Guitarfreak 11.08.2017 21:36:04 | |
---|
Lelut kallistuu - äijät rapistuu |
Shredator 11.08.2017 21:49:57 | |
---|
Guitarfreak: Mulle toi Dd-500 oli enempi jatkumona tolle dd-20:lle eli gigadelaylle. Ehkä suora klooni on vähän jyrkkä termi, sanotaan että nämä tuntuvat olevan osastoa "inspired by"... Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Joees 11.08.2017 21:59:22 | |
---|
Kaasutan omistamaani kitaraa. Se on just nauha- ja sähköremontissa ja ikävä on kova. Tilanne on siis hyvä. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Laulava Kylätohtori 11.08.2017 22:05:07 | |
---|
Joees: Kaasutan omistamaani kitaraa. Se on just nauha- ja sähköremontissa ja ikävä on kova. Tilanne on siis hyvä. Kieltämättä hyvä tilanne. Mua ei gasitä mikään, mutta mulla on paha fiilis, että kohta tapahtuu jotain. Joko tämä menee ohi ihan vaan kielet ostamalla, kun katkesivat perkeleet viime keikalla, tai sitten pian on helvetin portit levällään. Ostomania hiipii nurkissa, mutta onneksi mikään ei nyt gasitä... More is less. |
Shredator 21.08.2017 15:22:28 | |
---|
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Räbbänä 22.08.2017 19:41:40 | |
---|
Stratokaasuistani en vieläkään ole päässyt yli, mutta eipä ole ollut poltteita juuri mahdollisuutta parannellakaan. Tämän myötähän nuo kaasut ovatkin jo sitten päässeet vaarallisesti pakkautumaan, kun seiskakärpänenkin jälleen puraissut puolen vuoden tauon jälkeen ja pitäisihän kunnon miehellä se lespakin taas olla. Pedaalipuolella sentään taitaisi selvitä pelkän waakuttimen hankinnalla... "50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin." |
Laulava Kylätohtori 24.08.2017 14:29:03 | |
---|
Nyt gasittaa gas. Olisi kivaa, kun olisi jotain, mitä gasitella. Mutku en tarvii mitään. Käyttöskeban nauhanhionta ei taida olla tarpeeksi mnetseksikästä gasitysta... More is less. |
hallu 24.08.2017 14:35:57 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Nyt gasittaa gas. Olisi kivaa, kun olisi jotain, mitä gasitella. Mutku en tarvii mitään. Käyttöskeban nauhanhionta ei taida olla tarpeeksi mnetseksikästä gasitysta... Eikös tuo ole se tunnetila, joka usein edeltää ostottapahtumaa tai gasia? itse pistin koko torin pannaan, mutta voi jeesus että sieltä on vaikea pysytellä pois :-D olen tällä viikolla jo muutamankin kerran kääntynyt eteisessä kannoillankin kun olen havahtunut siitäminne jalat minua vievät :-). Mulla on sama juttu kuin sulla, että olen kamapoliittisesti saavuttanut oman lakipisteeni määrällisesti ja laadullisesti. En tarvitse mitään ja kun kamat on niin hyviä, että niitä ei vaan enää pysty parantamaan, niin halut on riski. Riski siinä mielessä, että menen kaasupäissäni myymään jotakin ostaakseni jontakin joka ei sitten enää olekaan se niin hyvä kuin se mistä luovuin. Järki sanoo ettei semmoista riskiä kannata ottaa, mutta tunteet sanoo muuta ja siksi välttelen toria. Elämä reiässä on rattoisaa...... |
Rämppy 24.08.2017 16:04:52 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Mutku en tarvii mitään. Hahaa! Kuuluisat viimeiset sanat ennen kuin ennenkokematon kamarumba jälleen pyörähtää kyntiin. In Finland we have this thing called "diu diu". |
Jucciz 24.08.2017 17:38:19 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Nyt gasittaa gas. Olisi kivaa, kun olisi jotain, mitä gasitella. Mutku en tarvii mitään. Käyttöskeban nauhanhionta ei taida olla tarpeeksi mnetseksikästä gasitysta... Avatarissani on lääke. |
korvaoo 25.08.2017 12:48:45 | |
---|
