Juzpe 02.08.2017 23:33:37 | |
---|
Töissä "Minusta kitaristilla ei tarvitse olla rytmitajua, sehän on koko kitaran soittamisen tarkoituskin. Mutta ei siitä haittaakaan ole." - Krice |
steelduck 03.08.2017 01:08:21 | |
---|
|
TTV 03.08.2017 06:25:48 | |
---|
Juzpe: Paremmat soundit: https://www.youtube.com/watch?v=FSkEgXIUmY8 feat rallienglanti Hyvä pätkä! Hienosti toit esille eri tyyleihin sopivat saundimaailmat ja kyllähän tuolla englannilla pärjää rallimaailman ulkopuolellakin :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Laulava Kylätohtori 03.08.2017 09:20:18 | |
---|
More is less. |
Vladi 03.08.2017 09:41:38 | |
---|
Juzpe: Paremmat soundit: https://www.youtube.com/watch?v=FSkEgXIUmY8 feat rallienglanti Hienoa duunia, Juzpe! Ei toi mitään rallienglantia oo, mun korvaan kuulostaa enemmän siltä, että oisit jenkki joka yrittää sopeutua uuteen brittiläiseen ympäristöönsä. ;D Harashoo tovaarish! |
Juzpe 03.08.2017 09:52:49 | |
---|
Vladi: Hienoa duunia, Juzpe! Ei toi mitään rallienglantia oo, mun korvaan kuulostaa enemmän siltä, että oisit jenkki joka yrittää sopeutua uuteen brittiläiseen ympäristöönsä. ;D Semmonen sidekick-meinings ois kauheen siisti tollaselle esittelyvideolle. Mites Vladi sun mukanaolo tämmäsissä hommissa? Eksää jotain tubetusjudskia kans duunaile? Töissä "Minusta kitaristilla ei tarvitse olla rytmitajua, sehän on koko kitaran soittamisen tarkoituskin. Mutta ei siitä haittaakaan ole." - Krice |
Vladi 03.08.2017 09:57:30 | |
---|
Juzpe: Semmonen sidekick-meinings ois kauheen siisti tollaselle esittelyvideolle. Mites Vladi sun mukanaolo tämmäsissä hommissa? Eksää jotain tubetusjudskia kans duunaile? Juu meikä kans tehtailee videohässäkkää, täältä löytyy(anteeksi "promo"): https://www.youtube.com/channel/UCv4ggQUBRpTt2K1TcpXP08w Tällä hetkellä mulla on kans Bluetone pohdinnassa. Kävin pajalla toukokuussa ja Ocean 2+2 oli aika tajunnanräjäyttävä kokemus. Budjetti on juuri tällä hetkellä hieman rajllinen, joten pohdin joko hieman myöhemmin tilaamista tai tilattavan vahvarin yksinkertaistamista. Katotaan kuin äijän käy. Harashoo tovaarish! |
iec 03.08.2017 10:53:48 | |
---|
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Juzpe 03.08.2017 11:40:13 | |
---|
iec: Hienosti tehty video aiheesta. Tuo nuppi on kyllä todella monipuolinen soundeiltaan. Ja soittokin oli vallan mainiota. Kiinnostelis toki tehdä useammastakin koneesta (Bluetone tai ei) tommonen videopläjäys. Ihan vaan kuvaamisen, äänittämisen ja editoinnin opettelunkin takia. Töissä "Minusta kitaristilla ei tarvitse olla rytmitajua, sehän on koko kitaran soittamisen tarkoituskin. Mutta ei siitä haittaakaan ole." - Krice |
steelduck 03.08.2017 13:16:49 | |
---|
Juzpe: Kiinnostelis toki tehdä useammastakin koneesta (Bluetone tai ei) tommonen videopläjäys. Ihan vaan kuvaamisen, äänittämisen ja editoinnin opettelunkin takia. Mulla on se FriedEye 45 jos kiinnostaa (ja Mark V jonka soundiruuvaus tosin vaatii tohtorintutkinnon :D) |
Juzpe 03.08.2017 13:20:29 | |
---|
steelduck: Mulla on se FriedEye 45 jos kiinnostaa (ja Mark V jonka soundiruuvaus tosin vaatii tohtorintutkinnon :D) Kiinnosteleehan se, vaatii toki sulta ihan kaameen panostuksen roudauksen ja treeniksellä venailun muodossa. Tommosen videon kuvaaminen yhestä styrkkarista ottaa pari kolme tuntia ja editti kans jonkin aikaa... Töissä "Minusta kitaristilla ei tarvitse olla rytmitajua, sehän on koko kitaran soittamisen tarkoituskin. Mutta ei siitä haittaakaan ole." - Krice |
