Aihe: Kitara hihnoja? Schallerin hihna lukkojen hinta?
1 2
tUrO
15.06.2004 14:39:11
MIstä netistä saisi "Hienoja rock henkisiä" Sähkökitara hihnoja? Paljonko tällä hetkellä noista schallerin hihnalukko jutuista kannattaa maksaa? Ja Santtu jos luet tän nii pistä mulle jotaki viestiä et tiedän kuka oot.
McNulty
15.06.2004 14:51:53 (muokattu 15.06.2004 14:53:19)
MIstä netistä saisi "Hienoja rock henkisiä" Sähkökitara hihnoja? Paljonko tällä hetkellä noista schallerin hihnalukko jutuista kannattaa maksaa? Ja Santtu jos luet tän nii pistä mulle jotaki viestiä et tiedän kuka oot.

hmm... schallerin lukkoja on chromi/nikkeli, mustana ja kullattuina... kaikilla eri hinta. Olisko joku 12-22e aika hyvä haarukka noille.

Hihnoja löytyy paljon... valmistajina esim:
Levy's, Planet Waves (D'Addario), Dunlop, DiMarzio, Fender, Gibson... jne jne. Ja jokaisella soitinkaupalla löytyy hyllystään kyllä riittävä valikoima remmejä. (jollei löydy niin se ei ole soitinkauppa kyl sitten=))

EDIT: niin netistä... noh, onhan noita paikkoja... esim thomann.de, pk-seudun soitinliikkeiden kotisivut (levytukku.fi, musamaailma.fi jnejne). Tosin, jonkun remmin tilaaminen rajojen ulkopuolelta on kohtuu turhaa hommaa. Maksaa postit enempi kuin itse hihna.
T-Bone
kulmahiomakone
15.06.2004 14:53:21 (muokattu 15.06.2004 15:00:42)
Paljonko tällä hetkellä noista schallerin hihnalukko jutuista kannattaa maksaa?

Tuon verran:

http://www.netzmarkt.de/thomann/sch … sn=85b8ee66ae2d32db541ed899cb42f353

dit. Mustasta tai kultaisesta tuplahinta, mutta kuka nyt oikeasti on niin turhamainen, että tarvitsee tuplasti kalliimman erivärisen hihnalukkosetin :)
Catana sum et nihil humanum a me alienum puto.
McNulty
15.06.2004 15:09:35
Mustasta tai kultaisesta tuplahinta, mutta kuka nyt oikeasti on niin turhamainen, että tarvitsee tuplasti kalliimman erivärisen hihnalukkosetin :)

hmm, no kyllähän ne pitää olla saman väriset kuin muutkin hardware sälät kitarassa =))
Mie en soita metriäkään jos kitarassa on kultaiset virityskoneistot ja sitten nikkeli/kromi hihnalukot =)
T-Bone
tUrO
15.06.2004 15:32:15
Joo mä tos aattelin ku ei oo yhtää käteistä että voisin tilata noi kummakki yhtä aikaa nii ei tulis paljoo postitus kuluja ja sit tarvisin vielä semmoset korgin korvatulppa kuulokkeet mikäs niitten hinta,merkki numerojuttu :D,mistä saa? Voisin pistää kaikki samaan pakettii.
Juzzu
15.06.2004 15:41:08
kuka nyt oikeasti on niin turhamainen, että tarvitsee tuplasti kalliimman erivärisen hihnalukkosetin :)

Minä.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Jucciz
15.06.2004 15:48:26
Thomannilta jotain 6-7 euroa paketti, jos ei tarvi olla mustat tai kullatut.

P.S. Yhdyssanojen kertaaminen ei olisi pahasta.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Juzzu
15.06.2004 15:56:13 (muokattu 15.06.2004 16:01:19)
P.S. Yhdyssanojen kertaaminen ei olisi pahasta.

Jotkut eivät vaan noita näemmä opi (enää myöhemmin...?). Kovasti tuntuu, noinko niiden opetukseen enää peruskoulussa kovasti panostetaan. Silloin kun minä olin nuori, niin piiskaa tuli ja jälki-istuntoa sai kaksi päivää jos äidinkielen kirjoituksista löytyi yhdyssanavirheitä!

Pieni vinkki yhdyssanojen arvailuun ala-asteajoilta. Kokeilkaa, meneekö sanojen väliin sujuvasti kysyvä -ko -liite, esim. "paloautoko paloi?". Jos -ko -liite on kömpelö välissä mutta passaa paremmin sanojen perään, on kyseessä yhdyssana.

