skadap 26.05.2017 12:43:58 | |
---|
Grillaa grillaa grillaa nakki Ei mulla muuta Born to lose, live to win |
HaloOfFlies 07.06.2017 10:22:49 | |
---|
Wow, wow, no cow. Tuo vielä yhdistettynä tylsään ja mielikuvituksettomaan akustisen rämpytykseen. Kanava vaihtuu joka kerta. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Juicy 07.06.2017 10:35:17 | |
---|
Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. |
RockFanatic 12.06.2017 21:24:19 (muokattu 12.06.2017 21:24:45) | |
---|
Juicy: Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Laina laina laina laina. Ei jumalauta. Tekis mieli painaa varoitusta, mutten osaa. Kiitti vaan kolmen viikon korvamadosta. |
jyrivaan 13.06.2017 13:32:59 | |
---|
Mä sen sijaan syystä tai toisesta pidän tuosta Laina-mainoksesta, mutta makunsa kullakin. Muuten en paljoa nykypäivän mainostarjontaa kehu. |
Welho-77 24.06.2017 14:11:45 | |
---|
Mä en osaa laulaa sävelessä tota laina laina laina -mainosta. Ärsyttää ihan sikana. |
jyrivaan 25.07.2017 13:52:17 | |
---|
Jokavuotinen riesa "Mä olen nähnyt joka yö samaa unta" eli tämä Hesburgerin mainos. |
Zieberheim 27.07.2017 10:59:25 | |
---|
|
Mikko_-Procyon- 31.07.2017 22:23:15 | |
---|
...oliks silloin mäkkärii...? Silver dollar forger |
Welho-77 01.08.2017 09:26:19 (muokattu 01.08.2017 09:26:48) | |
---|
Se mainos missä Sami Hedberg ja Jukka Rasila laulaa sitä jotain "uskotteko keittiöön.." Ei herran-vitun-jumala! MIKSI??? Edit. Täysin liioittelematta. En tiedä onko suomessa tyhmempää ikinä tehty. |
öl m 01.08.2017 09:58:07 | |
---|
Welho-77: Se mainos missä Sami Hedberg ja Jukka Rasila laulaa sitä jotain "uskotteko keittiöön.." Ei herran-vitun-jumala! MIKSI??? Edit. Täysin liioittelematta. En tiedä onko suomessa tyhmempää ikinä tehty. En aio virtsatakaan kyseistä ohjelmaa päin sen alkaessa, kestäessä tai loppuessa. Kiitos tämän mainoksen. "Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen." |
Hannubal 01.08.2017 18:39:14 | |
---|
Welho-77: Se mainos missä Sami Hedberg ja Jukka Rasila laulaa sitä jotain "uskotteko keittiöön.." Ei herran-vitun-jumala! MIKSI??? Edit. Täysin liioittelematta. En tiedä onko suomessa tyhmempää ikinä tehty. "Uskotteko komediaan... Ling ling ling!" Kauhun sekaisin tuntein odotan mitä tuubaa sieltä tulee... Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme. |
jyrivaan 01.08.2017 23:56:31 | |
---|
|
Welho-77: Se mainos missä Sami Hedberg ja Jukka Rasila laulaa sitä jotain "uskotteko keittiöön.." Ei herran-vitun-jumala! MIKSI??? Edit. Täysin liioittelematta. En tiedä onko suomessa tyhmempää ikinä tehty. Olisin muuten voinutkin kattoo - jopa huolimatta siitä että Hedberg on ÄRLÄ, mutta kun sen piti mennä repeilemään jo siinä trailerissa jumalauta!!!1 Huumori on vakava asia. "Ei riitä, että seurataan vain musiikkielämän työtä ja saavutuksia, vaan on jatkuvasti pidettävä silmällä kokonaisorganismia ja puututtava ajoissa virheellisen kehityksen oireisiin." - Herman Kretzchmann: Musikalische Zeitgrafen 1903 |
Welho-77 02.08.2017 00:13:21 | |
---|
Danko: Olisin muuten voinutkin kattoo - jopa huolimatta siitä että Hedberg on ÄRLÄ, mutta kun sen piti mennä repeilemään jo siinä trailerissa jumalauta!!!1 Huumori on vakava asia. Mun mielestä se on tosi hauskaa siinä kun Hedberg kattoo kameran sivuun sen laulun aikana. Että ihan ku ei muistais sanoja. Ja sitten lopuks mennään maahan. Onkohan toi mainos joku tekijöiden läppä? Oikeesti kamalinta mitä olen nähnyt. Ja mä olin 'namis goddammit! |
AP 02.08.2017 09:51:26 | |
---|
öl m: En aio virtsatakaan kyseistä ohjelmaa päin sen alkaessa, kestäessä tai loppuessa. Kiitos tämän mainoksen. Vaikka mainos olisi ollut Oscar-tasoa, on tieto ohjelman ideasta ja siitä, että siinä ovat mukana Hedberg ja Rasila, jo sellainen että suljen varmuuden vuoksi television kellariin karjuen aina kun ohjelma on aikeissakaan alkaa. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Welho-77 02.08.2017 09:58:11 | |
---|
AP: Vaikka mainos olisi ollut Oscar-tasoa, on tieto ohjelman ideasta ja siitä, että siinä ovat mukana Hedberg ja Rasila, jo sellainen että suljen varmuuden vuoksi television kellariin karjuen aina kun ohjelma on aikeissakaan alkaa. Rasila oli aikoinaan yks kovimpia. Siis tarkoitan Julmahuvin aikaa. Hänen taso ehkä "lievästi" laskenut sittemmin :D Oli se tänään tehdään pönttö-ohjelma ja Touko-Poukoakin koitettiin uudelleen lämmitellä todella epäonnistuneesti. |
Milkop 02.08.2017 10:29:28 | |
---|
Welho-77: Touko-Poukoakin koitettiin uudelleen lämmitellä todella epäonnistuneesti. Tämä hahmo nyt oli täyttä paskaa jo Julmahuvissa. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Welho-77 02.08.2017 10:31:12 | |
---|
Milkop: Tämä hahmo nyt oli täyttä paskaa jo Julmahuvissa. Parasta siinä. |
AP 02.08.2017 10:59:48 | |
---|
Welho-77: Parasta siinä. No ei sitten tainnut olla häävi ohjelma kaikkiaan. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |