Mutsis oli hamsteri ja faijas haisi seljanmarjoilta! |
Slowbro 22.07.2018 23:36:23 | |
---|
Viimeksi meni roska silmään Harry Stylesin Sign of the timesia kuunnellessa. Jostain syystä se laukaisi ihan hillittömän itkukohtauksen jollaista en ole kokenut vuosiin. |
aslak 24.07.2018 21:58:20 | |
---|
Eaglesin livetaltiointi jostain 90-luvulta ja kappale Wasted Time. Siinä on pari järkyttävän tehokasta lyhyttä taukoa josta pienen sillan jälkeen kertsiin makeiden stringsien kera. Ei nyt sentään tippa vaan armottomat kylmänväreet. Ja nimenomaan toi live johon se on tehty tehokkaammin kuin kaupalliseen. Oon etsinyt netistä versiota löytämättä, harmi. |
Sid_Vicious_Is_God 13.08.2018 18:41:55 | |
---|
Lord Huron - The Night We Met |
Epämuusikko 13.08.2018 23:37:15 | |
---|
En osaa sanoa miksi Kinksin Waterloo Sunset on mulle nykyään liikaa. uliuli |
VeliPonteva 24.03.2019 03:19:31 (muokattu 24.03.2019 03:21:19) | |
---|
|
Jucciz 24.03.2019 13:26:48 | |
---|
|
NHR 24.03.2019 14:48:03 | |
---|
Jucciz: Just näin, oikein sisäluettu. :) Kiitokset nopeahkosta (ei vielä täyttä kahtakaan vuotta!;) kuittauksesta. :D Who put titty whom money hey? |
Jucciz 24.03.2019 16:44:17 | |
---|
NHR: Kiitokset nopeahkosta (ei vielä täyttä kahtakaan vuotta!;) kuittauksesta. :D Juu, turhapa tässä on kenenkään hengitystä pidätyttää. |
NHR 31.03.2019 13:08:05 | |
---|
Eilen kuunneltiin exän kanssa mm. Niin kaunis on maa -kappaletta, ja todettiin kumpikin kestävämme aivan mainiosti siihen asti, kun se lapsikuoro-osuus alkaa... ;) Who put titty whom money hey? |
Jubi 18.04.2019 21:24:01 | |
---|
aslak: Eaglesin livetaltiointi jostain 90-luvulta ja kappale Wasted Time. Siinä on pari järkyttävän tehokasta lyhyttä taukoa josta pienen sillan jälkeen kertsiin makeiden stringsien kera. Ei nyt sentään tippa vaan armottomat kylmänväreet. Ja nimenomaan toi live johon se on tehty tehokkaammin kuin kaupalliseen. Oon etsinyt netistä versiota löytämättä, harmi. Hell Freezes Over -nimellä löytyy tämä albumi Spotifysta ja on siitä DVD:kin olemassa, mutta ei taida Youtubesta tms löytyä. On tosiaan Henleyn ja Freyn upeimpia yhteishetkiä ja helposti parempi versio kuin originaali Hotel California -levyltä. Innostus:
Nuoruuden hermostollinen häiriötila,
joka paranee pienillä annoksilla katumusta
kokemuksen karttumisen seurauksena. |
Veksi 22.04.2019 13:42:21 | |
---|
Sipulin leikkaajan humppa |
Epämuusikko 24.04.2019 00:32:32 (muokattu 27.04.2019 09:05:30) | |
---|
Oon katellu Adventure Timeä, ja lopputekstimusa kaikessa naiviudessaan iski hermoon. e: luulin olevani aikuinen mies. fuck. e2: jos joku epäröi niin katsoo pari jaksoa kys. ohjelmaa ja sitten koko version tästä nukkavierusta kappaleesta https://www.youtube.com/watch?v=w1FgmqTU92Iuliuli |
Lautuma 26.04.2019 21:16:18 | |
---|
Epämuusikko: Oon katellu Adventure Timeä, ja lopputekstimusa kaikessa naiviudessaan iski hermoon. e: luulin olevani aikuinen mies. fuck. Itkin taannoin kun kuuntelin Elefantti-Antin ja Siili Suhosen. Onhan se tolkuttoman surullinen laulu. I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here. |
Epämuusikko 27.04.2019 00:46:18 | |
---|
Lautuma: Itkin taannoin kun kuuntelin Elefantti-Antin ja Siili Suhosen. Onhan se tolkuttoman surullinen laulu. Sekin jää kakkoseksi sille biisille missä Rölli kiusasi sitä jotain kania ja sitten se kani ei halunnut tulla enää tykö tjsp. uliuli |
aslak 28.04.2019 01:20:54 | |
---|
Jubi: Hell Freezes Over -nimellä löytyy tämä albumi Spotifysta ja on siitä DVD:kin olemassa, mutta ei taida Youtubesta tms löytyä. On tosiaan Henleyn ja Freyn upeimpia yhteishetkiä ja helposti parempi versio kuin originaali Hotel California -levyltä. Kiitokset! Menee DVD ostoslistalle :) |
Lunnu 28.04.2019 18:41:00 | |
---|
aslak: Kiitokset! Menee DVD ostoslistalle :) Onhan sit toki tää vanhempikin livetaltiointi, mielestäni osin parempi kuin tuo helfreezesover, ja kenties originemmalla kokoonpanolla. Sisältää myös tuon mainitun wasted time biisin https://www.levykauppax.fi/artist/eagles/live/ Löytyy myös keikkavideo näköjään juutuubista Nostalgy is not what it used to be |
Lautuma 28.04.2019 20:42:23 | |
---|
Epämuusikko: Sekin jää kakkoseksi sille biisille missä Rölli kiusasi sitä jotain kania ja sitten se kani ei halunnut tulla enää tykö tjsp. En tiedä mitä tarkoitat, mutta alahuuli vavahteli kuvausta lukiessa. I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here. |
Pop Corn 29.04.2019 01:11:18 | |
---|
Istun tv:n äärellä läppäriä selaillen. Teeveessä pyörii enää ylen uutisvirta ja joku radiokanava soi siellä taustalla hiljaa. Yhtä äkkiä havahdun kuuntelemaan kappaletta jonka laulaja kuulostaa niin tutulta. Ja tuttuhan se tosiaan oli, kappaletta en vain muista. Yksinkertainen kappale, niin lohduton ja ehkä antautuneella tavalla lohdullinenkin samaan aikaan. Mieleen tulee outo tajunnanvirta, jossa on kuvia, maisemia, ihmisiä, muistoja ja fokusoimattomia kaupungien valoja, ja karvat nousee käsivarsissa pystyyn. Phil Collins - Can't find my way. https://www.youtube.com/watch?v=Dzca2nKZ9kw"Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Epämuusikko 29.04.2019 11:12:42 (muokattu 29.04.2019 11:12:58) | |
---|
uliuli |