fxb 07.09.2017 10:42:45 | |
---|
Mul ois orangen tiny terror, vaihossa aattelin jotain marsun trankku juttua, maksan toki välejä? |
Tympee Huttunen 07.09.2017 12:05:07 (muokattu 14.10.2020 14:30:58) | |
---|
Soitinkamaa on pikkuhiljaa saanut mukavasti vähennettyä. Tosin erittäin huonoa tuuria on ollut myös mukana: -Yksi myyty nuppi hajosi parin viikon soitteluiden jälkeen, kompensoin tappiota puolella. Onneksi kyse oli kympeistä. -Yksi myynnissä oleva nuppi hajosi, kun annoin sen testattavaksi ostajan treenikselle, sovittiin kuitenkin korjaus puoliksi, kun kyseessä oli vain pääteputki. Onneksi taas kyse oli kympeistä. -Yksi vintage-kitara katosi Matkahuollolla hetkeksi, kun (heidän kiinnittämänsä) osoitelappu oli irronnut jossain matkalla. Onneksi löytyi, kyse oli satasista. Ostohousut ovat myös olleet hyvin jalassa ja täytynee kohta laittaa taas kaikenlaista myyntiin. |
Pitää myydä vahvistin, että voi ostaa vahvistimen. no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio |
fxb 07.09.2017 13:52:43 | |
---|
elon arska: Pitää myydä vahvistin, että voi ostaa vahvistimen. elämän kierto... |
Perza 07.09.2017 23:17:24 | |
---|
Taas meni yks helmi ohi suun ku rahat kiinni vehkeessä joka ei mee kaupaksi :( |
basisti1971 08.09.2017 08:27:18 | |
---|
Moi. Perza: Taas meni yks helmi ohi suun ku rahat kiinni vehkeessä joka ei mee kaupaksi :( Niinhän se menee, toisen onni on toisen epäonni. Mulla kävi tuossa juuri täysin päinvastoin, helmi tuli taloon kun mnetmyyjä löi luurin korvaan -täysin ymmärrettävää näin mobiiliaikana- muttei soittanut takaisin, jota en paljon aikojen saatossa kauppaa tehneenä oikein ymmärrä. Itse tulee aina soitettua **tun puhelinmyyjillekin takaisin kun pirulaiset soittelevat nykyään vaihtuvista normiliittymistä. T:Samuli |
Perza 08.09.2017 09:38:18 | |
---|
basisti1971: Moi.
Niinhän se menee, toisen onni on toisen epäonni. Mulla kävi tuossa juuri täysin päinvastoin, helmi tuli taloon kun mnetmyyjä löi luurin korvaan -täysin ymmärrettävää näin mobiiliaikana- muttei soittanut takaisin, jota en paljon aikojen saatossa kauppaa tehneenä oikein ymmärrä. Itse tulee aina soitettua **tun puhelinmyyjillekin takaisin kun pirulaiset soittelevat nykyään vaihtuvista normiliittymistä. T:Samuli Tormäsin myös tapaukseen jossa mulle tarjottiin vaihdossa juuri sitä mitä halusin. Luvattiin lisää kuvia jos olen oikeasti kiinnostunut. Tottakai olin ja tämän ilmoitin, mutta ei tullu kuvia, eikä viesteihin enää vastattu, hävis ku pieru saharaan :( |
Haeroe 08.09.2017 14:50:35 | |
---|
Menee ja ei mene. Välillä tuntuu, että edes aika ei ole hyvä torikauppias. Olen akateemisesta mielenkiinnosta seurannut Xoticin EP boosterin hintakehitystä. Kun myin omani pois, sain siitä 150 euroa posteineen. Nyt samaa poljinta saa ~115 eurolla posteineen. Omani myynnistä ei kuitenkaan ole aikaa kuin pari vuotta. Jotenkin en usko, että uutuusboostereiden saundi olisi niin paljon parempi, että niistä kannattaa maksaa enämpi. Tässähän tulikin sitten kuvattua koko länsimainen elämäntapamme kamarunkkarin ymmärtämässä muodossa. VOX on jo ollut niin kauan puoli-ilmaisena torilla, että aattelin yrittää kikkaa, joka on tuttu Coca-cola:sta eli kun ostaa enämpi kerralla, saa halvemmalla. Katsotaan, miten tuo onnistuu. Yhteishinta ainakin on halpaa kuin makkara. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
Haeroe 08.09.2017 22:25:12 | |
---|
Haeroe: VOX on jo ollut niin kauan puoli-ilmaisena torilla, että aattelin yrittää kikkaa, joka on tuttu Coca-cola:sta eli kun ostaa enämpi kerralla, saa halvemmalla. Katsotaan, miten tuo onnistuu. Yhteishinta ainakin on halpaa kuin makkara. Just kun olin postannut tämän vuodatuksen, styrkkarille tuli ostaja. Tarttis varmaan avautua täällä useammin, niin pääsisi rojuista eroon. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
Pinewood 09.09.2017 12:11:46 | |
---|
Ainakaan minun kohdalla samojen ilmoitusten tiheä uudelleen nostatus - pahimmillaan jo heti seuraavana päivänä - ei nostata pätkääkään ostohaluja. Pikemminkin päinvastoin. Syntyy vastareaktio, että tuota en ainakaan halua. Liekö jotain vikaakin, kun ei millään mene kaupaksi? Ja aivan erityisen ärsyttävää on, jos ilmoitus on vielä väärässä luokassa tai jopa useammassa. |
VIPMetal 10.09.2017 21:41:31 | |
---|
Ite oon viikon sisään tota Englin kasaa laittanu muutamaan kertaan torille, toki aina reilulla hinnan pudotuksella. Tuli eka vaihtotarjous jo! =DD No, näköjään hintataso pudonnut viiden vuoden takaisesta aika lailla... Spotify: Heroes Don't Ask Why
facebook.com/hdawband |
Laulava Kylätohtori 10.09.2017 21:57:28 | |
---|
Huonostihan tuo käy, kun olen tässä vanhoja speduja yrittänyt myydä. Muistin taas varsin elävästi, miksi lopetin torin lukemisen. Huoh! Jatketaan samalla tiellä... More is less. |
Kiksaus 11.09.2017 11:02:56 | |
---|
Jostain syystä omat kamat ei liiku eikä tule edes kyselyjä mistään järkevistä vaihdoista. Hinnat tsekannut torilta, että pitäis olla yleisellä tasolla. Mikä on kun esim. Mesan 4x12 rectokaapista ei tule edes kyselyjä? Melodista metallia/rokkia osoitteesta https://www.youtube.com/watch?v=0u4ebGIewTc |
Vainottu 14.09.2017 18:30:50 | |
---|
Jos myyminen tuntuu vaikealta, ei se ostaminenkaan ole helppoa. Että ei ole ihmekään jos samat ilmoitukset pyörii torilla. Tulee väkisin mieleen, että mikä minussa, pienessä ihmisessä on vikana. Vai onko tunnearvo vaan vienyt voiton myyntimiehestä. Ensin tein tarjouksen myytävästä kitarasta vähän pienemmällä summalla kuin oli pyynti ja kotoa noudettuna. Ilmoituksessa ei ole mitään preferoituja kontaktimuotoja, joten laitoin tarjouksen pikaviestinä. Sisäänkirjauduttu, ei vastausta. No sitten hinta putosi kitarassa siihen jonka olin juuri tarjonnut. Laitoin uuden viestin, että voin noutaa kitaran pyydetyllä rahalla. Ei vastausta. No ehkä ostan jotain muuta. Mutta nyt ilmoituksen mukaan ei kelpaa enää raha ollenkaan vaan pelkästään vaihtosoitin. Jos tarjoaisin haluttua soitinta, ilmoitukseen varmaankin ilmestyy teksti "Pelkästään vaihto vesipuhveliin". Ei pääse köyhä edes rahoistaan eroon. :( Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. |
toivase 14.09.2017 19:37:00 | |
---|
Kun myynti tökkii, vaihdot ei luonnistu eikä ostaminen onnistu pitää miettiä muita kuvioita. Näin ainakin itse aion tehdä. |
Gary the pine 14.09.2017 20:01:00 | |
---|
Vainottu: Jos myyminen tuntuu vaikealta, ei se ostaminenkaan ole helppoa. Että ei ole ihmekään jos samat ilmoitukset pyörii torilla. Tulee väkisin mieleen, että mikä minussa, pienessä ihmisessä on vikana. Vai onko tunnearvo vaan vienyt voiton myyntimiehestä. Ensin tein tarjouksen myytävästä kitarasta vähän pienemmällä summalla kuin oli pyynti ja kotoa noudettuna. Ilmoituksessa ei ole mitään preferoituja kontaktimuotoja, joten laitoin tarjouksen pikaviestinä. Sisäänkirjauduttu, ei vastausta. No sitten hinta putosi kitarassa siihen jonka olin juuri tarjonnut. Laitoin uuden viestin, että voin noutaa kitaran pyydetyllä rahalla. Ei vastausta. No ehkä ostan jotain muuta. Mutta nyt ilmoituksen mukaan ei kelpaa enää raha ollenkaan vaan pelkästään vaihtosoitin. Jos tarjoaisin haluttua soitinta, ilmoitukseen varmaankin ilmestyy teksti "Pelkästään vaihto vesipuhveliin". Ei pääse köyhä edes rahoistaan eroon. :( Kokeileppas olla askeleen edellä ja tarjoa sitä vesipuhvelia vaihdossa :-) Tulin, näin, paskoin housuun. |
LaMotta 14.09.2017 20:02:22 | |
---|
toivase: Kun jutut tökkii, hommat ei luonnistu eikä systeemit onnistu pitää miettiä muita kuvioita. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Laulava Kylätohtori 14.09.2017 20:24:53 | |
---|
toivase: Kun myynti tökkii, vaihdot ei luonnistu eikä ostaminen onnistu pitää miettiä muita kuvioita. Näin ainakin itse aion tehdä. Se on aivan loistava reality check ja keino tappaa gas, kun pistää kamaa myyntiin torille. Eipä tee mieli ostaa enää mitään... More is less. |
VIPMetal 14.09.2017 20:32:34 | |
---|
Kamaa menee tai ei mene, mutta yleensä täällä kaupankäynti onnistuu melko vaivattomasti. Toisin kävi tänään Facebookin soitinkirppiksen puolella. Eräs tyyppi laittoi messenger viestiä, että vaihdatko nupin kitaraan. Laittoi ystävällisesti yhden huonon kuvan. Pyysin kuvia lisää, niin kaveri hermostui totaalisesti ja kertoi, ettei aio minun kanssa vaihtaa mitään. =DD Spotify: Heroes Don't Ask Why
facebook.com/hdawband |
Perza 14.09.2017 21:04:17 | |
---|
En tiiä, harmittaa edelleen niin se Charveli, että sama ottaa kamat pois myynnistä. Toista ei kuitenkaan tuu enää vastaan :( |