JuSu 15.08.2017 12:40:39 | |
---|
Nonniin. Bändikuvioiden feidattua on tarve pienentää kama-arsenaalia. Minulla on nyt isokokoinen Avatar Vintage 2x12" -kaappi, mutta haluaisin jotain pienempää ja sievempää tilalle. Onko raadilla vertailevaa kokemusta isokokoisesta 1x12" versus kompakti 2x12"? Itselläni on ollut Bognerin 1x12", jossa oli kyllä todella iso soundi, mutta noita pienempiä, laadukkaita 2x12" -kaappeja (esim. THD?) en ole juuri testannut tai omistanut. Suosituksia myös saapi antaa. Haussa perushyvä ja -laadukas kaappi, mutta ei välttämättä putiikkiosastoa. Kiitos! JuSu "I have more faith in my plumber than I do in the eternal being. Plumbers do a good job. They keep the shit flowing."
-Charles Bukowski |
nakedzen 15.08.2017 22:23:06 (muokattu 15.08.2017 22:25:47) | |
---|
Butiikkilaatua aivan helkkarin halvalla hoitaa Hesu Puolasta. Yhden 1x12 hommasin tyhjänä 170€ (edit väistin muurin) rahteineen. (Täytyy ottaa maililla yhteyttä noita ei ole niillä verkkokaupassa). Viimeistely ei häpeä yhtään vrt. vanha VHT:n Fatbottom ja komero on kokonaan vaneria. |
Antso 17.08.2017 19:00:21 | |
---|
Mulla on ollut Mesan Stiletto 1x12 widebody C90 elementillä. Jäi kyllä todella vähälle käytölle, ku valittavissa oli Englin 212 ja pari isompaa. Kokeilin muistaakseni ainakin Screamerilla, Fireballilla, Powerballilla, Dual Rectolla ja 5150 III:lla. Ei vaan sytyttänyt. Jos yhä omistaisin, kokeilisin ihan mielenkiinnosta ladata sen EVM:llä. :) |
Guitarfreak 17.08.2017 20:11:57 | |
---|
Njoo. Mulla oli Palmer OB 1x12 eminencen private jackilla ja siinä oli ihan perusok soundi ja tästä arvioimalla voisin kuvitella et toimis myös V30:llä (joka mulle toimii...) sit 2x12 kävi Marsun 1922 2x12 g12t75:lla ja siitä puuttu alin oktaavi :D sen jälkee tuli Mesan 2x12 avokonttori joka ei sytyttänyt - siin munat levis jos huone oli huono (eli joka paikassa...) lopulta toi Recto 2x12 on ihan jees ;)... Voisin fiilistellä et saman kokoinen kaappi 1x12 toimii kivemmin ku 2x12... etenkin kotona. Lelut kallistuu - äijät rapistuu |
bloodsucker 17.08.2017 22:43:44 | |
---|
Mulla oli Orangen 1x12 jonkin aikaa, mutta se sai lähteä. Soundi oli kyllä hyvä, mutta kuulosti auttamatta pieneltä 2x12 verrattuna. Roudaus oli kyllä mukavampaa :) Nykyään on kotona ja pikkukeikoilla käytössä 2x12, jossa on vain toinen elementti kytkettynä. |
Osteri 17.08.2017 23:39:56 | |
---|
JuSu: Minulla on nyt isokokoinen Avatar Vintage 2x12" -kaappi, mutta haluaisin jotain pienempää ja sievempää tilalle.....noita pienempiä, laadukkaita 2x12" -kaappeja (esim. THD?) en ole juuri testannut tai omistanut. Jos 1x12 kelpaa ni entäs 2x10 ? Laneyltä löytyy varmaan edullisesti ja muita kannattaa surffata. Mulla on yks Fenderin combo jossa 2x10 varustus. Toisinaan käyttänyt sitä kotisoitossa jos on ollu joku erillinen nuppi käytössä ja johdottaa vaan pikana kombon kajarit nuppiin. Hyvältä kuulostaa. Onhan se viritys mutta kelpaa kotona. Ideoita kysyit joten siinä yks hullumpi :) - Rock ... erityisesti kasarirock ! - |
juici 18.08.2017 00:04:20 | |
---|
Jos sisustusarvo on myös määrittävä tekijä, Laneyn CubCab menee sisustusesineestä, kumitassut on joko pysty- tai vaakatasoon sijoittamista varten ja on tosi kevyt. "Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
Itte kytkin joskus muinoin H&K statesman dualin (1x12) Marsun 4x10 kaappiin joka oli ladattu "Laneyn" HH -merkkisillä tötteröillä ja kyllähän se paremmalta kuulosti. Mutta se nyt oli jo aika kookas pömpeli. Esteettisesti sangen viehättävä kuitenkin. |