Keppis 17.02.2004 16:46:20 | |
---|
Mukava tunne, kun saan kirjoituksillani hymyn ihmisten kasvoille. Vaikka en siihen tässä pyrikkään... Allekirjotukset on teinixeille! |
strophe 20.02.2004 17:10:39 | |
---|
...vaikkakin tahtomattaan... Örinä kuulostaa paskalta, jos siitä ei saa persoonallisen kuuloista. Kannattaa mielummin panostaa siihen musiikkiin. Volyymi korvaa puuttuvan taidon! |
day_of_the_dead 25.02.2004 10:50:52 | |
---|
Suosittelen odottelemaan että äänenmurros on varmasti ohi (ellei ole). no sen voin kans sanoa että kannattaa ainakin odottaa että äänenmurros menee ohi koska ite olen laulanut äänemurroksen aikaa erittäin kovaa ja korkealta tai sitten perkleen matalaa örinää niin ei oo kyllä tehnyt mitään hirveän hyvää jälkeä ainakaan omassa äänessä et kannattaa odotella vielä sen aikaa että se äänenmurros lähtee sami viik |
day_of_the_dead 25.02.2004 10:52:26 | |
---|
Pitääpä kokeilla juoda jotain ens kerralla enne örinöintiä. kaikkein paras on raaka viski siihen hommaan sami viik |
hjukke 25.02.2004 10:53:16 (muokattu 25.02.2004 10:53:35) | |
---|
Älä hyvä mies kurlaa, soita musiikkia. Viskikin kannattaa käyttää muuten vaan. "- munakennot on huumorihommaa" |
marke- 25.02.2004 14:51:22 (muokattu 25.02.2004 14:51:37) | |
---|
Älä käytä mitään viskejä tms. Eikä röökiä.. Örinään on tekniikka (jota en osaa opettaa), jolla ääni ei mene pilalle. Teet sen väärin jos se sattuu tai kurkkua alkaa kiristämään. |
Dreameater 25.02.2004 21:28:22 | |
---|
Täähän oli hauska threadi, tuli naurua suusta. Ei sattunu kurkkuun kun join kaakaota. HEHehehe! Veit hampaat suustani. |
thriste 26.02.2004 13:20:31 | |
---|
Minä aloitin örisemisen vuonna -99 ollessani 13 vuotias ja äänenmurros hyvällä alulla. Tähän päivään asti olen örissyt, eikä sillä ollut mitään negatiivista vaikutusta ääneni kehittymiseen. Viime kesänä jouduin käymään useita kertoja eri lääkäreillä ja kaikki katsottuaan kurkkuuni ihmettelivät, miten hyvän näköiset (tms.) äänihuuleni ovat. Mutta. Jos saisin valita, niin vaihtaisin kyllä örinä taitoni puhtaasti laulamisen taitoon. Ilman harkitsemista. |
Sintti 26.02.2004 17:46:41 | |
---|
ei se örinä ainakaan hyvää tee. varsinkaan vielä kasvaville äänihuulille... kannattaa ensin opetella laulamaan ennen, kuin rupeat enempää örisemään... tai no, ihan samahan se minulle on... Humppaa taikka kuole...^_^ prkl... |
Liver-Box 26.02.2004 21:16:55 | |
---|
vittu Ö R I N Ä .... ?!!?!? :D "It goes up to eleven" |
Wintorc 26.02.2004 21:56:08 | |
---|
Öriseminen on aika pitkälle tottumiskysymys. Paritkymmenet reenit ja homma alkaa luistaan. kuhan oppii tekniikan niin ei tunnu missään. Eipä tuo ainakaan mun äänenmurrosta pilannu. Mutta sairaana ei kantsi öristä, ei mulle ainakaan tehny kovin hyvää :) |
___Ozzy 27.02.2004 13:28:47 | |
---|
Mutta sairaana ei kantsi öristä, ei mulle ainakaan tehny kovin hyvää :) jep. sairaana laulajan kannattaa olla kokonaan hiljaa. myös örisijoiden. eihän kielisoittajatkaan soita, jos on talla hieman rikki. Sanguis bibimus
Corpus edimus
Tolle corpus satani
|
Dreameater 28.02.2004 16:38:49 | |
---|
-- eihän kielisoittajatkaan soita, jos on talla hieman rikki. Hmm... Soittaapas... |
___Ozzy 02.03.2004 10:12:25 | |
---|
Älä käytä mitään viskejä tms. Eikä röökiä.. Örinään on tekniikka (jota en osaa opettaa), jolla ääni ei mene pilalle. Teet sen väärin jos se sattuu tai kurkkua alkaa kiristämään. Harvinaisen kovaa asiaa jauhaa tämä Heroin tässä näin. Kannattaa uskoa. Vielä vinkkinä teiniörisijöille: jos haluat öristä urallasi mahdollisimman pitkään, LAULUopetukseen satsaaminen on enemmän kuin suositeltavaa. Ja mielummin KLASSINEN laulu. Toki, teiniörisijät ovat huolissaan troo-evil-saatans imagon kärsimisestä, jos kaverit sais tietää... Toisaalta siihenkin on hyvä oppia, siis teeskentelemiseen... Sanguis bibimus
Corpus edimus
Tolle corpus satani
|
g1player 05.03.2004 13:19:34 | |
---|
wade hei paremmalta se tiejän muza vios kuulostaa jos et pörisis:) "kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa" |
Keppis 05.03.2004 18:15:44 | |
---|
wade hei paremmalta se tiejän muza vios kuulostaa jos et pörisis:) Ehkä... paha sanoo. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
Hyla 08.03.2004 18:04:54 | |
---|
Koko topicci kuulostaa ihan Alivaltiosihteeri-huumorilta:P |
Bilharzia 11.03.2004 01:18:12 | |
---|
Koko topicci kuulostaa ihan Alivaltiosihteeri-huumorilta:P Niin muuten kuulostaa.. Tää on edelleen hauska threadi. www.LifeofDebauchery.Com |
enpä tiedä onko sillä mitään väliä ..vaikka tuskinpa se kenenkään äänelle (varsinkaan tekniikan hakeminen)hyvää tekee...itse saman ikäisenä alottelin(you just have to brake it ;)) ja nyt tullut 7 vuotta veivattua..alkaa sujua vaivattomasti myös ääniala on kasvanut huomattavasti .. eli nykyään sujuu mikä vaan lukuunottamatta korkeimpia filth kiljuntoja treeniä,treeniä ja lisää treeniä jos alkaa tuntua oireita niin mieti missä vika? |
Stain 16.06.2004 18:32:33 | |
---|
Älä örise.. kuulostaa typerältä. Time is never time at all
you can never ever leave
without leaving a piece of youth |