Aihe: Vahvistinhuoltoa Oulun seudulla?
1
anapena
22.08.2017 18:20:58
Kemissä vois olla Audiopaja.
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit.
kauppi
28.08.2017 08:27:59
johnny-boy: Olisiko kenelläkään antaa vinkkiä minne viedä putkipäätettä huoltoon Oulun alueella?

http://www.vahvistinpaja.com/
Pelimonni
15.09.2017 08:55:31
johnny-boy: Olisiko kenelläkään antaa vinkkiä minne viedä putkipäätettä huoltoon Oulun alueella?
Tarkoituksena olisi ainakin tulevien putkien biasointi ja perushuoltoa. Pari paikkaa googlella löytyy, mutta kovin ottavat hintaa. Löytyisikö täältä osaajaa, joka tekisi sivutyönä/harrastemielessä näitä? Maksusta toki.

Juurikin Minä. Eli Juha Harju.

Olen tehnyt perus bias, ym hommaa. Kokemusta on, ja rakkautta lajiin.
Konkat löytyy hyllystä heti, ja putketkin aikalailla .
Hevi ozen Marsu oli viimeksi, .

Otan. Muutamakynppi tsekkaus.
Jos ei tuu kuntoon ei maksa mitään, on aina minun takuu.

Kirjoittele,,

Jussi
Aivan sama mitkä on pääteputket. Eipä vaikuta saundiin pätkän vertaa. 5e3 parani huomattavasti, kun vaihdoin V30 WGS Reaperiin. Tärkeintä on säröputki, ja ensimmäinen, jos haluaa puhdasta. Ditto. Flashback, nähty. Ei Minulle. Nova. Ditto Looper
Pelimonni
15.09.2017 09:09:26
Tarkoituksena olisi ainakin tulevien putkien biasointi ja perushuoltoa. Pari paikkaa googlella löytyy, mutta kovin ottavat hintaa. Löytyisikö täältä osaajaa, joka tekisi sivutyönä/harrastemielessä näitä? Maksusta toki.

Juurikin eläkkeellä, eli aikaa on.
Pikkuhaasteet on mukavia.
Meikä hoitaa.
Tänne.
Aivan sama mitkä on pääteputket. Eipä vaikuta saundiin pätkän vertaa. 5e3 parani huomattavasti, kun vaihdoin V30 WGS Reaperiin. Tärkeintä on säröputki, ja ensimmäinen, jos haluaa puhdasta. Ditto. Flashback, nähty. Ei Minulle. Nova. Ditto Looper
basisti1971
16.09.2017 08:50:46 (muokattu 16.09.2017 11:37:31)
Moi.

johnny-boy: Tarkoituksena olisi ainakin tulevien putkien biasointi ja perushuoltoa. Pari paikkaa googlella löytyy, mutta kovin ottavat hintaa. Löytyisikö täältä osaajaa, joka tekisi sivutyönä/harrastemielessä näitä? Maksusta toki.

Varmaan selvää pässinlihaa vaikkei seikka tuosta aloitusviestistä välittynytkään, mutta jotta lain kirjain mahdollista vakuutustapahtumaa varten täyttyy, niin sivutyöläisellä kuin harrastelijallakin pitää olla asianmukaiset ja voimassa olevat luvat elleivät biasoinnit ja perushuollot onnistu laitetta avaamatta.

T:Samuli
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)