waihen84 10.06.2004 22:34:02 | |
---|
Ostin levyn ja olen erittäin tyytyväinen. Annan 4- pistettä viidestä. Aluksi häiritsi vähän ne ekat biisit mut sit neljännen tai viidennen biisin jälkeen tykkäsin kovasti. Onneks se ei ollu GNR-tyyliä koska se ei toimi ilman Axlia.. |
Danny s 10.06.2004 23:03:26 | |
---|
Vaikka periaatteessa olenkin melodiapuolen ihmisiä, häiritsee minua hiukan lyriikoiden mitäänsanomattomuus, mutta sehän taitaakin olla osa-alue jota Axl hoiteli Gunnareissa. Eikös Slash olisi halunnut levyttää Paradise citynkin lyriikoilla "take me down to the paradise city where the girls are fat and they got big titties".. ihan hauska mutta olisiko tuo kuitenkin hiukan korni.. Levyn highlight on kyllä meikäläisen mittapuulla biisi Spectacle, joka on loistava lähinnä yhden koukun ansiosta, ne kohdat joissa lauletaan jotain "keep talkin' 'bout it, don't know what you are, in the back of someone else's car" Tai jotain sinnepäin. Eihän noikaan lyriikat juuri (jos nyt ovat oikein, ei ole levy nyt tässä) miltään järkeviltä kuulosta, mutta melodisena kohtana toimii. |
venalaine 11.06.2004 00:24:15 (muokattu 11.06.2004 00:25:40) | |
---|
Noitahan on olemassa ainakin kolmella eri kannella (valkoinen, punainen ja musta). Voisitteko levyn jo ostaneet kertoa mikä noista sitten on mikäkin versio? Punainen on käsittääkseni digipak, ainakin digipakkina sitä myydään Play.comissa (siellä on myös valkoinen kansi erikseen ja siinä ei ole mainintaa digipakista). Musta on sitten vissiin joku erikoisversio, kun sitä en ole nähnyt missään...? Noh, ihan sama. Punainen kansi lähti kuitenkin tilaukseen CD-WOW.comista. Vaikkei olisikaan digipak niin eipä paljoa haittaa, kuitenkin siinä olisi vain ekstrana se Slitherin video, mistä on kovin paljoa pitänyt. Tuntuu että se oli vähemmistöseksuaaleille tehty, kun Weilando oli koko ajan pääosassa. :) Itse omistan sellaisen version jossa itse levyn kansi on musta, mutta se on vielä pakattu valkoiseen pahvikanteen (eukolla molemmissa vähän erilainen asento) Ilmeisesti se punainen on siis digipack, musta on ihan perus painos ja tämä omani on varmaan joku peruspainoksen limited ensi painos, tiedä sitten...? Hintaa tällä oli ainakin 21.90 erkkiä, eli ei kai tämä ihan perus versiokaan ole. Tosin ei tässä mielestäni mitään boonustakaan ole, voisi muuten koneella tarkistaa jos tässä vaikka se Slither video lepäisi. Levy on muuten tänään alkanut kuulostaa huomattavasti tykimmältä kuin vielä eilen, vaikka pidin siitä jo silloinkin. Sanoitukset tosiaan ovat aika hämärää kamaa, toisaalta juuri niihin tutustumisen jälkeen levy alkoi avautua paremmin ja pääsi loistoonsa. www.reflective.cjb.net |
miscage 11.06.2004 01:02:50 | |
---|
Kyllä tuo nyt tokana päivänä on alkanut maittaa huomattavasti paremmin. Laitetaanpas autokuunteluun siivittämään työmatkoja... "A choice is made of free will, just like the choice to kill." |
Peoplez 11.06.2004 02:11:41 | |
---|
Nuo lyyrikathan on aivan loistavia. Varsinkin Sucker Train Blues: "Brain and body melting while there's roaches multiplying It's the alien infection it's the coming of Christ" Minä tykkään :) "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
-JiiTee- 14.06.2004 10:45:49 | |
---|
Juu, kyllä toimii päivä päivältä paremmin. Vaikuttaa aika pitkäikäiseltä levyltä kun ne selvät "hittibiisit" (Slitheriä lukuunottamatta) puuttuvat. Sinänsä onnistuneesti GNR pojat ovat onnistuneet tekemään levyn joka ei kuulosta miltään herrojen aikaisemmalta projektilta. Kouluarvosanana 9,5. Pitää vaan toivoa että eksyisivät sieltä Hollivoodista tänne Suomeenkin keikalle... |
rockpock 15.06.2004 13:05:58 | |
---|
|
C.F.D.T 15.06.2004 13:19:44 | |
---|
Ai kun kivaa kun saa mennä armeijaan niin ei tarvii mennä katsomaan velvet revolveria, eikä david johansenia, eikä van morrisonia tai ei koko jazzeja.. jihuu. "You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One |
Levy on ollut jo hetken, mutta nyt sitä on vasta ehtinyt ajatuksella kuuntelemaan. Jos minulta kysytään, niin tänä vuonna on sitten ilmestynyt kaksi _hyvää_ hardrocklevyä: Velvet Revolver ja Teslan Into the Now... Ei ollenkaan huonosti, varsinkaan kun vuosi on vasta puolessa... Kyllä toimii, ja joka kuuntelulla paremmin ja paremmin. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
venalaine 16.06.2004 00:33:01 | |
---|
Tukholmaan ainakin: http://www1.ticnet.se/PriceTable?eventId=GLO373ANX08121 kuka lähtee kaveriksi? =) Jumaliste että olisi tiukka kyllä lähteä tsekkaamaan bändiä, reissu tulisi vaan kyllä niin saakelin kalliiksi että nykyisellä varallisuudella ei taideta paljoa tuosta edes haaveilla. Kellään aavistustakaan paljon tuo, oliko se nyt 320 SEK on euroissa? www.reflective.cjb.net |
p130 16.06.2004 09:30:10 | |
---|
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
madu 16.06.2004 15:12:35 | |
---|
Ai, että mahtavata. kulttuuritalolle tulevat kuten tosta toisesta topikista käykin ilmi. Vihdoinkin Scott Weiland ja Slash livenä. kaks kärpästä yhdellä iskulla. jeah! :) |
Peoplez 16.06.2004 19:03:46 | |
---|
Ai, että mahtavata. kulttuuritalolle tulevat kuten tosta toisesta topikista käykin ilmi. Vihdoinkin Scott Weiland ja Slash livenä. kaks kärpästä yhdellä iskulla. jeah! :) Sanopa muuta! En ole ikinä odottanut mitään keikkaa näin paljon kuin tätä. Olin jo tyytymässä siihen että Suomeen eivät tule mutta hyvä näin. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Explorer 17.06.2004 12:47:29 | |
---|
Itse omistan sellaisen version jossa itse levyn kansi on musta, mutta se on vielä pakattu valkoiseen pahvikanteen (eukolla molemmissa vähän erilainen asento) Ilmeisesti se punainen on siis digipack, musta on ihan perus painos ja tämä omani on varmaan joku peruspainoksen limited ensi painos, tiedä sitten...? Hintaa tällä oli ainakin 21.90 erkkiä, eli ei kai tämä ihan perus versiokaan ole. Tosin ei tässä mielestäni mitään boonustakaan ole, voisi muuten koneella tarkistaa jos tässä vaikka se Slither video lepäisi. Mun versio on tavallisessa kotelossa valkoisella kannella. Bonusbiisinä löytyy live-veto Bodies-klassikosta. En ole tutkaillut olisiko videokin tungettu mukaan, saattaa olla. Biotech is godzilla. |
VVT-I 17.06.2004 13:33:07 (muokattu 17.06.2004 13:33:50) | |
---|
'Contraband' debuts at #1! With over 256,000 sold in the U.S. alone the first week of it's release, 'Contraband' has debuted at #1 on the Billboard Album Charts! Ei hassummin :D En olis kyllä uskonut millään, että myy noin isoja määriä. Hieno homma! Lähde: velvetrevolver.net |
nahkalipsi 17.06.2004 13:34:56 | |
---|
juuprkl, joutuu lähtee kyl kattoo. slash+duff+matt = näkemisen arvonen ! roses are red, violets are blue, all my base are belong to you |
donfanucci 17.06.2004 17:06:11 (muokattu 17.06.2004 17:07:28) | |
---|
Mun versio on tavallisessa kotelossa valkoisella kannella. Bonusbiisinä löytyy live-veto Bodies-klassikosta. En ole tutkaillut olisiko videokin tungettu mukaan, saattaa olla. Hmm. Bodies pitäisi siis olla 14. biisi ja sen pitäisi olla "UK Bonus Track". Itse tilasin CD-WOW.comista (joka on tietääkseni brittiläinen), tuli mustalla kansilla ja oli valkoisessa pahvikotelossa. Tuota Bodiesia tässä ei ole. :/ Eikä ole digipak-versio ainakaan, videota ei näkynyt CD:llä olevan. CD-WOW:n sivuilla tätä myytiin punaisilla kansilla, mutta eihän se mikään ihme ole että kansikuva on nettisivulla väärä. Play.com myy muuten valkoisena tavallista versiota ja punaista kantta digipakina, jos on oikein kansikuvat niin sitten se punainen on se digipak jossa on kai joku video mukana (Slitherin varmaankin). Ja itse levy tuntuu loistavalta. Tosiaan sitä paremmin tuntuu avautuvan mitä enemmän kuuntelee. |
Lartse 19.06.2004 20:54:07 | |
---|
no menköön |
miscage 19.06.2004 22:46:36 | |
---|
Kyllä on hyvä levy. Alussa kuulosti hieman mitäänsanomattomalta, mutta kyllä kolisee. Ei muuta kuin keikalle! "A choice is made of free will, just like the choice to kill." |
meanbone 24.06.2004 16:39:33 | |
---|
Itsekkin sain tuon levyn vihdoinkin hankittua ja täytyy sanoa, että helevetin hyvän levyn ovat taasen väsänneet. Kyllä meikäläinen diggaa. "You can´t kill rock and roll" -Ozzy Osbourne |