black metalia...
 
minun mielest ihan hyvä yhen miehen projekti.
onko tietoo että miten monta vuotta se varg joutuu vielä istumaan

 
Tais saada 21 vuotta eli siitä voi laskee paljon jäljellä. Ja tuomiota ei ainakaan lyhennä sen pakoyritykset vai mitä se hölmöili.
 
reino
15.06.2004 21:53:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Black Metalliksi tuo kai luokitellaan. Hvis Lyset Tar Oss on ainoa levy minkä olen häneltä kokonaan kuullut ja se on ihan asiallista blackia, mutta Vargin "laulu" on kyllä ainakin minulle aika kamalaa kuunneltavaa.
 
W00t?
Unworthy Knight
15.06.2004 22:01:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varg on kyllä saanut ajettua levyille itselleen sellasen tuskan päälle, että ei toista yhtä kituvan kuulosta ääntä ole.
 
Ei kuulosta yhtään "ilkeältä" tai pahansuovalta niin kuin yleensä BM vokaalit.
Tuntuu kuin ukko olis kidutettu viikkoja ennen niitä rääkymisiä jotka sortuva joka ainut kerta yhtä ankeasti.
 
Burzum ei ole sellaista musaa mitä kuuntelisin aina, mutta sille on oma hetkensä varattu aina.
 
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
Phobophile
15.06.2004 22:05:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

minusta burzum on black metalia...
 
Mielenkiintoinen teoria: Kokeilkaapa kuunnella Filosofem doom metallina...
 
Love Subverted, Lust Perverted
Acid_Punk
15.06.2004 22:23:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä nyt ei liity aiheeseen, mutta kuitenkin mies näyttää joltain natsijärjetön jäseneltä nykyisin: http://www.aftenposten.no/multimedi … archive/00153/GREVEN_BT_153092a.jpg
 
"Krapula tulee aina, mutta minä määrään päivän."
KTR
15.06.2004 22:29:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä nyt ei liity aiheeseen, mutta kuitenkin mies näyttää joltain natsijärjetön jäseneltä nykyisin: http://www.aftenposten.no/multimedi … archive/00153/GREVEN_BT_153092a.jpg
 
Tuo taitaa olla vähän vanhempi kuva.
 
Burzum on tehnyt hienoa, emotionaalista musiikkia. Melkein ehdottaisin lukkoa tälle ketjulle, sillä mulla on semmonen tunne, että tästä tulee jossain vaiheessa taas semmosta ala-arvoista jauhamista.
 
Unworthy Knight
15.06.2004 22:31:34 (muokattu 15.06.2004 22:36:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eivät saa poses kasvattaa lettiä... Kesyn näköinen, mutta jotenkin se mielenvikaisuus kuultaa hänen silmistään läpi.
 
Kyllähän siinä jotakin kummaa on.
"Viikinki" aikoinan sillä oli sentään vankilassa komea parta.
Harmikun leikkas näytti fiksulta sen kanssa
 
Taitaa vaan istua viellä pitkään.
Jollakin sivulla oli laskuri, mutta pako sekotti sen.
 
Varsinainen koetinkivi tällainen thread 'uudistetulle' palstalle.
Kyllä viimestään nyt pitäs nähdä miten ihmiset osaa olla.
 
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
Guderian
15.06.2004 22:33:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mieshän on avoimesti uusnatsi.
 
Upeita levyjä teki yhtäkaikki, Filosefemiin saakka hyvin laadukkaita ja ehjiä kokonaisuuksia joita kyllä tulee kuunneltua ahkerasti.
 
Varsinainen koetinkivi tällainen thread 'uudistetulle' palstalle.
 
It's bad, you know.
Phobophile
15.06.2004 22:55:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mieshän on avoimesti uusnatsi.
 
Ymmärtääkseni oli. Kuulemani mukaan haluaisi nykyään elää "normaalia" elämää.
 
Love Subverted, Lust Perverted
sub zero
15.06.2004 23:01:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mutta Vargin "laulu" on kyllä ainakin minulle aika kamalaa kuunneltavaa.
 
Vargin rienaava tuskanhuuto sopii hänen musiikkinsa kuin virsi kirkkoon.
 
What's there to live for? Who needs the peace corps?
dictatorsh*t
15.06.2004 23:11:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vargin rienaava tuskanhuuto sopii hänen musiikkinsa kuin virsi kirkkoon.
 
Eli tylsää ja puuduttavaa?
 
*Rose*
15.06.2004 23:44:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

minusta burzum on black metalia...
 
Niin minustakin, mutta Burzumilla on myös sellaisia biisejä, joita ei todellakaan voi luokitella black metalliksi. Kun eilen netistä kuuntelin niitä pätkiä, niin sekaan mahtui myös jotain ihme... öööh..."hempeilyä" heh.
 
*Rose*
15.06.2004 23:51:43 (muokattu 15.06.2004 23:54:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Melkein ehdottaisin lukkoa tälle ketjulle, sillä mulla on semmonen tunne, että tästä tulee jossain vaiheessa taas semmosta ala-arvoista jauhamista.
 
Minun mielestäni tätä ketjua ei ole mitään syytä laittaa lukkoon vain sen takia, että jotkui ihmiset eivät osaa käyttäytyä. Eiköhän olisi kätevämpää laittaa häiriköille lukkoa, tai siis bannia vai mitä olikaan...
 
MV
16.06.2004 00:04:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun yks kaveri soitatutti tätä mulle ja oli kyl aika karmeeta. Ei irronnu oikeen mitään fiiliksiä.
 
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
*Rose*
16.06.2004 00:12:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos joku ei ole vielä kyseistä bändiä kuulut, niin ainakin googlen kautta kun laittaa hakusanaksi Burzum ja sen jälkeen klikkaa "kokeilen onnea" niin siinähän se pitäisi olla... En tiedä onko siinä kaikki Buzumilta ilmestyneet levyt, mutta aika monta kuitenkin. Ja huomatkaa miten erilaiselta jotkui biisit kuulostavat.
 
Aerodactev
16.06.2004 00:22:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös se ole niin, että Burzum tekee nykyään jotain dark ambient - häröilyä. Loppui
bläkkisinto sen jälkeen, kun hän hokasi, notta rokkipohjainen musiikki on neekerejen peruja eikä hänen neonatsimielensä sitä suvainnut.
 
Long = progressive = good
gheisari
16.06.2004 00:35:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tältä sivulta löytää hyvät kuvaukset samplejen kera Burzumin kaikista levyistä:
http://www.nsbm.org/bands/burzum/index.html
 
Vaikka mielipiteeni ei Vargin kanssa ihan täysin kohdilleen osu, niin on/oli herra silti yksi nerokkaimmista veikkosista black metallin saralla.
 
Evil-Chuck
16.06.2004 11:42:44 (muokattu 16.06.2004 11:43:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikka mielipiteeni ei Vargin kanssa ihan täysin kohdilleen osu, niin on/oli herra silti yksi nerokkaimmista veikkosista black metallin saralla.
 
Ihan varmasti!
 
"As Wolfs Among Sheep We have Wandered"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 519 20 21 22 23

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «