TTV 23.07.2017 10:21:26 | |
---|
Snapo: Eikö teknologia ole sen verran kehittynyt vuosien myötä että vanhemmat GT-6 ja GT-8 alkaa jäädä kyydistä.. Siihen suhteutettuna mun mielestä ok hinta. Itse ostin GT-6 muistaakseni 150e vuonna 2005 ja myin satasella viisi vuotta myöhemmin. Halpahan tuo on silti edelleen mikäli haluaa päästä lähinnä tutustumaan eri efekteihin. Kyllä GT-8 ihan pätevä peli on mallinnustensakin osalta, sitä saundia pitää vaan jaksaa hienosäätää... Kaappimallit noissa vanhemmissa peleissä on se heikoin lenkki. Efektit ovat yllättävän hyviä. Halpa tuo on, kun tyypilisesti 8 ja 10 GT:n hintapyynnöt on 150-200 euroa. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Guitarfreak 23.07.2017 12:24:43 (muokattu 23.07.2017 12:39:24) | |
---|
TTV: Kyllä GT-8 ihan pätevä peli on mallinnustensakin osalta, sitä saundia pitää vaan jaksaa hienosäätää... Kaappimallit noissa vanhemmissa peleissä on se heikoin lenkki. Efektit ovat yllättävän hyviä. Halpa tuo on, kun tyypilisesti 8 ja 10 GT:n hintapyynnöt on 150-200 euroa. POD 2.0 on myös edelleen ihan soiva peli Edit: tietenkin riippuu käyttötarkoituksesta :D jos haluaa leveillä kavereille nii siihe vähä huono... Lelut kallistuu - äijät rapistuu |
pappasfin 31.07.2017 14:53:57 | |
---|
PappaSFin |
Attew 31.07.2017 19:53:23 | |
---|
Päähän kohdistuva isku on opintojen äiti. |
Dominaattori 31.07.2017 20:30:45 | |
---|
Attew: Muistelisin että noita ESPejä oli paljon halvemmalla tarjolla tovi sitten. Onko näin? Oon nimittäin kyttäillyt silmä kovana vastaavia eikä ole vielä yhtään torilla tullut vastaan :) Örp |
Welho-77 31.07.2017 21:09:24 | |
---|
Guitarfreak: POD 2.0 on myös edelleen ihan soiva peli Edit: tietenkin riippuu käyttötarkoituksesta :D jos haluaa leveillä kavereille nii siihe vähä huono... Mul olis eka pod vielä. Onkohan jo arvokas. |
pappasfin 31.07.2017 21:38:05 (muokattu 31.07.2017 21:38:50) | |
---|
Attew: Jos joudut itse laittamaan, niin todennäköisintä on, ettei tuotteet ole kovin halpoja. Muistelisin että noita ESPejä oli paljon halvemmalla tarjolla tovi sitten. Tätä ESP E-II ST2 Maplea ei kyllä ole torilla ollut myynnissä "paljon halvemmalla" eli nyt taitaa sun muisti vähän pettää ;D (korjaa jos olen väärässä). Tietääkseni Suomessa ei ole kuin tämä mun, joka on tainnut olla ainoa mikä Suomessa on myyty, joten ei taida nyt torilla saati muuallakaan Suomessa näitä ollut myynnissä. Ainoa ST2 malli mikä on myynnissä löytyy Musamaailmasta ja se on ruusupuu otelaudalla varustettu ja jonka hinta on nyt halvimmillaan eli 1784 koska on tarjouksessa muuttomyynnin takia. Itse maksoin tuosta omastani sen 2071 € ja hintaa vertasin sillä tavalla, että kun tuo uusi ruusupuulla varustettu on tuon 1784 € niin tuon mun pyytämä hinta on hieman alle 68 % tuosta uuden tarjoushinnasta. Mitä tuota mallistoa katselin ESPin sivuilta niin tätä ei vissiin edes tehdä ja siihenkin suhteutettuna ei hinta ole mun mielestä mitenkään paha. PappaSFin |
Gary the pine 31.07.2017 21:48:24 | |
---|
Tulin, näin, paskoin housuun. |
Attew 01.08.2017 14:25:54 | |
---|
pappasfin: Tätä ESP E-II ST2 Maplea ei kyllä ole torilla ollut myynnissä "paljon halvemmalla" eli nyt taitaa sun muisti vähän pettää ;D (korjaa jos olen väärässä). Tietääkseni Suomessa ei ole kuin tämä mun, joka on tainnut olla ainoa mikä Suomessa on myyty, joten ei taida nyt torilla saati muuallakaan Suomessa näitä ollut myynnissä. Ainoa ST2 malli mikä on myynnissä löytyy Musamaailmasta ja se on ruusupuu otelaudalla varustettu ja jonka hinta on nyt halvimmillaan eli 1784 koska on tarjouksessa muuttomyynnin takia. Itse maksoin tuosta omastani sen 2071 € ja hintaa vertasin sillä tavalla, että kun tuo uusi ruusupuulla varustettu on tuon 1784 € niin tuon mun pyytämä hinta on hieman alle 68 % tuosta uuden tarjoushinnasta. Mitä tuota mallistoa katselin ESPin sivuilta niin tätä ei vissiin edes tehdä ja siihenkin suhteutettuna ei hinta ole mun mielestä mitenkään paha. Pahoittelut, saatan hyvinkin olla väärässä. Ensimmäisestä pointistani olen edelleen samaa mieltä. Päähän kohdistuva isku on opintojen äiti. |
mopar 01.08.2017 17:49:51 | |
---|
|
J.Nikkanen 07.08.2017 14:33:20 (muokattu 07.08.2017 14:34:14) | |
---|
Öhhöhö... virhe! Meinasin että oli halpa BJF mutta olikin Bearfoot! Eipä silti, hyviä purkkejahan nekin. Mukahauska allekirjoitus. |
TTV 14.08.2017 21:41:49 | |
---|
Soveliaisuuden rajoilla hääritään, enkä siksi viitsi mainostaa hienoa ESP Horizonia torilla tonnilla ;-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
tuskiz 14.08.2017 22:46:12 | |
---|
Ylläolevan kirjoituksen sisällöstä vastuu on aina lukijalla. |
TTV 15.08.2017 06:21:16 | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
TTV 23.08.2017 20:50:43 | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
telecaster67 23.08.2017 22:26:15 | |
---|
Moi. Menee ihan tasan varmaan off topiciin mutta aion myydä pois uudenveroisen Zoom G1on- efektin. Koska mulla evoluutio menee väärinpäin- asian kuin asian korvaa jokin kivikauitnen analoginej pedaali & naurettavan esihistoriallinen lasiputkivahvistin...(hymiö) Zoom on ok, ei vaan sovi esteettiseen esihistorialliseen maailmankuvaani. Maksoin 50 kymppiä. Onko lupa myydä hintaan 35 € vai tuleeko pataan? Teinkö syntiä kun hukkasin alkuperäisen myyntipakkauksen?(nehän ne tärkeitä kun tästähän tulee kans "takuuvarmasti" keräilyharvinaisuus, heh). Tv. Mies joka on sen varran fiksu ettei usko vastavalmistuneita ekonomeja vaan ostaa palkallaan kitarakamaa. |
askomiko 24.08.2017 13:06:13 | |
---|
Virkaintoisimmat toriostajat ei hyväksy mitään missä ei ole alkuperäistä pakettia, haalistumatonta kuittia, takuutodistusta sekä mainoslappuja jotka tuli tavaran mukana vuonna 1982. Muita epäoleellisuudet ei kiinnosta ihan niin paljoa, ja pääset kyllä kauppoihin. On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
Shredator 24.08.2017 14:08:44 | |
---|
askomiko: Virkaintoisimmat toriostajat ei hyväksy mitään missä ei ole alkuperäistä pakettia, haalistumatonta kuittia, takuutodistusta sekä mainoslappuja jotka tuli tavaran mukana vuonna 1982. Muita epäoleellisuudet ei kiinnosta ihan niin paljoa, ja pääset kyllä kauppoihin. Niin, nää varmaan vaihtelee hyvin subjektiivisesti. Itse ainakin pyrin säästämään nämä kaikki oheistarvikkeet, koska ne tuovat lisäarvoa pedaalille tai instrumentille. Vähän sama kuin muissakin "collectors item"-touhuissa. Jos näitä ei löydy niin en mää suostu sitä 70% uuden hinnasta maksamaan, vaan väh. 5% pyynnistä pois. Näin erityisesti harvinaisempien instrumenttien tapauksissa. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Shredator: Niin, nää varmaan vaihtelee hyvin subjektiivisesti. Itse ainakin pyrin säästämään nämä kaikki oheistarvikkeet, koska ne tuovat lisäarvoa pedaalille tai instrumentille. Vähän sama kuin muissakin "collectors item"-touhuissa. Jos näitä ei löydy niin en mää suostu sitä 70% uuden hinnasta maksamaan, vaan väh. 5% pyynnistä pois. Näin erityisesti harvinaisempien instrumenttien tapauksissa. Juu, samaa mieltä. Ja mä en ainakaan osta 300:n fuzzia, jos ei ole tilpehöörejä tallella. Syynä lähinnä se, että jos mä ostan käyttöspedun, niin yhtä hyviä saa halvemmalla. Kalliissa maksan mojosta, niin kyllä ne tilpehöörit ovat osa sitä mojoa. God bless the mojo! More is less. |
Shredator 24.08.2017 14:30:35 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Juu, samaa mieltä. Ja mä en ainakaan osta 300:n fuzzia, jos ei ole tilpehöörejä tallella. Syynä lähinnä se, että jos mä ostan käyttöspedun, niin yhtä hyviä saa halvemmalla. Kalliissa maksan mojosta, niin kyllä ne tilpehöörit ovat osa sitä mojoa. Tämäpä justiinsa. Jos tarjolla on 70% uuden hinnasta sinänsä hyvä pedaali, mutta siinä on lommoja ja oheistarvikkeet puuttuu, niin kyllä mää sen käyn silloin uutena ostamassa mieluiten. Tiedän että se on torilla kuiteskin kohta muussa tapauksessa kun ei ole tarpeeksi mojoa :D :D Poikkeuksena vintage-vehkeet, mutta niissäkin olen valmis maksamaan extraa alkuperäisistä tarvikkeista. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |