Aihe: Suomalaisbändi Spider-Man 2 -levylle
1
HaloOfFlies
08.06.2004 00:42:09 (muokattu 08.06.2004 00:50:17)

Suomalaisbändi Lost Soul Division pääsi Spider-Man 2 -levylle

Suomalaisyhtye Lost Soul Divisionin debyyttisingle Castaway on valittu Spider-Man 2:n soundtrack-levyn pohjoismaiselle versiolle, jolla on sekä musiikkia itse elokuvasta että muuten leffan henkeen sopivaa musiikkia.

Levy julkaistaan 21.6. ja Lost Soul Divisionin lisäksi mukana ovat muun muassa Maroon 5, Lostprophets, The Ataris jne. Suomalaisbändin single julkaistaan muissa Pohjoismaissa samaan aikaan leffan ilmestymisen yhteydessä.

Suomessa Spider-Man 2 saa ensi-iltansa keskiviikkona 7.7.

Yhtyeen musiikkia on kuvailtu visuaaliseksi rockmusiikiksi, jossa mieleenpainuvat melodiat sekä vaikuttavat sovitukset orkestraatioineen avaavat kuulijan eteen suuria, eeppisiä mielenmaisemia.

Lost Soul Divisionin debyyttialbumi Bound For The Sun julkaistaan 27.9

Tämähän hieno juttu, ite en kyllä ole tästä bändistä kuullut, mutta aion käydä kuuntelemassa. Käykää tekin.
www.lostsouldivision.com

EDIT: Kyllä on loistavaa musaa, ei voi muuta sanoa. Ehdottomasti lisää tällaista radioon!
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
MV
08.06.2004 11:20:50
nättii...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Nixzar
08.06.2004 11:50:38
Hienoa. Kaikki on kotiinpäin =)
*Keep Rockin in The Free World* *IHKK #12*
ozz3
08.06.2004 13:56:59
Tämähän on hienoa
"In the words of AC/DC: We roll tonight... to the guitar bite... and for those about to rock... I salute you."
Heissi
08.06.2004 16:41:15
...on valittu Spider-Man 2:n soundtrack-levyn pohjoismaiselle versiolle...

Jes hei. Pohjoismaiselle versiolle oikein. Siitä lähtee maailmanvalloitus. Tai sitten ei.
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
zeta
08.06.2004 17:27:33
Jes hei. Pohjoismaiselle versiolle oikein. Siitä lähtee maailmanvalloitus. Tai sitten ei.

Jep. Vittu kun olen ylpeä suomalainen. Onhan niitä Pohjoismaitakin niin lukematon määrä.
stickyfinger
08.06.2004 23:35:52
Olenko ihan väärässä, että tämän nimen omaisen yhtyeen video oli joskus (n. kuukausi sitten) SubTv:n "Sessions Selections" ohjelmassa?
Taisi olla... Tietysti pelkän musiikkivideon perusteella ei hirveästi voi sanoa, mutta sen verran kuitenkin jo mielipidettä sain muodostettua, että ko. videobiisi oli ainakin ihan helevetin tylsä ja mitäänsanomaton, ja laulajalla ei ollut karisman hiventäkään. Munatonta meininkiä sanon minä.
Shake your money maker!
Jormaz
09.06.2004 02:28:17
jolla on sekä musiikkia itse elokuvasta että muuten leffan henkeen sopivaa musiikkia.

Tää on perseestä. Jos ei muuten saada levyllistä täyteen niin tungetaan matskua joka ei liity elokuvaan mitenkään.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)