kavereissa ei ole vikaa vika on itsessäsi! |
el Bastardo 15.06.2004 16:10:21 (muokattu 15.06.2004 16:15:43) | |
---|
kavereissa ei ole vikaa vika on itsessäsi! Haist!-) Tai ehkä munkin pitäis alkaa räpläilemään teknisiä laitteita, laittamaan autoja, seuraamaan urheilua ja lopettaa (elävän) musiikin kuunteleminen. "Keskenkasvuisten rellestystä, huonoja ilmoja ja rahatkin menee", toteaisin, kun joku kysyisi festariseuraksi. :P |
jannu 15.06.2004 16:21:21 | |
---|
kavereissa ei ole vikaa vika on itsessäsi! Ei tämä aivan täysin väärä tulkinta ole... ...ainakaan tietyissä tapauksissa. |
Viceroy 15.06.2004 16:37:33 | |
---|
Kummasti muuten lisääntyy tutut naamat festareilla, kun jaksaa käysä vuodesta toiseen. Itse on tullut muutama Tuska koluttua, ja suomalainen (itsessään jo kyllä pieni) alan piiri tulee vuosi vuodelta tutummaksi :) Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Vimpo 15.06.2004 23:02:55 | |
---|
Eikös elämässä yleensä käy niin, että kavereiksi valikoituu sellaisia ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita samantapaisista asioista? |
Tellervo 16.06.2004 10:55:11 | |
---|
Eikös elämässä yleensä käy niin, että kavereiksi valikoituu sellaisia ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita samantapaisista asioista? Kyllä, mutta välttämättä KAIKKI kiinnostuksen kohteet eivät ole samoja. Minulla esimerkiksi on ystäviä, jotka harrastavat tai tekevät työnsä puolesta klassista musiikkia mutta eivät juurikaan könyä rokkifestareilla. Vastaavasti he harvoin saavat minusta seuraa klassisiin konsertteihin. Kummatkin osapuolet käyttävät mieluummin rahansa ja aikansa siihen, mikä on itselle läheisintä ja mieluisinta. Jotkin asiat meitä kuitenkin yhdistävät, ja siksi olemme vahvasti ystäviä. Toinen asia on ikä. Kun vuosia karttuu, ihmiset alkavat perustaa perheitä ja pistävät ne etusijalle. Jos itsellä elämäntilanne on erilainen, on väistämätöntä ettei seuraa aina löydy. Kaveriporukka voi myös hajaantua pitkin maailmaa. Kavereita ollaan silti. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
paavi 16.06.2004 11:04:23 | |
---|
Itselläni sellainen elämäntilanne, että festarilla könyämiset jääneet vähemmälle. Ei aika riitä. Ja aika rankkoja reissuja olivat aikoinaan, naama ruvella tultiin kotiin kerta jos toinenkin. Niinpä oonkin alkanut järjestää itse festareita. Hmm...mättääköhän tässä yhtälössä nyt joku...? |
Tellervo 16.06.2004 17:07:39 | |
---|
Niinpä oonkin alkanut järjestää itse festareita. Hmm...mättääköhän tässä yhtälössä nyt joku...? Selvästi :) Tai sitten humalaisesti. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Robert 16.06.2004 17:59:00 | |
---|
Tässä juuri pähkäilen että pitäisikö lähteä Tuskaan yksin remuamaan... Kaipa sieltä kavereita löytyy kun on tarpeeksi kännissä. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
vanttera 16.06.2004 18:19:24 | |
---|
el Pastardo muuten, Päkkärillä on topikki Ruisrokin-minimiitistä. Siellä ei tartte yksinänsä siis olla. "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |
Jabbe 16.06.2004 21:06:03 | |
---|
Kaikenlainen turha dogmaattisuus on fundamentaalisesti perseestä. Mut kuitenkin ne hyvät biisit on niitä parhaita. |