Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Soinnuttava ohjelma tyyliin Songsmith
1
Yourblueroom
31.08.2017 18:37:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Microsoftilta löytyy ohjelma, joka soinnuttaa laulumelodian päälle automaattisesti: http://songsmith.ms/
 
Löytyykö mac-maailmaan tai Androidille/iPadille mitään vastaavaa toimivaksi todettua ohjelmaa? Mielellään ilmaista.
 
Online-maailmassa on toki chordify, joka on omille ladattaville tiedostoille maksullinen.
 
Idea on siis laulaa aihiota, ja ohjelma sitten keksii/päättelee siihen soinnutukset.
 
superfly
31.08.2017 19:01:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Applen Musiikkimuistio tekee vähän tuon suuntaista. Vaihtelevalla menestyksellä mutta ihan hauskasti välillä osuu kohdalleenkin.
 
https://itunes.apple.com/fi/app/musiikkimuistio/id1036437162?l=fi&mt=8
 
Killing internet dragons is serious business!
Yourblueroom
31.08.2017 21:01:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos vinkistä! Pitää asentaa tuo iPadille ja koittaa mitä tapahtuu.
 
Onko kokemusta, meneekö miten kohdilleen?
 
superfly
01.09.2017 17:52:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yourblueroom: Kiitos vinkistä! Pitää asentaa tuo iPadille ja koittaa mitä tapahtuu.
 
Onko kokemusta, meneekö miten kohdilleen?

 
Vähän riippuu biisistä, usein kyllä yllättää kuinka hyvin osuu.
 
Killing internet dragons is serious business!
Kurjistaja
02.01.2021 23:02:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Apple lopettaa pian Musiikkimuistio-sovelluksen tarjoamisen kehottaa käyttäjiä siirtämään tallennukset Sanelimeen
 
"Musiikkimuistio-sovellus poistuu ladattavista App Store -sovelluskaupasta 1. maaliskuuta 2021. Sovelluksen jo asentaneet voivat kuitenkin jatkaa sen käyttöä toistaiseksi ja ennen sovelluskaupasta poistamista sovelluksen asentaneet pystyvät myös halutessaan asentamaan sovelluksen uudelleen ostohistorianäkymän kautta."
 
Lähde: https://mobiili.fi/2020/12/11/apple … siirtamaan-tallennukset-sanelimeen/
 
HUOM! Sanelimessa ei ole Musiikkimuistion ominaisuuksia kuten rumpujen ja basson lisäämistä, tahtilajin tai sävelen vaihtamistamista, rytmin muuttamista, viritintä yms.
 
Kun soittotaito ei lisäänny, ei myöskään taidot valu hukkaan. Samaa tahtia kun soundin säätämisestä oppii, vaatimustaso sen tarpeettomuuteen kehittyy. Mitä syventyneemmin kuuntelee, sitä painavampaa hiljaisuutta kestää.
Henri Henri Olavi
02.01.2021 23:04:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hassua. Olen käyttänyt Applea iät ja ajat, enkä ole koskaan kuulutkaan tuollaisesta Musiikkimuistiosta :)
 
Kiimassa kontrapunktiseen satsiin.
anapena
03.01.2021 15:27:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henri Henri Olavi: Hassua. Olen käyttänyt Applea iät ja ajat, enkä ole koskaan kuulutkaan tuollaisesta Musiikkimuistiosta :)
 
No viel ehtii!
 
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit.
Henri Henri Olavi
03.01.2021 19:34:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anapena: No viel ehtii!
 
:D
 
En mä tarvitse, mä soinnutan itse.
 
Kiimassa kontrapunktiseen satsiin.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «