varpio 26.08.2017 23:49:26 | |
---|
ÄrGee: En tietenkään ole, vaan yksi harvoista joilla on täällä järkeä päässä. Oletko vitsihenkilö? |
Decadetroll 27.08.2017 07:50:48 | |
---|
ÄrGee: En tietenkään ole, vaan yksi harvoista joilla on täällä järkeä päässä. Ei ole sisäpiirin tietoa, on vain ainoastaan logiikkaa ja faktoja. Osa niistä on enemmän tai vähemmän mielipiteisiin pohjautuvia. Oletko Donald Trump? I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
Master of Teräskäsi 2016 |
varpio 27.08.2017 08:17:59 | |
---|
Palaan hieman tähän kerta olin eilen humalassa ja meni vähän ohi. ÄrGee: harhaista tekstiä. Lähes kuka tahansa huippumuusikko on sitä mieltä, ettei tuo riitä. Kyllä nyt vaan kaikki kunnon muusikot on itseoppineita. Ja muut taiteilijat myös. |
Burn 27.08.2017 08:59:53 | |
---|
ÄrGee: En tietenkään ole, vaan yksi harvoista joilla on täällä järkeä päässä. Ei ole sisäpiirin tietoa, on vain ainoastaan logiikkaa ja faktoja. Osa niistä on enemmän tai vähemmän mielipiteisiin pohjautuvia. Joillakin ei vain satu olemaan muuta tarjottavaa kuin fanipoikakortteja. #vainÄrGeejutut varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset. |
texan 27.08.2017 18:41:47 | |
---|
Mitenkäs tämä Forest Seasons on listoilla pärjännyt, en ole seurannut. |
Thubby 27.08.2017 19:08:06 | |
---|
texan: Mitenkäs tämä Forest Seasons on listoilla pärjännyt, en ole seurannut. No sehän selviää katsomalla? Over thinking, over analyzing separates the body from the mind. |
Decadetroll 27.08.2017 19:18:10 | |
---|
Voisin kuvitella, että ainakin alkuun on ollut todella korkeilla sijoilla suomen listoilla, kun ihmiset kiimoissaan sitä ostivat hulluna. Sen alkusyöksyn jälkeen veikkaisin, että tippuu pikkuhiljaa pois listoilta. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
ÄrGee 27.08.2017 19:36:33 | |
---|
texan: Mitenkäs tämä Forest Seasons on listoilla pärjännyt, en ole seurannut. Ensimmäisellä viikolla Suomen ykkönen, ja nousi listoille ympäri maailmaa. TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. Fanipoika-kortti taitaa olla tämän foorumin Hitler-/olkinukke-/natsikortti -Rumple |
varpio 27.08.2017 19:37:30 | |
---|
ÄrGee: Ensimmäisellä viikolla Suomen ykkönen, ja nousi listoille ympäri maailmaa. Paskapuhetta mutta uskon. |
ÄrGee 27.08.2017 19:42:12 | |
---|
TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. Fanipoika-kortti taitaa olla tämän foorumin Hitler-/olkinukke-/natsikortti -Rumple |
varpio 27.08.2017 19:45:56 | |
---|
|
Wappie 27.08.2017 19:51:41 (muokattu 27.08.2017 19:55:20) | |
---|
Lightning: Eilen Seinäjoella nähty livenä. Soittivat mun mielestä varsin viihdyttävästi ja yllättävän monta uutta biisiä ja bändi veti ne kyllä täysillä, vaikka onkin Jarin biisejä. Bläkkis biisissä oli paras kohta siinä, kun se loppui, muuten se oli aika hapokas. Soundit oli selkeät ja soitto tarkkaa. Yleisö otettiin huomioon, huudatukset hoidettiin niinku ison bändin tyyliin. Ei mitään moitittavaa. Olin myös paikalla. Kyllä ne hyvin vetää bändinä ja Jari ilman kitaraa toimii myös. Olin ehkä vähän liian kännissä ja edessä seisomassa, että oisin kyennyt kovin kriittisesti kuuntelemaan. Mutta sen kyllä noteerasin, että on se Teemu aika ässä soittamaan. Loneliness ei ehkä sovi livebiisiksi ja on toi Eternal Darkness kans hieman puuduttava. Kevätbiisi toimii mun mielestä keikan avaajana mainiosti. Edit: ja sori, jos joku lähistöllä häiriintyi mukana laulamisestani :S |
Decadetroll 27.08.2017 19:52:37 | |
---|
Eikai tämä sinänsä kerro muusta, kuin siitä, että ihmiset ovat odottaneet uutta wintersunia ns. vitusti ja ennakkotilailivat hullun lailla ja ilmestymisviikolla levyä ostettiin paljon. Olihan time1 jälkeen odoteltu monta vuotta jo uutta plattaa... I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
ÄrGee 27.08.2017 20:16:33 | |
---|
Decadetroll: Eikai tämä sinänsä kerro muusta, kuin siitä, että ihmiset ovat odottaneet uutta wintersunia ns. vitusti ja ennakkotilailivat hullun lailla ja ilmestymisviikolla levyä ostettiin paljon. Olihan time1 jälkeen odoteltu monta vuotta jo uutta plattaa... Sama homma monien muiden raskaamman musiikin levyjen kanssa, se vain kertoo marginaalisemman musiikin ja ns. yleisesti kulutetumman musiikin kulttuurieroista tuossa suhteessa. TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. Fanipoika-kortti taitaa olla tämän foorumin Hitler-/olkinukke-/natsikortti -Rumple |
Decadetroll 27.08.2017 20:42:25 | |
---|
ÄrGee: Sama homma monien muiden raskaamman musiikin levyjen kanssa, se vain kertoo marginaalisemman musiikin ja ns. yleisesti kulutetumman musiikin kulttuurieroista tuossa suhteessa. Juu, näin on. Varpiolle lähinnä kommentoin, kun sanoi suomalaisten paskasta musiikkimausta. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
varpio 27.08.2017 20:45:33 | |
---|
Decadetroll: Juu, näin on. Varpiolle lähinnä kommentoin, kun sanoi suomalaisten paskasta musiikkimausta. En sanonut paskaksi. Sanoin ettei voi aliarvioida. Koska jos yrittää aliarvioida niin silti on listalla jotain vielä paskempaa kuin mitä osasi kuvitella. |
Burn 28.08.2017 10:05:43 | |
---|
Decadetroll: Eikai tämä sinänsä kerro muusta, kuin siitä, että ihmiset ovat odottaneet uutta wintersunia ns. vitusti ja ennakkotilailivat hullun lailla ja ilmestymisviikolla levyä ostettiin paljon. Olihan time1 jälkeen odoteltu monta vuotta jo uutta plattaa... Niin no nythän siellä on Steven Wilsonin lätty ykkösenä, eli kertoo aika paljon millainen väki niitä levyjä ostelee. Lisäksi joku Linkin Parkin Hybrid Theory keikkuu jälleen listoilla, eikä niitä varmastikaan nyt _niin_ montaa ole mennyt laulajan kuoleman myötä. Muutenkin kun noita listoja katsoo, niin aika marginaalihommia valtaosa, sitten joukossa on Haloo Helsinkiä ja Antti tuiskua, joilla listaviikkoja jo reilu 100. Nykyäänhän Evelinat ja VilleGallet taitavat tuijottaa enämpi esim. Spotifyn striimauksia kuin myytyjä levyjä. Tämä kaikki siis enemmän tai vähemmän omiin mielipiteisiini pohjautuvaa faktaa ja logiikkaa. varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset. |
Wappie: Olin myös paikalla. Kyllä ne hyvin vetää bändinä ja Jari ilman kitaraa toimii myös. Olin ehkä vähän liian kännissä ja edessä seisomassa, että oisin kyennyt kovin kriittisesti kuuntelemaan. Mutta sen kyllä noteerasin, että on se Teemu aika ässä soittamaan. Loneliness ei ehkä sovi livebiisiksi ja on toi Eternal Darkness kans hieman puuduttava. Kevätbiisi toimii mun mielestä keikan avaajana mainiosti. Edit: ja sori, jos joku lähistöllä häiriintyi mukana laulamisestani :S Ai sääkö se olit :D. Itekki lauloin eikä kukaan mun eessä kattonu taakse. Eipä siellä taida meidän kuolevaisten äänet kauas kuulua :D... vanhoja: www.mikseri.net/anotherlife
cover live sooloja: https://www.youtube.com/watch?v=ax73nJvpTl4
Puutyöt: http://puustaloihdittu.blogspot.fi/ |
SossunRahoil 29.08.2017 00:10:29 | |
---|
Varpio jos nyt yrität olla ärgeetä parempi niin lopeta edes provoaminen. Tuo lauseesi musiikkimaun aliarvioimisesta oli kyllä aika lähellä sitä että paskaks olisit sanonut :D Mitä tuohon soittotuntiasiaan tulee, ootko sitä porukkaa joka sanoo teoriatietämyksen pilaavan luovuuden? Varmasti olen väärässä mutta kumminkin. |
Perro Stupido 29.08.2017 08:40:02 | |
---|
SossunRahoil: Varpio jos nyt yrität olla ärgeetä parempi niin lopeta edes provoaminen. Tuo lauseesi musiikkimaun aliarvioimisesta oli kyllä aika lähellä sitä että paskaks olisit sanonut :D Mitä tuohon soittotuntiasiaan tulee, ootko sitä porukkaa joka sanoo teoriatietämyksen pilaavan luovuuden? Miten teoriatietämys voisi pilata luovuuden kun se itseasiassa antaa avaimet useampiin oviin musiikissa? Käytännön soveltaminen on sitten eri asia. |