Volle 20.10.2005 08:35:46 | |
---|
Matti Nykäsen olympia-mitalin kun ripustaisi kaulaan minkä tahansa piis-riipuksen tai pentagrammin sijaan saisi kyllä meikäläiseltä rispektiä. Ne läpyskät ovat tiettävästi ainakin joskus olleet myös kaupan. Nam. |
enzol 24.04.2013 17:46:59 | |
---|
juuh minullakin on peace-merkki kaulakoru mutta en myy sitä mutta minua tällä hetkellä kiinnosta mistä saa wiccojen pentagrammin?? tai ainakin sen näköisen katsoskun olen kiinnostunut näistä asiosta että....... |
fasces 01.05.2013 16:02:00 (muokattu 01.05.2013 16:02:11) | |
---|
enzol: juuh minullakin on peace-merkki kaulakoru mutta en myy sitä mutta minua tällä hetkellä kiinnosta mistä saa wiccojen pentagrammin?? tai ainakin sen näköisen katsoskun olen kiinnostunut näistä asiosta että....... Nostojen nosto. Ja samointein täyskäännös aivan eri aiheeseen. Nautin. Harkitsen kaikkien paloittelemista. |
Fapcaster 26.02.2015 12:44:26 | |
---|
Jännä toi peace merkki. Tullut ilmeisesti natsien käyttämästä germaanisesta algiz riimusta jota viljelivät aika paljon. Käännetty vsin ylösalaisin ja renkaan sisään. Rauhaa kuvaavaksi merkiksi sitten valinneet suojelua kuvaavan symbolin jolla on käänteismerkitys ylösalaisin. Nää pop-kulttuuri symboolit pentagrammeineen ja muine dollarien merkkeineen on niin nähtyä, että sinänsä sama mihin päädyt. Ota vaikka suomileijona? Höhö. Ei. Sitä älä tee |
päänahka 26.02.2015 12:54:41 | |
---|
Tärkeät nostot jatkuvat. |
Fapcaster 26.02.2015 12:59:30 | |
---|
enzol: juuh minullakin on peace-merkki kaulakoru mutta en myy sitä mutta minua tällä hetkellä kiinnosta mistä saa wiccojen pentagrammin?? tai ainakin sen näköisen katsoskun olen kiinnostunut näistä asiosta että....... Niin nää wiccalaiset oli näitä siskoni on noita faneja? Jos noituus kiinnostaa, niin kokeile Setin temppeliä. Filosifiaa verhoiltuna turhaan magiaan sekin, mutta vähän realistisempaa sekin kuin porkkanoiden kanssa söpöily ja kaikki rakastelee puita kun yksisarviset lentää sateenkaareen päällä. Joku hali-nallekin siellä taisi olla. Vittuilut sikseen. New age krääsää löytää googlesta helposti ja ihan EU alueeltakin. Historiaa niissä ei tosin ole kuin pintariipaisu. Kaikista vanhoista tavoista napattu vaan miellyttävimmät jutut että saadaan kiva mieli anime/fantasia teroille ja lissuille ilman että joutuisi liikaa luopumaan lässyjutuista kun vaihdetaan lapsenomainen kristillisyyden sinisilmäisyys toiseen. Minä liputan kitarismia. Moraalietiketti: Ole mulkku Anna GASin virrata Vihaa muiden bändejä enemmän kuin muut omaasi Vähättele toisten taitoja Valita ettei kukaan osta levyäsi Älä käy päivätöissä Älä mene muiden bändien keikoille vaikka pyydettäisiin Pyydä faneilta rahaa studioon ja käytä kaljaan Älä pese esinahan alta Valita kun kaikki pitää mulkkuna Eteenpäin. |
Lucky 7 05.03.2015 17:20:00 | |
---|
Vähän menee ohi aiheesta, koska tää piis-merkki ei roikkunu kaulassa. Tartti hommata mersuun uus tähti keulaan, koska vanhasta oli kiinnitys rikkoutunut. Dremelillä vanhasta tähdestä yks sakara irti, viilalla pienet muotoilut ja epoksilla ylimääräinen sakara sojottaan alas päin. Kaksi sakaraisen tähden annoin kaverille tunnustuksena munakkaan paisto taidosta. TÄ? |
Hakaristi riippumassa kaulassa Jorma Kaukosen (Jefferson Airplane, Hot Tuna) tyyliin näyttää aina hyvältä. |
Pinewood 30.08.2017 08:26:44 (muokattu 30.08.2017 08:33:22) | |
---|
atct: Hakaristi riippumassa kaulassa Jorma Kaukosen (Jefferson Airplane, Hot Tuna) tyyliin näyttää aina hyvältä. Käyttää se Kaukonen rauhanmerkkiäkin ainakin kitarahihnassa - vai onko se tässä taas algiz-riimuna? :-) http://www.honesttune.com/jorma-kaukonen-a-legend-in-no-hurry/ Ei hullumpi kun karisma riittää? Ja samanlainen on ollut joskus Neil Youngillakin. |