Kaasuttais raha niin vois ostella kaikennäköstä kivaa, mutta kokemuksesta voinen sanoa että aina kun kaasuttaa jotain niin viimeistään jälkikäteen lyödään metrin halolla selkään ja kettuillaan päälle, joten pysykööt kohteet vaan etäällä ja mennään näillä... kaikki paitsi on turhaa. |
vvaltsu 25.08.2017 12:53:22 | |
---|
Räbbänä: Stratokaasuistani en vieläkään ole päässyt yli, mutta eipä ole ollut poltteita juuri mahdollisuutta parannellakaan. Tämän myötähän nuo kaasut ovatkin jo sitten päässeet vaarallisesti pakkautumaan, kun seiskakärpänenkin jälleen puraissut puolen vuoden tauon jälkeen ja pitäisihän kunnon miehellä se lespakin taas olla. Pedaalipuolella sentään taitaisi selvitä pelkän waakuttimen hankinnalla... American Special -strato ois kovinta paskaa nyt. Iso lapa, 22 jumbonauhaa = best. Vielä ku sais mustana ja vaahteralaudalla... tosin kyllä se ynkkävärityskin kelpais. |
Juzpe 25.08.2017 12:55:58 | |
---|
vvaltsu: American Special -strato ois kovinta paskaa nyt. Iso lapa, 22 jumbonauhaa = best. Vielä ku sais mustana ja vaahteralaudalla... tosin kyllä se ynkkävärityskin kelpais. Mites tommonen Halonen Custom Guitars strato? Ainiin.... yks ongelma. Ei o myynnissä. |
vvaltsu 25.08.2017 13:24:21 | |
---|
Juzpe: Mites tommonen Halonen Custom Guitars strato? Ainiin.... yks ongelma. Ei o Fender. Niinpä. |
Attew 27.08.2017 14:58:57 | |
---|
Long time no gas. Nyt tajusin että toi ES-335 saundi on turhan pyöreä mun tarpeisiin ja se onkin jäänyt kokonaan soittamatta, eli pitää varmaan vaihtaa se teleen. En oo koskaan omistanu stratoa enkä teleä, enkä oo ihan varma kumman haluan. Kaikilla muilla tavoilla ehdottomasti tele, paitsi saundista en oo yhtään varma että kumpaa tarviin. Vaikeita päätöksiä. Päähän kohdistuva isku on opintojen äiti. |
Juzpe: Mites tommonen Halonen Custom Guitars strato? Ainiin.... yks ongelma. Ei o myynnissä. Ei vvaltsu pysty diilaamaan mojottomien kotimaisten paskavehkeiden kans. Thunderbolt and lightning very very frightening me. -Galileo |
Laulava Kylätohtori 27.08.2017 19:20:16 | |
---|
Attew: Long time no gas. Nyt tajusin että toi ES-335 saundi on turhan pyöreä mun tarpeisiin ja se onkin jäänyt kokonaan soittamatta, eli pitää varmaan vaihtaa se teleen. En oo koskaan omistanu stratoa enkä teleä, enkä oo ihan varma kumman haluan. Kaikilla muilla tavoilla ehdottomasti tele, paitsi saundista en oo yhtään varma että kumpaa tarviin. Vaikeita päätöksiä. Kyl se niin on, että tele on paras essi. Ja strato paras kitara. More is less. |
Attew 28.08.2017 11:59:03 (muokattu 28.08.2017 11:59:35) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Kyl se niin on, että tele on paras essi. Ja strato paras kitara. No näinhän se on. Sääli vaan että stratot on niin paljon rumempia ku telet. Päähän kohdistuva isku on opintojen äiti. |
Juzpe 28.08.2017 13:15:52 | |
---|
Jeszse: Ei vvaltsu pysty diilaamaan mojottomien kotimaisten paskavehkeiden kans. Unohin että rokkistaroilla on rokkistarojen lngelmat. |
Laulava Kylätohtori 29.08.2017 12:56:58 | |
---|
Ei vaan lähde gas käyntiin. Toria selailin, mutta ei vaan jaksa innostua enää kamarunkkuksesta. Edes 50's Hot Rod Avri ei jaksa innostaa sen vertaa, että alkaisin kauppoja suunnittelemaan. Tosin jos olisi 60's, niin olisin ostanut jo... Torilla kauppaaminen on liian hidasta ja hankalaa. Lisäksi tuntuu, ettei soundi ole parantunut enää pitkään aikaan kamoja vaihtamalla. Eikä oikein jaksa sitä vertailuakaan enää. Ei vaan jaksa. Ei auta mikkää. Pari Skreddyn spedua voisin ostaa, mutta niitäpäs ei ole ikinä tarjolla... More is less. |