Metalkallo 23.08.2017 23:54:01 | |
---|
Krice: Pikaviesteillä tai sähköpostilla saa suoritettua myyntitapahtuman, ei siihen puhelinta tarvita. Lähinnä jotkut muumiot käyttää puhelinta enää nykyisin, varmaan soittaisivat lankapuhelimella jos niitä vielä olisi. Totta. Puhelin on hyvä silloin jos ostaja on lähellä myyjää. Pikaviesti ja sähkis on hyvä siitä, että kaikki pystyy laittamaan selvästi eikä vahinkoja synny niin helposti, kuten, että kuulee väärin jonkin osoitteen/numeron ja niin edel puhelimessa. Vähemmän on nykyään enemmän |
blues guitar 24.08.2017 07:07:16 (muokattu 24.08.2017 08:06:33) | |
---|
Krice: Pikaviesteillä tai sähköpostilla saa suoritettua myyntitapahtuman, ei siihen puhelinta tarvita. Lähinnä jotkut muumiot käyttää puhelinta enää nykyisin, varmaan soittaisivat lankapuhelimella jos niitä vielä olisi. "Muumiot" ja "Kakarat" :D ....No jokainen "muumio" on ollut joskus "kakara" ja kakarasta kasvaa muumio, jos elonpäiviä riittää. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
iec 24.08.2017 08:43:45 | |
---|
Krice: Pikaviesteillä tai sähköpostilla saa suoritettua myyntitapahtuman, ei siihen puhelinta tarvita. Lähinnä jotkut muumiot käyttää puhelinta enää nykyisin, varmaan soittaisivat lankapuhelimella jos niitä vielä olisi. Joo saa suoritettua joissakin tapauksissa, mutta ei kaikissa. Mulla vaihtelee ensimmäinen yhteydenottotapa, mutta kalliimpien kamppeiden tapauksessa soitan ja sovin kaupat tarkemmin puhelimessa. Ja sen olen huomannut yllättävän usein itse myydessä kamppeita, että soittaja on se joka sitten oikeasti ostaa. Ja lisäksi soitto tai tekstari on useimmiten varmin tapa saada erittäin edullisesta tuotteesta kaupat tehtyä ennen kuin muut ehtivät. Siinä jää pikaviestijät ja sähköpostittajat hännille, jos olet jo sopinut kaupat heti ilmoituksen ilmestyttyä puhelimessa. Tai en tiedä muista, mutta mulla ainkin on puhelimen sähköpostihälytysten äänet pois päältä, ei vingu tai piippaa - toisin kuin tekstari tai soitto. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Rämppy 24.08.2017 09:28:58 | |
---|
Minäkin olen huomannut, että puhelinsoitot ja tekstarit johtavat selvästi useammin kaupantekoon verrattuna pikaviesteihin. Puhelinsoitolla saa asian hoidettua yleensä nopeasti (tai ainakin selviä heti, jos asiaan ei kannata enempää tuhlata aikaa ja vaivaa), kun taas pikaviesteillä tai sähköposteilla saattaa mennä päiväkausia yhden vastauksen saamiseen. In Finland we have this thing called "diu diu". |
varakeef 24.08.2017 12:43:25 | |
---|
blues guitar: "Muumiot" ja "Kakarat" :D ....No jokainen "muumio" on ollut joskus "kakara" ja kakarasta kasvaa muumio, jos elonpäiviä riittää. Mutta onko siinä mitään välivaihetta: kakaran mielestä muumio on muumio, ja muumion mielestä kakara on kakara? Mitä pikaviestin ja puhelinsoiton eroihin tulee, niin molemmilla tavoilla olen sekä ostanut että myynyt. Perusmantrani: kun hinnoitellaan oikein, on yhteydenoton sisältö kummallakin viestimävälineellä ytimekäs "ostan". "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
blues guitar 24.08.2017 13:08:18 | |
---|
varakeef: Mutta onko siinä mitään välivaihetta.... Se varmaan vaihtelee tapauskohtaisesti? ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Laulava Kylätohtori 24.08.2017 14:22:07 | |
