Aihe: Annikki Tähti In memoriam
1
EP
28.06.2017 14:24:26 (muokattu 29.06.2017 03:52:49)
Niin se vaan poistuu vanha kaarti yksitellen.. :/

Annikki Tähti soi kyllä lapsuudessa kotona usein "Muistatko Monrepos'n" ja Balladi Olavilinnasta" jne.
EP
29.06.2017 21:18:00
Nää on aina mielenkiintoista luettavaa, vaikka aika suppeita.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Annikki_T%C3%A4hti
EP
22.07.2017 20:51:41
The 2
25.08.2017 18:57:05
Minullakin on muisto Annikista. Ajelimme keikalle mitäpä sitä kiirettä pitämään sanoi entinen kuski kun akkoja Trikoolle hirvittävät panettelut niskassaan. Siinä pihaan kun tultiin niin siinähän Annikki heilutti kättä ja koira häntää. Voi pojat missä te olette olleet ja keikka alkaa jo tunnin kuluttua. Pojat minulla mapit kaikille ja nämä ovat studio lappuja että mennään suoraan vaan. Haitaristimme totesi siihen minä en lue lappuja.
Annikki lyhistyi ja totesi mitähän tästäkin taas tulee? Keikan jälkeen Annikki kehui haitaristia ja vähän meitäkin ja Annikin hymy oli leveä ja koira heilutti häntää.
EP
25.08.2017 20:42:33 (muokattu 25.08.2017 20:43:11)
Timi: Heh!Sutenööri sanoi että oott lauantaina lappeenrannassa kellot silloin ja silloin ja siellä on muut kait paikalla,Säestyskeikki.Kuinkas ollakkaan että Annikki olikin tähtäyskohde.Veti hienosti!

Voin uskoa sen! Näillä wanhoilla staroilla on ollu ammattiylpeyttä.

Kuten ymmärrätte.Vuosia sitten.
Kait ny Lappeenrannasta parempiakin rumpaleita ois löytynyt?

Määrittele "paras" ja tanssimusiikissa.

E: alako juttua tulemaan ..on teillä pitkä sytytyslanka! :D
EP
25.08.2017 20:44:39 (muokattu 25.08.2017 20:44:56)
The 2: Minullakin on muisto Annikista. Ajelimme keikalle mitäpä sitä kiirettä pitämään sanoi entinen kuski kun akkoja Trikoolle hirvittävät panettelut niskassaan. Siinä pihaan kun tultiin niin siinähän Annikki heilutti kättä ja koira häntää. Voi pojat missä te olette olleet ja keikka alkaa jo tunnin kuluttua. Pojat minulla mapit kaikille ja nämä ovat studio lappuja että mennään suoraan vaan. Haitaristimme totesi siihen minä en lue lappuja.
Annikki lyhistyi ja totesi mitähän tästäkin taas tulee? Keikan jälkeen Annikki kehui haitaristia ja vähän meitäkin ja Annikin hymy oli leveä ja koira heilutti häntää.

Oliko Annikilla koira, vai kenen häntä siellä heilui?
Joo, ilman noottejakin onnistuu jos/ kun..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)