steelduck 03.08.2017 13:36:00 | |
---|
Juzpe: Kiinnosteleehan se, vaatii toki sulta ihan kaameen panostuksen roudauksen ja treeniksellä venailun muodossa. Tommosen videon kuvaaminen yhestä styrkkarista ottaa pari kolme tuntia ja editti kans jonkin aikaa... Harrastuksen piikkiinhän tuommoiset menee. Pitää katsoa jos tulee sopivaa Tampereen keikkaa ja jos itse tulet Helsinkiin päin, niin voithan napata kyytiin ja tuun sitten noukkimaan parin päivän päästä tms. |
Juzpe 03.08.2017 15:10:54 | |
---|
steelduck: Harrastuksen piikkiinhän tuommoiset menee. Pitää katsoa jos tulee sopivaa Tampereen keikkaa ja jos itse tulet Helsinkiin päin, niin voithan napata kyytiin ja tuun sitten noukkimaan parin päivän päästä tms. No, voimmää ostaa Innis & Gunnia muutaman pullon jääkaappiin, niin menee lunkimmin se venailu. Töissä "Minusta kitaristilla ei tarvitse olla rytmitajua, sehän on koko kitaran soittamisen tarkoituskin. Mutta ei siitä haittaakaan ole." - Krice |
Laulava Kylätohtori 03.08.2017 21:49:10 | |
---|
steelduck: Mulla on se FriedEye 45 jos kiinnostaa (ja Mark V jonka soundiruuvaus tosin vaatii tohtorintutkinnon :D) Helvetin iso peukku tälle idealle.. More is less. |
Laulava Kylätohtori: Helvetin iso peukku tälle idealle.. Ei sit muuta ku sovitaan koska tuotta masiinat pajalle, kuvataan ja sillee... Töissä "Minusta kitaristilla ei tarvitse olla rytmitajua, sehän on koko kitaran soittamisen tarkoituskin. Mutta ei siitä haittaakaan ole." - Krice |
Vladi 03.08.2017 23:39:22 | |
---|
Juzpe: Ei sit muuta ku sovitaan koska tuotta masiinat pajalle, kuvataan ja sillee... Mä voin tulla messiin, tuon valot ja vaikka Two Notes-tuotteenkin, jos halutaan kokeilla laitteita lujalla kuuroutumatta. Harashoo tovaarish! |
Juzpe 03.08.2017 23:41:33 | |
---|
Vladi: Mä voin tulla messiin, tuon valot ja vaikka Two Notes-tuotteenkin, jos halutaan kokeilla laitteita lujalla kuuroutumatta. Mahetsua! Sit pitää olla väh 2 konetta kerralla niin saahaa jamit :D Töissä "Minusta kitaristilla ei tarvitse olla rytmitajua, sehän on koko kitaran soittamisen tarkoituskin. Mutta ei siitä haittaakaan ole." - Krice |
Vladi 03.08.2017 23:42:20 | |
---|
Juzpe: Mahetsua! Sit pitää olla väh 2 konetta kerralla niin saahaa jamit :D Eiköhän sekin onnistu! Harashoo tovaarish! |
samir94 04.08.2017 16:46:01 | |
---|
Vladi: Mä voin tulla messiin, tuon valot ja vaikka Two Notes-tuotteenkin, jos halutaan kokeilla laitteita lujalla kuuroutumatta. Two notesin torpedo livessä itellä käytössä Ownhammerin impulssi Marshallin Checkerboard 4x12 kaapista jossa pre-rola celestioni g12h kajareilla ja vielä kaikenpäälle ne impulssit jotka on äänitetty royerin 121 mikeillä niin voin kertoa, että kuulostaa vähän liianki hyvältä fried eyen kans :D |
Vladi 04.08.2017 17:22:04 | |
---|
samir94: Two notesin torpedo livessä itellä käytössä Ownhammerin impulssi Marshallin Checkerboard 4x12 kaapista jossa pre-rola celestioni g12h kajareilla ja vielä kaikenpäälle ne impulssit jotka on äänitetty royerin 121 mikeillä niin voin kertoa, että kuulostaa vähän liianki hyvältä fried eyen kans :D Komiaa! Mulla on Torpedo Reload, eli se keinokuorma/reamp-boksi josta saan line outin koneeseen ja sieltä Two Notesin Wall of Sound + Ownhammerin plugareita. On kyllä hieno setuppi, loistavia soundeja helpolla. Äänitettiin toissapäivänä kaverin kanssa yks kitararaita biisiin. Hän toi Victory Sheriff 22:n, WoF:ista Marsukaappi 25W Greenbackeilla ja se oli siinä. Tahtoo kuulla Fried Eyen tollaisella setillä! Harashoo tovaarish! |