Esim. sana 'hihnalukko' osoittautuu yhdysanaksi, kun vertailee näitä kahta versiota

"Hihna lukko" -> "Hihnako lukko"

"Hihna lukko" -> "Hihnalukkoko"

Ja ennen kuin alatte haukkumaan kieli poliisiksi, niin miettikääpä ylläolevalla kaavalla, onko se yhdysana vai ei :o)
tUrO
15.06.2004 16:12:43
Voi antakaa ny anteeks ku hätäsesti tuohon jotaki kirjootin. Ja täytyy myöntää et en tässä äidinkielessäni mikään taitaja ole mut ei kyllä pahemmin kiinnosta. :D Vastatkaa ny vaa noihin kysymyksiin`?
Juzzu
15.06.2004 16:13:59
Voi antakaa ny anteeks ku hätäsesti tuohon jotaki kirjootin. Ja täytyy myöntää et en tässä äidinkielessäni mikään taitaja ole mut ei kyllä pahemmin kiinnosta. :D Vastatkaa ny vaa noihin kysymyksiin`?

Saat anteeksi. Ja eikös kysymyksiisi ole jo vastattu.
Dr. Muff
15.06.2004 16:27:18
Pink Floyd on hyvää.
tUrO
15.06.2004 16:28:48
NO juzzu sanokko vielä et mikä niitten korgin kuulokkeiden nimi on? Siis se luku siin sillai kyllä sä tiät :D
Kassu
15.06.2004 17:08:37
F-musiikissa schallerit on 15 euroa, saa 12 euroon ku sanoo "Eikös nää pitäisi saada nettohintaan?"
Miikathebest
15.06.2004 17:14:14

DiMarzio Cliplock. Osta se. Rock.
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It - Miika's Vision
Henko
15.06.2004 19:07:32

Soitinliikkeissä ei oikeen tahdo olla semmosia riittävän pitkiä hihnoja. Kerran, en muista missä liikkeessä kysyinkin että pitempi tarttis olla niin alkoivat vinoilla vaan että "täällä myydään tavaraa muusikoille, sehän on niin luonnoton asento käsillekin kun on kitara liian alhaalla, Ei niitä kukaan osta".
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
Da Make
15.06.2004 19:29:33
Soitinliikkeissä ei oikeen tahdo olla semmosia riittävän pitkiä hihnoja. Kerran, en muista missä liikkeessä kysyinkin että pitempi tarttis olla niin alkoivat vinoilla vaan että "täällä myydään tavaraa muusikoille, sehän on niin luonnoton asento käsillekin kun on kitara liian alhaalla, Ei niitä kukaan osta".

Ei saakeli. Jotain hihhuleita. Ahvenanmaan musakaupassa oli vähän sama meininki. Ei yhtään säröpedaalia kokoliikkeessä.
Osta basso hihna...
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä! EI OSTETA EQ PEDAALIA! ÄLÄ TARJOA!
Henko
16.06.2004 12:31:58

Osta basso hihna...

Myydäänkös niitä sitten erikseen? Ainahan ne kaikki hihnat niissä liikkeissä missä oon käynyt on samassa telineessä. Taidan kyllä teettää seuraavan jollakin nahkurilla, ni saan sellaisen ku haluan. Nykyinenkin hihna on muuten ite jatkettu.
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
Juzzu
16.06.2004 12:35:48
"täällä myydään tavaraa muusikoille, sehän on niin luonnoton asento käsillekin kun on kitara liian alhaalla, Ei niitä kukaan osta".

Hähä!!! Ei voi olla totta!! Tää ois varmaan Juccizen suosikkiliike!
Jucciz
16.06.2004 12:58:26
Hähä!!! Ei voi olla totta!! Tää ois varmaan Juccizen suosikkiliike!

En tiiä, mutta jokainen tähän asti näkemäni kitarahihna on ollut sen mittainen, että siitä on löytynyt aivan passeli säätö pituutensa puolesta. Minusta liian matalalla oleva kitara on yksinkertaisesti todella vaikea soittaa. Tai sitten mun kädet on jotenkin poikkeuksellisen lyhyet. Eri juttu kai jos vaan komppaa vitossointuja. :)

Katsokaa omakuvaani ja kertokaa, pidänkö kitaraa korkealla vai matalalla, kun en oikein tiedä.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)