---|
Jestas sentään. Kävin torilla tsekkaamassa tilanteen. Siellähän pyörii ne samat spedut, skebat ja kaapit kuin keväällä. Huh huh, onneksi en ostanut silloin mitään. Enkä kyllä taida ostaa tulevaisuudessakaan... '59 avri aiheutti vahvaa kuumotusta ja meinasin tänään alkaa tekemään vähän inventaariota rahoituksen suunnitteluun, mutta joku on vissiin ostanut sen. Hienoa! Kiitos sinulle, joka sen ostit. More is less. |
Laulava Kylätohtori 24.08.2017 14:43:36 | |
---|
More is less. |
blues guitar: Se varmaan vaihtelee tapauskohtaisesti? Jotkut on syntymä-änkyröitä ja ikä on vaan numero joka lisääntyy ennen kuolemaa, jotkut kasvaa semmosiks kun elämä vähän pitää hyvänä ja jotkut pysyy lapsena hautaan asti :D Lelut kallistuu - äijät rapistuu |
Guitarfreak 24.08.2017 15:20:30 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Loistava kirjoitus. Olen 100% samaa mieltä. Materia tuo vain ahdistusta, onnellisuus tulee henkiseltä puolelta. Luulisi sen jokaisen muusikon tietävän. :D No tieto lisää tuskaa... xD Lelut kallistuu - äijät rapistuu |
hallu 24.08.2017 15:45:23 | |
---|
Guitarfreak: No tieto lisää tuskaa... xD Kyllä ja tuska lisää musiikia, koska ".... lauluja syntyy kun vituttaa..." . Elämä reiässä on rattoisaa...... |
LaMotta 24.08.2017 20:43:16 | |
---|
Kaksi myyjää ei osannut myydä. Ostin muualta. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Laulava Kylätohtori 25.08.2017 07:51:39 | |
---|
LaMotta: Kaksi myyjää ei osannut myydä. Ostin muualta. Se jaksaa kyllä hämmentää, että jotkut harrastavat myynti-ilmoitusten tekoa vailla tarkoitusta myydä niitä tuotteita. Outoa, mutta kai sitä sitten täytyy jotain harrastaa... More is less. |
kekkuliheikki 25.08.2017 11:30:35 | |
---|
Toi mun japsi jazzlaatikko ei mene millaan. Pitaiskohan pyyhkia polyt. En allekirjoita. |
Jucciz 26.08.2017 14:48:21 | |
---|
Puhelinsoitto on ihan jees, varsinkin tutun myyjän kanssa. Itse suosin silti pääsääntöisesti sähköpostia tai pikaviestiä uusien kauppakumppanien kanssa ihan siksi, että tällöin viestinnästä jää aina mustaa valkoiselle: on helppo tarkastaa, mitä on sovittu ja millä ehdoilla. |
Tinippa84 26.08.2017 14:49:34 | |
---|
https://www.facebook.com/crimsondimensionofficial/ |
TTV 26.08.2017 15:06:20 | |
---|
Tinippa84: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1288038 Voi joutua kauppa-aktia hetken odottelemaan. Myös tapauskohtainen väliraha saattaa yllättää. Jeps, kommunikointimahdollisuudet on onnistuneesti minimoitu :-) Minä sen sijan teen mielelläni kauppaa paremmilla yhteystavoilla parista ESP:stä... "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Antso 26.08.2017 21:52:18 | |
---|
Onhan ne menny ku halavalla myy. Kokeilin ekaa kertaa sitte Kemperin ostohetken sitä Englin 212:lla Harley Bentonin päätteen läpi, niin otin molemmat samantien pois myynnistä. :) |
Pinewood 26.08.2017 23:14:10 | |
---|
|
Laulava Kylätohtori 26.08.2017 23:26:19 | |
---|
Eikös aitojen Dumblejen hinnat ole kymmenissä tuhansissa? Tällanen mielikuva mulla olisi, mutta en ole varma, kun ei tuo dumblesoundi niin kiinnosta... More is less. |